2010. október 6., szerda

Masfel evesen!!! - Ruben

Masfel eves nagyfiu lettem!!!!!!!!!!!! Hogy repul az ido...

Kedden Lori nem ment suliba, mert ugy dontottek az osok, hogy csavargunk egyet. Csak Mansfield-be mentunk; uszni, enni, vasarolni, setalni, nezelodni. Az uszodat meglatva teso mar nagyon be volt sozva. Meg jo, hogy elotte gyakoroltuk itthon, hogy hogyan is kell uszni!
Jol beoltoztunk, uszogumi, karuszo es uszoszemuveg! Na jo, az utolso nekem elmaradt, de igy is edesen neztunk ki. (Fenykepezes elol elmenekultem, a viznel pedig nem szabad.) Nekem uj volt ez a nagy felszerelkezes, eloszor nem is nagyon akartam engedni eroszakos anyamnak, de jol tettem, hogy beadtam a derekam. Ugy usztam, mint egy profi!!! Szuleim csak neztek, hogy mennyire ugyesen rugok a labammal, mintha melluszast produkalnek. Az uszogumi vegig viz felett tartott, igy egyedul is uszikalhattam, mint Lori. Csak masfel orat maradtunk, mert a szank rendesen kekult es olyan reszketesbe kezdtunk, mint a kocsonya.
Az uszoda elhagyasa utan 1 perccel mar aludtam is. A tobbiek elcsoszogtak a Pizza Hut-ba, ahol Lori egyik leheto legrosszabb enjet hozta. Menet kozben hasra esett, de ugy, hogy mindket terdet es az egyik tenyeret is lezuzta!!! Sokat sirt, tartotta a kezet, mintha el lenne torve, senki sem erhetett hozza, a felszolgalo neni altal hozott ragtapaszt is elhajitotta az asztal ala. Engem egy piszok legy felkeltett, apa gyorsan kikapott, mert megsertodtem az inzultuson, de anya visszaparancsolt, ahol 2 percen belul el is aludtam.
A vonatozast is vegigaludtam, majd leszallaskor keltem csak fel. Meg egy boltba beugrottunk, megalltunk a parkban, vegul 1/4 7-re ertunk haza.
Furdest kovetoen kicsit panaszkodtam, de vegul 9 elott kidoltem, mig Lori mar 8 utan bealudt.
Szerda hajnalban tobbszor is keltettem anyam, mert apa nozija is kezd bedugulni, ami miatt jo hangosan horkolt. Vegul epp csak 8 elott keltunk. Idoben ertunk Lori sulijaba, ahonnan baba klubolni mentunk. A csepego eso ellenere rengetegen voltak, jo sok uj arccal. Felfedeztunk egy kisfiut, aki 3 honappal fiatalabb nalam es szinten Ruben, azaz Reuben. Jo nagyot jatszottam anyaval, meg pisilni sem engedtem el. Sokat fogtam a kezet es huztam magammal, porogtem vele, tancikaltam vagy csak ugraltam. A kozepen levo szonyegekre 10 percenkent lefekudtem, jelezven, hogy enekeljuk mar a 'See the little bunnies sleeping...' dalt. Az utolso 5 percbeni eneklest ezzel is keztuk, ami utan sem akartam felkelni a szonyegrol...
Vegul osszekaptuk magunk es elballagtunk Loriert. Addigra mar apank is magahoz tert es becsatlakozott. Megkaptuk a kepeket is... 
Lori kepe azutan lett keszitve, hogy mi eljottunk a sulibol es ahogy latni, nem eppen boldog pillanatot sikerult elkapni a bacsinak. Igy abbol nem is fogunk rendelni, csak a kozos kepbol.
Sulitol apa munkahelyere mentunk megkerdezni, hogy hogyan is fog holnaptol dolgozni. Innen elsetaltunk az elemiszerboltba, majd en bealudva haza anyaval, mig teso apaval a piacra.
Delutan keveset ettem, de annal tobbet jatszottam -eloszor apaval, majd anyaval- fent. Esti furdesnel Lori onkent kiszallt es elindult felfele. Nyugos volt egesz nap, delutan aludt is egy kicsit, hoemelkedese is volt, de amugy meg nem olyan nathas mint en.
Aludni egyedul, sajat labaimon mentem mese olvasast kovetoen, mig Lori lent rontotta a levegot a nappaliban fel 10-ig.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nahat de jo kis nap all mogotetek,uszni voltatok klasz lehetett nagyon es milyen ugyesen uszkaltatok,a parkozas is jo lehetett/Szegeny Lori jol hasra vaghatta magat,teged meg Ruben uldozott egy legy hat szornyu.A kozos foto nagyon edes ,a masik is jo olyan kis lebigyesztet.Ruben draga nagyon bolodg masfel evet kivanunk neked.pusizka

Mátébogyó írta...

Úúúú, tényleg nagyon megy az idő!
Boldog másfeles évfordulót!!!!!
Te, ez a Ruben kölök ugyanúgy fejjel lefelé nézi a könyvet, mint Máté kölök! :-)
És az a kép a parkban, amikor nekidőlt annak a "púpnak"..., hát Máté is szokott olyan arcot vágni! :-))))
Nagyon imádjátok az úszkálást!!!
Szegény Lori meg már megint elvágódott...

csupella írta...

Akkor jól sikerült a pancsizós program!Szuper!
Ahogy a képek is!Nekem a sírós is tetszik.Anya szerint is olyan édesek vagyunk ilyenkor!:)

Gabriella írta...

Jókat virultunk a képeken. :-))) A tojásos a legjobb.

Puszi!!!

Névtelen írta...

Látom lecserélted a fekete-fehér képet színesre, ami nagyon jól sikerült, csak azt nem tudom, hogy hogyan fért el a popsiuk azon a keskeny peremen?
Gratula a másfél éves Rubennek, bár ő, néha még ennél is többnek tűnik!
Egyetértek Lorival, az úszás jobb program mint az iskola :)
Jó a "testvér-kép" de Lori is édes.
puszi: mamm