2010. október 23., szombat

Mamaval, Erzsikevel - Lori

Keddi, szerdai napom nagy izgalomban telt, mert a mama mar mindjart 'jott'!! Jott is, de nem idoben, mert az egyik vonat kesese miatt lekestek a masikat is, igy 1 oran keresztul tukon ultem a nappaliban, hogy 'hol van mar a mama'? Aztan mire beestek (a noverevel, Erzsikevel erkezett) nekialltunk enni eloszor, majd eloszedni a nekunk hozott rengeteg meglepit!!! Kaptunk sok-sok magyar termeket (turo rudit, kolbaszt, mezet...) es persze meg annal is tobb edesseget, 2 uj dvd-t!!! Az este nagyon gyorsan elszaladt, nem is akartam aludni menni, de vegul gyozott az almossag.
Csutortokon a mama is elkisert a suliba, ahol bemenni nehezemre esett. De a vegere jo kedvem lett, orultem, hogy olyan sokan varnak ram, csak Annabelle-tol nem akartam elvalni. Hazajottunk, leraktuk ocsit, ettunk, majd mentunk is utunkra 2-kor. Ocsit a mamaekkal hagytuk, mert meg aludt, igy csak en es anya mentunk el a konyvtarba, ahol minden csutortok delutan van meseolvasas es enekles. Annabelle-lel mentem persze, egy ideig ultunk is a tobbiekkel, de utana talaltam egy bebit, ami mellol nem mozdultam (az iskolaban is mondtak, hogy nagyon 'bebi' petronalo lettem, azokkal, akik alacsonyabbak nalam). A program vegen mindenki kapott egy konyvet, megsimiztuk a kek macit, de nem jottunk el, csak atultunk a kavezo reszlegre, ahol egeszen 5-ig maradtunk, idokozben az itthoniakkal is kiegeszulve. (Ezek a kepek Amy-tol, Annabelle anyukajatol vannak.)
Pentek reggel nagy izgalommal keszultem suliba, mert anya mondta, hogy viszunk sutit is. Aztan persze nem vittunk, mert meg nem volt kesz vele... Raadasul a mama vitt el, amin meg jobban megsertodtem es jokora hisztit csaptam le. 11-kor aztan csak megjelent anyam, egy hatalmas zacskoval a kezeben! Szaladtam is a kapuhoz, hogy beengedjem, de azt csak a tanito nenik tudjak kinyitni. Bejott es kipakolta a zacsijat, majd meg masok sutijeit is az egyik asztalra, ahova aztan mehettunk csoportonkent a 20 pennijeinkkel es vehettunk 1-et a sok kozul. Delutanra elraktak aztan a tobbit, mert az egesz iskola akkor tartotta a 'cake stall'-t, de a felnapos gyerekek mar delelott megvehettek a sutijuk. (Anyam alkotasai, hatalmas segitseggel a szines sutiknel, amit a mama es Erzsike dekoraltak!)
Ertem apa jott, aki szabadnapos volt, majd befutott ocskos is a 'mamakkal', akikkel baba-mama klubban volt. (Ott -azt meselte Annabelle anyukaja-, hogy nagy haverja lett Ruben, aki folyamataban puszilgatta.) Bementunk a varosba, setaltunk, nezelodtunk es kicsit vasarolgattunk is a gyonyoru napsutesben.
Itthon aztan az osok fozesbe kezdett, mig mi a legujabb Kisvakondot bamultuk. En neha megkerdeztem, hogy 'hol van mar a mama', mert oket hatrahagytuk vasarolgatni.
A delutan, este hamar elszaladt. Ruben nem aludt nap kozben, de egesz jol birta. Estere aztan ugy dolt be az agyba, mig engem a mama rendezett el, mert anyam bulizni keszult.
Szombatra elromlott az ido... Keso delelott mentunk csak ki, de meg a piacot se ertuk el, mire rakezdett. Esovedot meg itthon hagytuk, igy anya nagy rohanasba fogott. Teso megunvan a dolgot elaludt, de mire hazaertuk jol elazott es a nagy vetkoztetesben felkelt.
Ma Erzsike fozott, majd elengedtuk ejszakazo anyank aludni, amig mi ugyesen, szofogadoan (!) jatszottunk. Mikor visszajott megengedte, hogy mosogassunk, amitol persze mindketten csurom vizesek lettunk, majd kicsit alkottunk, rajzolgattuk, ragasztottunk, de en ujra Kisvakondot akartam, igy beszuntettuk a dolgot. Estig csipegettunk, igy vacsira csak sajtos suti, joghurt es Turo Rudi jutott, de senki sem panaszkodott.

5 megjegyzés:

Alida írta...

Na végre! Már alig bírtam kivárni, hogy írj.
Hol voltatok bulizni?
Alida

Mátébogyó írta...

Na, hát egy kis bulizás rád fért már! :-)
Már ott is van a Mama? Akkor most egy kicsit könnyebb lesz az élet... :-p

Izabella:-Szabina es Julia írta...

DE jo kis napok voltak,tunderiek vagytok az Anabellel es igazan jo baratnok szeretitek is egymast az mar latszik.Edes az a kek nagy macko.Hat a bebiket csak szeretni lehet,de jo hogy a mama megerkezett es sk meglepit vitt nektek,anya sutijei gyonyoruek.puszika

Bea írta...

SZuper napjaitok voltatok!!

Puszi.Bencikusék

Era és Dani írta...

Sziasztok!
Bocsi hogy csak így ismeretlenül írok.Véletlenül bukkantam rátok,és örömmel olvasgattam mindennapjaitokat.Azért is izgi rólatok olvasni,mert a mi családunk is Anglia felé szeretné venni az irányt.És hát a gyerek miatt minél több infót igyekszünk begyűjteni.
Remélem nem veszitek tolakodásnak.Egyébként mi is blogolunk,nézzetek be hozzánk.

Dani és Era
http://danaboy-era.blogspot.com