2010. október 18., hétfő

Gruffalo - Ruben

Vasarnap apa szabadnapos volt. Hagytuk reggel kicsit lustizni, majd keso delelott kimentunk. A parkban kezdtunk, megetettuk jol az ehezo kacsakat, aztan atrohantunk a jatszoterre. Jo nagyot jatszottunk, hintaztunk es masztunk, majd a patak mellett setalva koveket dobaltunk a vizbe. Apa nagyon vicces kedveben volt, jo nagy koveket, teglakat dobott a vizbe, hogy megmutassa, mekkora nagyot csobbannak! Nekem tetszett is a dolog, de Lori csak tisztes tavolsagbol szemlelte.
Innen a boltba mentunk, ahonnan mar csak haza. Apank vagy 2 oran at fozott, amit en az agyikomban szunyaltam at. Kesobb meg sutit is sutott, de abbol alig ettem valamit.
Furdes elott anya felvitt minket hancurozni, majd az alig vacsora utan apa megfurdetett minket, feloltoztetett es meg meset is olvasott!!!
Hetfon hajnalok hajnalan anyam melle kusztam, mint akinek eleg volt az alvasbol, mutogattam az ajto fele es mondogattam, hogy 'bye-bye', de valahogy osomet ez nem izgatta, igy en is kenytelen voltam visszaaludni. Kesobbiekben apamra maradtam, mig Lori suliba ment. Utana viszont anyammal korbeszaladtuk a varost, hogy beszerezzunk par dolgot a penteki iskolai 'cake stall', azaz sutis napra, ami annyit takar, hogy a szulok keszitenek, vesznek tortat, sutit; a tanulok, szulok megveszik oket, majd az igy befolyo osszeget a suli szuksegleteire forditjak.
Meg sikerult hazahozni a cuccokat, de mennunk is kellett rogton Loriert. Onnan aztan Annabelle-ek hazahoz mentunk!!! Az uton megprobaltam elaludni, de a csajok annyira sikongattak oromukben, hogy nem sikerult. A hazhoz erve aztan fel is keltem rendesen, nagyokat jatszva Joseph-pel, magamban vagy epp a cicajukkal. 1 korul ettunk -angol szokasnak megfelelo- ebedet, azaz kenyeret.
Meg jatszottunk kicsit, majd szedtuk satorfank es atballagtunk a szinte szemkozti konyvtarba, ugyanis jott a Gruffallo! O egy mese figura, nagy szoros, de baratsagos szorny kepeben. Eloszor egy neni szorakoztatta a gyerekeket, enekelve, mutogatva, meseket olvasva, majd megjelent a Gruffalo, akivel lehetett beszelgetni, megsimizni, fenykepezni, majd sorba kellett allni, hogy kapjunk ajandekba konyvet, fejenkent egyet-egyet. Nekunk leginkabb a maszokas resze jott be most is a konyvtarnak, igy csak messzirol kovettuk az esemenyeket. A konyvekert en mentem anyaval, ahonnan folyamataban meg akartam szokni pakolas celjabol, de nem engedett.
Ezutan mar nem mentunk vissza kis barataink hazahoz, mert Lori nagyon sokat nyugoskodott es anya megunta a dolgot. (Rossz teso pocakja 3 napja, es azota a kedve is hullamzo.) Itthon mar vart rank apa, bar en ezt nem tudtam, mert melyen elaludtam. A kesoi idopont miatt anya egy ropke oracskat engedelyezett csak, de kajat meglatva (tegnapi maradekot) el is szallt minden gondom.
A fenti jatszast kovetoen lejottunk, anya nekiallt vasalni, Lori berakatta az ovodas dalait tartalmazo cd-t es egy ora hosszan enekelte oket, kezeben fogva a szamokat tartalmazo kis fuzetet, mintha olvasna. En meg -szinten jo gerekkent- atrendeztem anyam konyhajat, de legalabb hagytuk haladni.
Mivel majdnem 8-kor vegeztunk a furdes elmaradt. Mosakodas utan nagyot olvastunk, majd szepen, csendben elmentunk aludni.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nahat jo kis apas vasarnapotok volt,hu ha jo sokat foglalkozik velketek apa es jo sokat jatszik is veletek.A hetfotok is szuper volt a konyvtarba meg Anabelleknel,nalunk a sutis napot a suliban teadelutanak hivjak,a szulok visznek sutiket es a suliban eladjak es a penzt folhasznaljak a sulira.Na de ez csak iskolas korban van.puszika

Mátébogyó írta...

De aranyos az az apás-hintás kép! :-)
Én is szoktam hagyni, hogy Máté szétszedje a konyhát, csak hogy tudjam végezni a dolgomat... :-p

Bea írta...

Jó kis progmaok voltak megint a héten nektek.
Puszilunk titeket!!
Bencikusék