2010. október 9., szombat

Nathaba be, nathabol ki - Lori

Csutortokon mentem suliba, habar kohogtem, szipogtam kicsit, de itt az ilyen fel sem tunik. Jo gyerek voltam, meg egy csillagot is kaptam, bar hazafele mar sokat nyuglodtem.
Rubent lerakva annyira egyedul ereztem magam, hogy csendben teveztem, mig apam haza nem ert. Vele osszebujva, simiztettem a karom es jol elaludtam. Szuleim csak neztek egymasra, ilyen mar ezer eve nem volt, hogy delutan mindketten egyszerre aludjunk!
Csak addig szunnyadtam, mig ocskos le nem jott es jol felkeltett. Azert nem panaszkodtam, eljatszottunk egyutt egesz delutan.
Este fele kezdtem csak nyugoskodni, sok hapcival, kohogessel, orrfujassal. Anya hamar meg is unta a dolgot es egy jo adag virsli benyomasa utan, koran furodve, le lettunk rakva.
Penteken fel sem akartam kelni! Mar 13 oraja aludtam, egy szo nelkul, mire 3/4 9-kor megjelentem. Az iskolaba menetelemen amugy is filoztak az osok, de igy nem volt tobbe tema, nem mentem! A varttol ellentetben egesz jol ereztem magam, kevesebbet szipogtam, alig kohogtem es elmaradtak a tusszenteseim is.
Keso delelott mentunk csak ki, kicsit piacolni, kajat beszerezni, majd egy jo nagyot jatszoterezni! Mire hazaertunk majdnem 2 ora volt, igy ocskostol gyorsan megvaltunk, hiaba probalt ellenkezni. En szinten bedobtam a torulkozot es ujra aludtam egy oracskat. 4 korul aztan ugy kellett minket kelteni...
Este fent bohockodtunk, majd osszedobtunk egy piskotat, teveztunk es csak jo keson, fel 9-kor mentunk aludni.
Szombat reggel anya alig hanggal kelt! Ot is elerte a natha, bar kisse kesve. Mi tobbiek mar szinte teljesen tul vagyunk a dolgon! Bar a viselkedesemen ez nem latszott meg, mert a reggel, delelott nagy resze azzal telt, hogy szenvedtem, ellent mondtam, kopkodtem es kiabaltam!
Kimenni sem akartam, bekereckedtem a babakocsiba, miutan anyam egy akkorat sozott a szamra, hogy szinte belecsengett a fulem!!! Azert kaptam, mert a sulibol haza hozott kopkodesrol nem akarok leszokni es neha sikerul masokat szemen talalnom... Szoval nagy banatomban ultem a kocsiba vagy 5 percre, mire Ruben is kikereckedett es en is vele tartottam. Csak a piacra szaladtunk el a tegnap elfelejtett krumpliert es a henteshez husiert. Hazaig egy szo nelkul, teljesen okosan, setalva jottem! Anya kozolte is, hogy kovetkezo hettol bucsu fogunk venni a babakocsi extra ulesetol, mert mar tul nagy vagyok hozza.
Rubent itthon lefektettuk, majd egyutt fozesbe fogtunk. Fura golyokat kellett csinalni, amit hamar feladtam, mert ragadt a kezemhez. Az eredmenyt viszont tukon ulve vartam, majd mint a kacsa, nyomtam befele oket. Kesobb befejeztuk a tortat, amibol persze rogton ettem, de csak a dekoracionak hasznalt mini Smarties kellett. Kesobb elcsortam anya fenykepezogepet es csinaltam par kepet. Mostanaban ez egyre gyakrabban fordul elo, neha anya csak utolag talalja meg a kepeket a gepen.
Delutan anya szilikonos muffin formait elcsenve nagyot jatszottam Rubennel! Probaltam szinek szerint osszerakni oket, sutit sutni bennuk es egy talba kevergetni, majd ezeket megunva nagy dobalasba kezdtem veluk. Vegul lejottunk, babaztunk tesoval, 
megvacsoraztunk, es hatalmasat pancsoltunk. Az esti mesenel pedig edes harmasban felultunk az agyamra es ugy olvastak a nagyokosok .Azaz anya, az irott szoveget, mig ocskos a maga bla-bla szoveget, de olyan hangosan, mutogatva a kepekre, hogy anya rekedt hangjabol alig hallottam valamit.

2 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Olyan sokan taknyoskodnak mostanában...
Szerencsére minket elkerült még eddig a kór, de remélem, hogy Ti is hamar túladtok rajta!
Hát bizony..., épp itt az ideje, hogy Lori megváljon a babakocsitól.
Bár könnyű ezt így mondani, mert fogalmam sincs, hogy mi mennyire hiányoljuk majd 3 évesen a járgányt, de tény, hogy ennyi idős gyerekeket nem szoktam babakocsiban látni...
Muti má' mit sütöttetek!!!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Anya hat egy cipoben evezunk,nalunk is a lanyok elkaptak a takonysagot de foleg a kohogest,de estere mar mi sem usztuk meg apaval.SZoval most 4-be betegeskedunk.Remelem mar nalatok jobb a helyzett,edes Lori a kepeken na es ruben is,hat a kopdoses nalunk is van az oviban d emeg nem tanulta el a Szabina.Gyogyulast kivanunk nektek