2010. október 13., szerda

Haverok, klub, balett - Ruben

Hetfo reggel nagyon zokon vettem, hogy a csajok nelkulem mentek el. Azert hamar feltalaltam magam, leszokven a lepcson alvo apam mellol, nekialltam rendezgetni anya novenyeit.
Loriert mar en is mentem, felszedtuk, majd Annabelle baratosnejaval kavezni mentunk. Mig a tobbiek jatszottak, en inkabb a felnottekkel ultem az asztalnal. Innen elkisertuk Annabelle-t cipot venni, majd boltba beugorva, elsetaltunk a parkba. Eszre sem vettuk, hogy szalad az ido, mig nem apank megjelent, hogy hol jarunk ilyenkor, mikor ot kene tart karokkal hazavarni melobol!? Anya suru bocsanat keresek kozepette rajott aztan, hogy mar lassan 3 ora, de mivel apa nem volt tul morci, maradtunk kicsit tovabb. Haza majdnem 4-re ertunk, emiatt a delutani alvasom elmaradt! Anya varta, hogy majd kidolok valahol menet-jovet, de nagyon ugyesen birtam egeszen fel 8-ig, furdessel, mese olvasassal.
Aztan jott a fekete leves! 9-kor nagyon kohogve, sirva keltem. Anya szaladt is, frissen zuhanyozva, kivett az agyambol, elsetaltunk a szoba ajtoig, ahol jol ki is adtam magambol a cuccot!!! A magam elott tartott pelusok majdnem mindent felfogtak, csak egy resze landolt anya vallan. Gyorsan lejottunk, de meg a mosogatot sem sikerult elerni, amikor jott a masodik felvonas. Ez mar anyamat szembe talalta, aminek a szagatol -hiaba a bedugult orra- majdnem visszahanyt o is. Apat hivtuk, hogy jojjon haza fel oraval hamarabb, ha lehet, mert kisse ataztunk, de le nem akartam menni anya olebol. Vegul a 7-8 perc mulva befuto apa vett at, ami nagyon nem tetszett, mert kezdtem epp elaludni. Atoltoztetett, mig anya magat latta el, majd visszaadott neki, mert kulonben nem nyugodtam. Az ulogarnituran, 10-kor sikerult kidolnom, jo nagyokat sohajtozva, kohogve.
Kedd reggel kakao helyett teat kaptam, de nem izgatott a valtozatossag. A lanyok ezalkalommal olyan hirtelen tuntek el, hogy szinte fel sem tunt. Anya hamar visszajott, kicsit pakoltunk, jatszottunk, majd keltettuk apat, aki szabadnapos volt, hogy mehetunk is noverkemert. Ezt kovetoen ismet a kavezoban kotottunk ki, de en mar onnan kijovet benyomtam a szunyat, hogy potoljam a kimaradtat. Hazaerve anya felvitt es velem egyutt ledolt az agyra. Mig aludtunk, Lori megfozte az ebedet apaval. Keleskor nehezen tetrem magamhoz, enni is csak ugy akartam, ha apan ulhettem. (Lori fenykepe!)
Az viszont mar feltunt, hogy a csajok ismet megleptek nelkulem!!! Lori elete elso balett orajara ment Annabellel!!! Jo soka jottek haza, egy 'Princess' jelmezzel, aminek a szarnyait ram is raktak, de nem igazan orultem neki.
Szerdan alvo apankat leszamitva egyutt indultunk el. Leadtuk tesot a suliba, majd a haverommal, Joseph-pel (Annabelle occse) klubolni mentunk. Meglepo modon egesz sok figyelmet szenteltem neki, jokat futkaroztunk, de azert csak anya volt a legjobb baratom.
Visszafele jovet apa is csatlakozott es egyutt vartuk Lorira, aki 3 matricat is kapott a tanito nenitol, olyan ugyes volt!!! Nagyon boldog volt, szaladt hozzank, puszikat osztgatott, majd ment a baratosnejaval kifele. Aztan hamar eltort nala a mecses, mert nem mehetett Annabelle-lel egyutt....
Piacoltunk, bevasaroltunk, jottunk-mentunk, majd jo faradtan, en aludva, hazaestunk. Anya kint hagyott hatul a kertben, mert gyonyoruen sutott a napocska, de azzal nem szamolt, hogy egy piszok legy 2 percen belul orrvul felkelt. Igy kb 40 percet hoztam ossze, de jo kedvuen toltottem a delutant. Az ebed nem csuszott nagyon, pedig apa fini rantott husit, halat sutott. Sokkal inkabb azzal voltam elfoglalva, hogy be tudjam tomni az egesz oklom a szamba! Anya nem erti, hogy mi bajom, hisz epp csak kijottek a szemfogaim...
Az este nyugosen, panaszosan telt. Lori is faradt volt, igy a szokottnal tobbet bantott. A furdessel emiatt hamar vegeztunk, aztan ujra megkaptam noveremtol orokolt, egyelore hatalmas, Thomas-os pizsimet, aminek a felhajtott ujjait tatott szajjal figyeltem. Olvasasnal meglepoen csendben voltam, majd -ugyancsak- szo nelkul mentem az agyamba is.

5 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Nahát! Micsoda napok!
Szedjétek magatokat össze, mert a betegeskedős időszak még csak ezután jön... :-s
De azért programotok akad minden napra! :-)
Csinik a kis Princessek! :-))

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo napjaitok voltak,remelem Rben mar helyre jott e snem hanyok tobbet nem lehetett kellemes anya mikor Ruben szembe talalt,na de eez van kikellett jonnie.Lori meg nagyon nagy baratno akkor az Anabellel.Edesek lehetnek egyutt,nagyon klasz kis kavezo lehet ahova jartok ti mindig.GYonyoru a kis szarnyacska.Hat Lori meg a vegen baletozni fog jarni.pusizka

Gabriella írta...

Hú, jó izgalmas napjaitok vannak. Bocsánatot kérünk, de azt a hányos bulit nagyon megmosolyogtuk. Ugye tudjátok miért? :-)))))

Az a hercegnö szárny pedig nagyon menö..... de abszolút együtt érzünk Rubennel. :-)))

Puszi

Alida írta...

Hali!
Miért vagy barna?
Alida

Bea írta...

Ez a sok nyavaja,milyen jó lenne sose lenen rossz idő...
Látom a nővérkéd téget is szeret reckíroztatni.Na Bence sem kímél....
Bencikusék
Puszi