2010. október 5., kedd

Pupos fejjel - Lori

Meg vasarnap tortent... bal labbal keltem, azaz inkabb sehogy, csak a szokottnal korabban, mivel Ellie mar 6-tol fent volt es felzavart. A reggelem szornyu volt, mindenen hadakoztam anyammal, duzzogtam, kiabaltam, kopkodtem(!), nyelvemet nyujtottam ra es nem erdekelt mit mond. Aztan felmentunk apat felkelteni, ahol racsaptam a kifele meno anyamra az ajtot. Rogton nem jott vissza, pedig feltem am, igy resnyire nyitottam az ajtot es megprobaltam kikukucskalni mogule, mire jott is a harpia egy jokora huzattal!!! Ugy bevagtam a fejem az ajtoba, hogy egy hatalmas, kek pup nott a homlokomon, ami nagyon-nagyon fajt!!! Anya aztan mar sajnalhatta, hogy duhosen becsortetett es hiaba nem latott, gondolhatott volna ra, hogy ott vagyok vagy esetleg mas... Hozott gyorsban konyharuhaba csomagolt mirelit borsot, amit meglepoen ugyesen, sokaig hagytam, hogy ranyomja a bibimre. Persze igert extra adag kakaot, de azt sosem kaptam meg!
Aztan a nap hatralevo reszeben meg 2x utottem be a fejem, az esti kergetozes folyaman, amibol az egyik a kilincs eles szelet erte, igy a homlokom masik felere is kerult egy kek foltocska...
Hetfon 8-kor keltunk! Anya orult neki, mert remelte, hogy rendesen kialudtam magam az Ellie-s hetvege utan.
Suliba boldogan mentem, de odaerve kicsit hezitaltam, hogy bemenjek-e. (Ekozben pedig nem figyelven, nekiballagtam az ajtonak...) Mivel anya sokaig szovegelt a tanito nenimmel, elkezdtem jatszani es ugy konnyeden csak intettem neki, mikor szolt, hogy megy.
Ertem mindharman jottek, de apa bejottekor ismet pityeregni kezdtem. Par percig tartott csak, kint mar rohogcselve szaladgaltam legjobb baratnommel, Annabelle-l. Anya kerdezte, hogy jon-e velunk egy kavera, mire siman igent bolintott, de az anyukaja nem engedte. Elsetaltunk a varosba, vettunk ezt-azt, majd beultunk a kavezoba, mert ocskos jol osszecsinalta magat es ki kellett cserelni a pelusat. Aztan leultunk inni es ki lepett be az ajton? Annabelle a csaladjaval! Volt is nagy buli a jatszosarokban, egeszen addig, amig elkeszult az ebedjuk. Innen beneztunk egy ruhazati boltba, mert kene nekem teli egyenruha, szoknya, de ami volt az tul nagy a derekamra.
Ezutan haza is jottunk, mert mar fel 3 volt es fel 4-re kaptunk idopontot a korzetinel. Ruben ugy bealudt a seta alatt, hogy itthon sem kelt fel azalatt az 1 ora alatt, csak mikor elindultunk a dokihoz.
Varnunk szinte alig kellett, megmutattuk, hogy ismet visszajott ocskos pirossaga, es meg a laban is van egy fura, szaraz folt. Irt egy masik (!) kremet, es adott egy idopontot 3 het mulvara... Mig anya kivaltotta a kremet, mi elsetaltunk egy nagyon kozeli boltba kezmosot venni, mert elfelejtettuk, hogy Ellie elhasznalta mindet a hetvegen:)
Itthon mar vart a kesz kaja a sutoben. En olyan ehes voltam, hogy mindent megettem, meg a halacskaimat is! Bezzeg ocsi...meg mindig nem a regi a srac.
Este -mint 2 jo testver- jatszottunk a vadgesztenye gyujtemenyunkkel, kaptunk sutit, majd az utolso Pingu bamulasa utan (kedden vissza kell vinni a konyvtarba), mentunk mosakodni es aludni. Oltozes utan -meglepo modon- Anna es Petit olvatunk, ami most jobban erdekelte Rubent, mint engem. Faradt voltam nagyon, be is fordultam a fal fele lampaoltast koveton, mig hallottam, hogy ocsi ujra lazad az alvas ellen, de most legalabb csak 5 percig sirt.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

SZegeny kis Lori hat jol beutotted a buksidat es nem is egyszer hanem tobszor is.Hat nem lehetett valmai jo dolog.Ruben pirosaga meg mindig megvan nem lehet valami allergia?
Jo lehetett a kavezoban a jatszosarokban Annabellel jatszani.puszika

Névtelen írta...

Ennyi baleset!? érdemes lenne fontolóra venni a bukósisakot, de ne pinkbe, mert szerintem Rubennek is szüksége lesz rá :)
Kávéházba én is szeretnék menni. Remélem majd elvisztek?! mamm

Mátébogyó írta...

Ha egyszer valamit beütsz, akkor tuti azt vered be folyamatosan...
Ismerős ez a hirtelen felindulásból való közlekedés, én is ilyen vagok. Néha én is csinálok apróbb bibiket Máténak..., akaratlanul is! :-o
Ez van! Mi is felnőttünk ilyen balesetekkel.
Azért remélhetőleg Lorinak gyorsan elmúlnak a foltjai-púpjai!
Legközelebb készülj fel kézmosóból (és samponból!), ha megy Ellie! :-P
Szegény Rubennek mi baja van már!? Miért nem tudnak valami normális kencét adni? És már a lábán is van?
Az a baj ezzel a bőrgyógyászatosdival, hogy csak kisérleteznek...