2010. november 1., hétfő

Halloween - Ruben

Pentek reggel torta sutesbe kezdtunk anyaval, mig noverkem rekord sokaig aludt. Az egesz delelott is majdnem elment a dekoralassal, igy csak keson jutottunk ki. Elszaladtunk boltba, korbejartuk a saros parkot, majd hazjottunk. En mentem aludni rogton, mivel mar fel 2 is elmult es tarsasagot vartunk fel 3-tol.
Elsokent apa esett haza, majd 3 utan megjottek Annabelle-k is! En meg kicsit aludtam, de ahogy kesz lett az ebed, felkeltem a szagara:) Utana a tortat is megettuk, amin a pokok nagy sikert arattak.
5-ig jatszhattunk, mert aztan el is kellett menniuk a vendegeinknek, akik amugy szepen ki voltak oltozve; Annabelle boszorkany volt, Joseph pedig tok!
Az este folyaman csak teveztunk, probaltunk lenyugodni, ami Lorinak nem ment nagyon jol, huzkodta anyank idegeit. Vegul egy hosszut furodtunk, olvastunk es aludtunk.
Szombaton semmi izgit nem csinaltunk.
Delelott bementunk a varosba, vettunk uj bilit (mert anya eltorte a regit), es gumicsizmat is anyanak, amit teso valasztott! Jatszoterre nem mentunk, mert mindketten akaratosabbak voltunk a kellettenel, amit osunk nem tudott megfeleloen kezelni. Itthon en agyba, a csajok pedig a konyhaba mentek. Keles utan itthon talaltam apat, akivel jatszottunk egy nagyon vicceset; kinyomta a nagy pocakjat, annak en nekiszaladtam, majd lepattantam rola!
Delutan, este magunkban voltunk, sutotokot sutottunk, jatszottunk, vacsiztunk, majd furdes nelkul aludni tertunk.
Vasarnap olyan koran keltem, hogy az epp munkaba indulo (delelottos) apaval is talalkoztam. Muffin sutesbe fogtunk, mig vartuk, hogy Lori magahoz terjen, aki az ora atallitasatol fuggetlenul is aludt 9-ig! 10-kor aztan mar mentunk is cipot huzni es setalni. Egy rakat futoval akadtunk ossze az utunk soran, mivel most rendeztek a szokasos felmaratonit. Egesz sokan be voltak persze oltozve remiszto ruhakba, hisz Halloween napjat ultuk.
Nagyon kicsit setaltunk, nezelodtunk a nagy forgatagban, majd elszaladtunk nemi elelmiszerert es haza. En a koran keles miatt mar delben aludni tertem, mig Lori festegetett, anya fozocskezett.
Majdnem 3-kor keltem, mire epp kesz lett az ebed es apa is megjott. Ettunk, bar en nem sokat, Lori eloszor meg semmit, mert apaval azon versenyzett, hogy melyikuk makacsabb... Vegul anya ele tett egy kesz mini muffint,
amitol ugy megtaltosodott, hogy az osszes krumplipuret, csirket megette a tanyerjarol!
Fel 5-kor, mar sotetben elszaladtunk a varosba, mert apa kolat akart venni (gonosz anya elfelejtette delelott). Beultunk egy italra a pub-ba is, ahol lattuk, hogy 2 kislany, beoltozve, csillagszorozik!!! Ezen felbuzdulva szaladtunk hazaig, ahol gyorsan kivonultunk a kertbe es mi is ugy tettunk!
Eletemben eloszor fogtam meg, Lori ugyancsak, de nagyon jo buli volt, elveztuk! Innentol aztan jottek a gyerekek es kopogtak az ajton egy 'trick or treat' (cukort vagy csalunk) kialtassal, majd tartottak a vodruk, zacskojuk. Csinaltunk egy nagy talat tele a muffinokkal, bolti edesseggel es azt adtuk nekik, hogy valasszanak. Eloszor batortalanok voltunk, de az elso utan mar mi szaladtunk ajtot nyitni. Kozben meg nagyokat jatszottunk...
Fel 8-kor aztan elajandekoztuk az utolso darabokat is es mentunk uszni. Nekem most nem jott be nagyon, igy hamar vegeztem, apa felvitt oltoztetni, ahonnan atsetaltunk az agyamba es mar aludtam is.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha jo kis hetvegetek volta,Ruben edes az uj elmenyes jatekkal apaval,Lori meg a legjobb baratnojevel jatszhatott klasz,nagyon klasz a torta.HU de szepen ki dekoraltatok a szobat,edesek a csillagszoros gyerekek.puszika

Sz-K írta...

Mivel én midig visszaolvasom az írásaid ha egy ideig nem jövök, ezért én maradok olvasótok, mert fiaink hasonló korúak ezért érdekel Ruben fejlődése is. Megjegyzést írni viszont már tényleg nincs energiám esténként amikor épp bekapcsolom a gépet. Munka mellett azért már másképp van. Minden jót Nektek és fejlődjetek szépen. Üdv Judit

Bea írta...

Hűűű de jó ez a halloven.Mi is biztos élveznénk....
Lori ez a festés::::)
Bencikusék

csupella írta...

Olyan szépeket süttök,hogy csak jóllakottan szabad a gép elé ülni a naplótokat olvasni,mert különben állandóan csorogna a nyálunk a gépre:)