2010. november 17., szerda

Es mar Lori is... - Ruben

Hetfo ejszaka 2x is felsirtam, majd az egyikbol akkora hisztit kerekitettem, hogy anya lehozott es begyogyszerezett. Fajt am a pocakom, de hiaba magyaraztam en a bajom...
Fel 7-kor megebredt anya, azt furcsalva, hogy meg nem keltem fel, de eszebe jutott, hogy az ejszakazas miatt most biztos tovabb nyomom. Ennek megorulven boldogan bebugyolalta magat a takaro ala, mikor hallja, hogy Lori sir! Atment, Lori szolt, hogy faj a 'nyaka' es 'huk-huk' lesz. Anya nem vette komolyan a dolgot, de felvitte hozza a bilit, majd vissztert aludni. 2 perc mulva Lori mar sikongatott is... Kijott neki is a cucc, osszerokazta a parnajat szegenyke.
Mi pasik meg nyomtuk 8-ig, majd nehezen, de megbekeltem a gondolattal, hogy ismet csak tea jut reggelre. Noverkem persze azt sem kapott, csak a teve elott fekudt szotlanul. Az iskola ugrott is neki, igy lelkesen mosassal, vasalassal kezdtuk a napot.
A folytatas is hasonloan ment, mivel Lori meg 3x feloklendezte a semmit, ill. teat, egy kekszet, plusz en 3x kakaltam ossze magam ugy, de ugy, de uuugy, hogy 3x at is lettem oltoztetve. Anya meg a 4. adag ruhat rakta be a mosogepbe es meg del sem volt.
En a deli harangszot kovetoen az agyamba lettem hurcolva, mert nem birtam a bezartsagot es sokat rosszalkodtam. Lori szinte az egesz delelottot ataludta, majd szabalyosan kiugrott az agybol es odakialtotta anyanak, hogy 'mar nincs huk-huk, nem faj a hasam', mire kirohant a konyhaba, megtorpant es ujra hanyt.
Szoval boldogan telt a napunk, majd hazajott apa, teso ismet elaludt, anya kicsit tevezett, de fel 4-kor felkeltett, mert mehetneke volt. Elszaladtunk gyogyszertarba potolni az elfogyott fajdalomcsillapitonk, kenyerert es meg tobb haztartasi kekszet venni.
Itthon Lori mar ebren volt, nagyokat vigyorgott, ugrandozott, evett-ivott. Este felhuztuk a nap folyaman kimosott osszes agynemut, jatszottunk, piritost vacsiztunk, majd nagyot furodtunk, hajat mostunk. Oltozes utan elolvastuk meg utoljara noverem sulis konyvet (kb 100x), majd aludni tertunk.
Kedd reggel nagy orom ert, hisz kakaot kaptam!!! Olyan nagyon gyorsan ittam meg, hogy sirva is fakadtam, mert elfogyott. Lori kesobb kelt, de o meg azert sirt, mert meg nem kaphatott kakaot. Vegul belenyugodott a dologba, mert orult, hogy mehet iskolaba. Atoltozott, elkoszont es mar boldogan szaladt is. Baratosnoje sajnos hasonlo cipoben jart, mint mi a hetvegen, igy o ma nem ment.
Ezutan anya hazajott es egyutt takaritottunk. A porszivozasban nagyon aktiv voltam, fel-s lehuzogattam a szivoerosseget szabalyzo gombot, amitol szulom csak 'kicsit' volt ideg. Aztan mikor menni kellett Loriert, apat nem sikerult felkelteni, mert 'annnyira' rosszul erezte magat, mar 4. napja.... Na ja, anyat nem hatotta meg, siman itthon hagytuk. Sulibol gombot venni mentunk, mert anya talalta egy jo kabatot noveremnek jovore, de hibas, 3 gombja is hinyzik (ezert volt olcso), igy a boltba megengedte neki, hogy valasszon 5 kulonbozot. Ebben aztan lett virag, kutyus es kislanyos gomb! Innen setalni, nezelodni mentunk, majd a parkban kotottunk ki, egy nagyot hintazni, szaladni, vegul haza.
1 ora mult, apank epp felkelt... Nekem alvas volt, mig az osok osszedobtak az ebedet. Kelteni kellett ujra, fel 4-kor, mert mentunk balettra. Azaz en megsem mentem, mert apa lustult, igy anya elrobogott Lorival. Fel oraval kesobb aztan megis osszekaptuk magunk es utanuk mentunk. Hamar vegeztek is baletton, osszetaliztunk Amy-ekkel, igy nyolcasban beultunk pubolni. Ok ott ettek is, mi csak csipegettunk, ittunk, szaladgaltunk, szineztunk. Vegul fel 7 is elmult, apa megunta a banant, s hazajottunk. Fentre maradt kicsi porszivozas, azt befejezven olvastunk vagy fel orat Lori szobajaban. Megtalaltam a regi konyveit, amiben egy oldalon egy kep van es le se tettem oket. Okosan magyaraztam, hogy hol, mi van. Vegul enni, majd mosakodtunk es pizsibe bujtunk. Ujra elolvastam a kicsi konyveim, majd Lori egyik konyvtarbol kapott konyvet anya vagy 4x es mar mentunk is aludni.
.
Nagy baba maniaban szenvedek mostansag! Video is van rolam, de ez a vacak nem tolti fel, s anya idegei mar amugyis a veget jarjak... majd egyszer megmutatjuk. (Timi, nem tudom atvaltani a szerkeztot/tervezot, az elozo bejegyzesnel vmiert megis feltoltotte a videokat, de ide nem akarja:(:(:(:(-szerk. )

6 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Na, jó kis rókázós banda! :-p
Reméljük, hogy most már tényleg jobban lesztek!!!
Szerintem Lori tiszta apja az alvós képen!!! Nem?
Nekem simán visszament az előző bejegyzésszerkesztő, nem tudom, hogy neked miért nem...
Na meg azt se nagyon értem, hogy hogyan tudtad felnyomni az előző videókat, most meg miért nem...
Nekem az újjal egyáltalán nem működött, de most már nálam okés.
Jaj, most látom, Ruben hogy ölelgeti a babát! Épp, mint Máté! De édi! :-)
A sütiformák meg tök klasszak! És nagyon örülök nekik!!!
Tegnap már vadásztam a muffinrecepteket! :-))
De ha van egy bevált recepted, akkor elküldheted!!! :-)
Azért a szerkesztőt próbáld még meg visszavariálni, hátha egyszer csak megengedi...
Pusszantás, majd írok, de addig is kapjátok össze magatokat gyorsan!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jaj jaj hat mar ti is,szegenykek gyogyuljatok meg nagyon hamar,Nalunk is folyton vacakol a gep nem enged be a blogokba,nem tolti fol a dolgokat.Edesek ezek a babazos babak.puszika

Kristóf és Maja írta...

Na ti szegények! Akkor anya mögött nem kellemes napok állnak.. moshatott meg takaríthatott... :s És ti meg betegeskedtetek.. nem jó ... De ebben az enyhe időben az ilyen bacik hamar megtalálják az embert... Reméljük ez a hétvége már vidámabban és kellemesebben fog telni..
Puszi
Maja és Kristóf

Névtelen írta...

Végre jó a gépünk, és már csak apróbb javítani való van rajta. És ti, jobban vagytok már?
Lemaradtam a blog olvasásában de így legalább több időt tölthettem veletek.
Most is nagyon jók a képek (Ruben gyönyörű) Lori mint mindig de a balettcipője se kutya :)
Egyetek sokat, hogy hamar visszanyerjétek a "formátokat". mamm

Gabriella írta...

Jajj, ne! Ti is??? Úgy látszik ez az idövel jár. Mi is betegeskedünk. :-(((

Era és Dani írta...

Atyavilág!!!
Nem semmi amin átmentetek!!
Remélem már mindenki teljesen meggyógyult!!!Ja és külön elismerés anyának a teljesítményért!!....de mi már csak ilyenek vagyunk,nem!?
Ezek a blogos változások egyébként nálunk is okoznak meglepetéseket!!
A babázásról pedig annyit,hogy nagyon édesek így!!
Puszi:Dani és Era