2010. november 7., vasárnap

Szivarvany - Lori

Pentek reggel anya szamara fel 6-kor kezdodott, igy mar alig varta, hogy legalabb tolem megszabaduljon. Aztan szolt Amy, hogy Annabelle nem jon ma, igy nagyon szomoruan mentem iskolaba. A vegere mar boldogabb voltam, de meg akkor is kerestem baratnom. Anya viszont majd kiugrott a borebol, ossze-vissza dicsergetett, mivel en lettem a 'star of the week' (a het sztarja), es meg egy 'smiley slip'-et is kaptam (mosolygos papir/oklevel), mert figyelmesen, ugyesen enekeltem az abeces eneket. ('a is for apple, b is for ball....') Azert nagy izgi nem volt utana mar, csak hazajottunk es tettuk-vettuk dolgunk. Azaz agyaba pakoltuk a baba klubbol hazafele bealvo ocskost es fozni kezdtunk.
Delutan apa itthon volt kicsit, akkor meg kenyeret is sutottunk, aminek magos beszorasaban nagy segitseg voltam. Azert a megeveseben is kicsit.
Szombaton nagyon akartam talakozni baratosnemmal, de mivel nem jott ossze, megalkudtam a jatszoterezessel. Onnan nem volt nehez eljonni, mert beugrottunk a torta boltba, ahonnan hoztunk egy csomo szines cukormazat, hogy szivarvany tortat csinaljunk. Mig Ruben aludt, tornyot epitettem az asztal tetejen wc papir gurigakbol.
Kesobb aztan apa ugy bekabitott a simizessel, hogy eszre sem vette es elaltatott. Anya meg tephette a hajat, mar mindegy volt, mert hiaba razogatott, meg sem mukkantam. Azert ocsi is jol nyomta, 3 orat aludt, es csak akkor kelt, mikor en elaludtam. Anya gondolvan egyet, osszekapta magukat es elszaladt tesoval boltba. Csak 5 utan ertek haza, amikor apanak mar mennie is kellett vissza dolgozni. Nagyon nem akartam felkelni, de aztan a torta szora megis ment. Ocskosnek bemutattam a torony epitesi modszerem, ami neki is nagyon tetszett, igy majdnem az egesz estet ott toltottuk.
Persze nem volt balesetmentes a dolog, mivel ocsi bohockodott a szeken, ami eldolt es nekivagodott a konyha szekrenynek. Baja nem lett a sracnak (ijedtsegen kivul), de sikerult megolnie a szeket. A torta hamar kesz lett, nekiallhattunk disziteni. Anya rogtonzott, igy emeletes lett belole, amit lassan tudott csak disziteni.
Mi is kaptunk nemi cukormazat, ami nalam egesz jol csuszott, de azert muveszkedtem is vele. Az este aztan ugy kitolodott, hogy csak 9-kor mentunk aludni, de en meg nagyon sokaig hallgattam a tuzijatekok hangjat. (Itt nov. 5-en van 'bonefire night', ami ezzel jar.)
Vasarnap epp, hogy csak 7 elott keltunk, de azt is egyszerre. Ugy keszultunk, mintha hetkoznap lenne, mert mentunk templomba. Nagyon is idoben ertunk oda, pedig szaladtunk. Az elso enek alatt kimentunk a gyerekekkel a hatso szobaba, ahol a halottak napja miatt most az elmulasrol volt szo. Kaptunk egy lapot, amin egy angyalka van es melle kellett rajzolni, hogy hogyan kepzeljuk el a mennyorszagot. En napocskat, szivarvanyt es felhoket rajzoltam, majd csillagokat ragasztottam ra. Utana kimentunk es az Urvacsora alatt egy nagy szonyegen ultunk. Eddig jok is voltunk, de innentol kezdve ocskos vegig enekelt es csak anya volt jo neki. En meg rajzolgattam, de kozben folyamataban jottek a problemaim, hogy ezt es azt akarok. Vegul inni akartam pont akkor, mikor a gyerekek mentek elore, igy mi azt lekestuk, mert en a babakocsit tologattam -lefekezve-, mialatt ocsi fennhangon enekelgetett a sajat nyelven... Azert a vegen kaptunk egy kekszet es ugy jottunk el, hogy jovo heten is megyunk!
Itthon harmasban alltunk neki a rakott krumplinak. A krumplit meg reggel megfoztuk, igy azt csak pucolni kellett anyanknak, mig mi a tojast szabaditottuk meg hejjatol. Ruben egyedi modon addig nyomta a mar repedt heju tojast a markaban, mig az ki nem ugrott belole! Meglepo modon mindket aldozata epp borrel meguszta. Azert a faraszto munka gyumolcsere aludnia kellett egyet, igy elkeszultekor csak mi, csajok ettunk. Utana viszont jott a torta!!! Az egesz szivarvanyt meg akartam rola enni, de csak egy pici darab jutott...
Delutan fent pakoltunk, mert anya kiselejtezte ocsi kicsi ruhait. Kozben a lepedot is kicsereltuk naluk, mert reggel apa egy pokkal kelt, ami nagynak kellett legyen, mert jokora foltot hagyott es vagy kismillionyi lab darabkat, miutan apa osszezuzta almaban.
Este vacsi, sok veszekedes anyaval es furcsi volt a program. Szokasos modon megtartottuk vasarnapi hajmosasunk, amiben mindketten okosan segitettuk, tartottuk hatra a fejunk, igy anya hipp-hopp vegzett. Fekteteskor azert sikerult ugy megfejelnem, hogy kicsit verzett az orra, amin nagy csattogva kiviharzott, de mar nagyon almos voltam, igy is hamar elaludtam.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nahat anya gyonyoru a szivarvany tortad edesek a gyerekek nahat hogy LOri miket ki nem talal wc papir toronyra gondolok en.Nahat Lori hat szomoru voltal a suliban a baratnod hianya miatt.Ugyesek voltatok a templombe biztosan szepet rajzoltal.puszika

Bea írta...

Hűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűűű,anya hogy te milyen ügyes vagy.Kezdem szégyelni magam,mert nem szoktam sütni.:(
Biztos nagyon finom is volt.
BEncikusék

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nagyon szépek ezek a tortàk! A Halloweenes is!!
Hogy csinàl anyud ilyen klassz szineket??? A fekete külön érdekene!!!
ügyesek vagytok!
Puszi

csupella írta...

Végre anya is látható egy képen!Olyan rikta:)
Nagyon ügyesek vagytok!NEm győzök csodálkozni a torta kreálmányaitokon!
Csak egy baj van velük:(,nem lehet megkóstolni:)