2010. november 10., szerda

Alvas, nem alvas - Ruben

Hetfoi napunk az eso ugy elmosta, mint meg sose! Lorival anya elszaladt az iskolaba, majd delben hazahozta, de aztan ki se dugta az orrat. En le lettem rakva a deli harangszo utan, mert akkorra igerte magat a szokasos evi csekkolasra a gazos bacsi. Jo keson jott, bar en meg mindig csak panaszkodtam odafent. Vegul az elemiszerbeszerzo korutjarol hazatero szabadnapos apam szabaditott meg az agy fogsagabol, masfel ora kitarto szenvedest kovetoen. A szerelo bacsi is itt volt meg, bar mar pakolt ossze, es toltotte ki a papirokat.
Delutan nagyokat jatszottunk, leginkabb az asztalon, ahonnan anya mar latja, hogy csak akkor fogunk leszokni, ha elkoltozunk egy nagyobb hazba, ahol nem lesz majd az ulogarnitura mellett. Ugyanis legujabb otletunk, hogy arra ugrunk le! Anya "ugyesen" fel is vette, ahogy nekiiramodok es labaim felkapva, popsira erkezem!!! Csak epp rossz iranyba tartotta a gepet... (Es valamiert nem tudok videot sem feltolteni egy ideje...-szerk.)
Estere jol befaradtam, kb 6-tol szinte hangom sem hallattam, csondben teveztem, ettem, jatszottam, majd fel 7-kor az etetoszekemben, 2 harapas kozott lecsuktam szemeim. Anya felvitt es mint valami rongybabat atoltoztetett, majd lerakot az agyamba, ahol egeszen reggel fel 8-ig nyomtam a szunyat!
Kedd reggel anya elvitte Lorit suliba, majd Amy-vel es Joseph-el tert vissza! Eloszor kulon-kulon, majd nagyokat vigyorogva egyutt jatszottunk, mig meg nem tamadtuk az asztalt es evesbe nem folytottuk vigadalmunk. A lanyokert egyutt mentunk, majd elkoszontuk toluk es besetaltunk a varosba. En egy ido utan kidoltem, mig teso ugyesen setalt vegig.
Haza 1 utan ertunk, felkerultem a helyemre, ahol majdnem fel 3-ig szunyokaltam. Apa is akkor ert haza, a csajok meg akkor leptek le! Elmentek Annabelle-hez, ahol apukaja vigyazott a 3 gyerekre, mig az anyukaink a suliba mentek megbeszelni a karacsonyi buli reszletetit. Amig ok ott idoztek, a lanyokat elvitte Annabelle apukaja balettozni, majd egyutt ertek vissza hozzank 5-re. Mikor anya bejott volt nagy orom reszemrol! Pedig nem volt rossz apaval, leszamitva, hogy tobbszor azon kaptam, hogy elbobiskol mellettem.
Faradt apank ezutan nem sokkal ment is vissza melozni, mig mi jatszottunk, vacsiztunk es csobbantunk.
Szerdan kicsivel 7 elott keltem, hogy anyanak legyen ideje sutni. Lorit leadtuk suliba, majd mi klubolni mentunk Joseph haverommal. Oda vittuk a turos pogacsat, aminek nagy reszet en mar az uton elpusztitottam.
Jatszottunk nagyot, kicsit ragasztgattam es gyurmaztam is, de az igazabol nem nekem valo. Inkabb csak szaladtam, labdaztam es epitkeztem. Meglepo modon viszont mar egyre gyakrabban nyulok kerekekkel rendelkezo targyakhoz, azaz autokhoz is! Anya szerint ez Joseph hatasa, akit sosem latni kocsi, vonatok, traktorok... nelkul. (A babakocsiban ulve is van mindket kezeben 1-1!)
Suliba menet nagyon nyugoskodtem, mire mondta anya, hogy inkabb aludjak. A napocska gyonyoru sugarai segitettek is ebben, mert pont szembe sutott, mig setaltunk, igy egesz hamar, fel 12-kor elalukaltam.
Itton meg atkerultem az agyamban, majd anya felvert negyed 3-kor, mert menni kellett megnezni egy masik hazat. Ez nagyon tetszett az osoknek, a konyhaja hatalmas es uj, rogton beleszerettek, de sajna nagyon mini az udvara.... Meg nezunk egyet, de lehet ennel maradunk.
Hazafele beugrottunk par cuccert a boltba, majd meglatogattuk a kacsakat, de anyank popoja kezdett befagyni, igy hazajottunk.
A nap hatralevo reszeben a szokasos dolgokat csinaltuk, majd egy gyors furdesbol hosszut csinalva elmentunk aludni. (Azert 'kellett' am furodnunk, mert Lori korabban bezarkozott a furdobe es az osszes fellelheto kenceficevel bekente magat!)

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Költöztök drágáim? Akkor lesz anyának dolga a közeljövőben.. dobozba be, dobozból ki...
Programokban pedig bővelkedtek továbbra is, ez tök jó! Nem unatkozik senki sem. Lori élvezi a sulit? TEtszik neki?
Kellemes délutánt nektek!
Puszi
Maja és Kristóf

Mátébogyó írta...

Nem baj, ha kicsi a kert..., nem kell messzire rohanni a gyerkők után! :-)
Tedd vissza a régebbi szerkesztőt, mert ezzel az új és jobbnak nevezett valamivel nem működnek a videók.
Nekem is nehezen esett le a tantusz, de tegnap rájöttem, hogy ez a bibi!
Visszatettem az előzőt és most már felmennek a videók is (miután az utóbbi nap sok videójával a you tube-on kellett szenvednem és azt beillesztgetni).
Tök jó, hogy újítottak, csak elfelejtették kipróbálni, hogy működik-e...

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nahat jo nagy eso lehetett ha ti ki sem dugtatok az orotokat csak a suliba es vissza.Mivel hogy ti mindig esokabatot vesztek magatokra,gumicsizmat es mar mentek is ki a pocsolyakba.Nahat mar a karacsonyi buli reszleteit terveztek a suliban,jo lehetett a balett Lorinak Annabellel.Tunderiek lehetnek ok egyutt mint baratnok.Szegeny apa faradt lehettett.Ruben meg akkor nappal semmit nem aludt es estetol reggeli szunditott,ugyes.Hat az asztalrol leugralas nem jo dolog.pusizka

Bea írta...

Akkor most költözködtök?:)
MArci imádja a kis vonatokat,sokszor indulunk egy vonattal,autóval,vagy dinóval.De főleg a kaja.....:)
Puszi.:bencikusék

Era és Dani írta...

Sziasztok.
Nálunk is sokáig menő volt az autó,ill.még egy kicsit tart ez a mánia,de már csatlakoztak a repülők is.
Jó hogy így és bármitől függetlenül ilyen jókat tud Ruben aludni.Mi mindig is éberalvók voltunk.
Már a karácsonyra készültök?Hát igen ott másképp vannak a dolgok,és gondolom jobban meg vannak szervezve is.
Költözés??Hát nem egyszerű de ha túl lesztek rajta csak jobb lesz.
Pusz:Dani és Era