2010. november 24., szerda

Koltozunk - Ruben

Hetfo reggel anya elviharzott tesoval suliba. Mikor hazajott, nekiallt takaritani es mosni. Loriert mar kettesben mentunk, de haza negyesben jottunk! Hoztuk Annabelle-t is. En agyba lettem parancsolva, de nem bantam, mert par perc alatt elaludtam. Ok addig nagyon szepen eljatszottak, ebedeltek, sutit dekoraltak es tevet neztek. Olyan csondben voltak, hogy engem keltenie kellett anyanak 2, 5 ora utan.
Fel 4-kor aztan elindultunk a konyvtarba. (Vagy negyed ora 3 gyerek kabatba, salba, sapkaba, kesztyube razasa utan!) Ott mar vart rank Amy es Joseph; orultem is neki, rogton mentunk szetszedni a konyveket. Nem maradtunk tovabb 1 oranal, majd a jo sotetben hazamasztunk. Meg megalltunk fish&chips-et venni, mert anyank lusta volt kajat kesziteni.
Estig csak egy kis tevezes es egy hatalmas pancsi volt, majd a konyvtarbol kikolcsonzott konyv haromszori olvasasa es alvas.
Kedd reggel megint jott anya baratosneja, Barbi. Amig a csajok suliba mentek, o vigyazott ram. Utana megreggeliztunk, majd bevetettuk magunk a varos forgatagaba. Kicsit nezelodtunk, vegul beultunk a jatszosarkos kavezoba, egeszen addig, mig szabadnapos apank is odaert Lorival (suli utan).
Innen hazafele vettuk az iranyt, megveve az ebedhez szukseges dolgokat.
Barbi a kesoi ebed utan ment is, majd mi is osszeszedtuk magunk es elmentuk a suliba, ahol anyanak a szuloi egyesulet ertekezleten volt megjelenese, mig mi jatszhattunk a Twilight klubos gyerekekkel. (Ez a klub mindennap a suli utan 6-ig van, azoknak a gyerekeknek, akiknek a szuleik sokaig dolgoznak.)
Egy ora mulva mar uton is voltunk az egyik november elejen latott hazhoz. Most meroszalaggal es az itthoni butoraink mereteivel felszerelkezve mentunk, mivel a haz maga nagyobb a mostaninal, de a konyhaban nem voltunk biztosak, hogy elfernek a cuccaink (huto, tuzhely es mosogep). Mivel lemertuk es pont(!) van eleg hely, elfogadtuk az ajanlatot, igy mar van hova KOLTOZNUNK!!! (Mostmar johettek Alcsi mindannyian, Lori szobaja akkora lesz, mint most az emeletunk!) Azt meg nem tudjuk pontosan, hogy mikor hurcolkodunk, de meg karacsony, sot, anya szulinapja elott!
Haza 6-ra ertunk, jo viselkedesunk jutalmaul kaptunk jegkremet, majd jatszottunk apaval, vegul furodtunk.
Szerdan anya kelt elsokent, 8-kor! Szaladgalt is hirtelenjeben, de kesz lettunk idoben. Noverkem leadtuk a suliba, majd mentunk tovabb Joseph-ekkel baba klubolni. Ott festettem egy gyonyoru kepet, es meg koszos sem lettem! A sulihoz visszaballagtunk, elvaltunk kisbaratainktol es hazajottunk. En ugy csinaltam, mint aki almos, de hiaba lettem lerakva, nem aludtam el. Megebedeltunk, majd teveztunk, jatszottunk es mar oltoztunk is, hogy elvigyunk Lorit balettozni. Nekem aztan eleg volt 5 perc es mar aludtam is. Anya lepasszolta tesot, majd a szabad 1 orank vasarlassal toltottuk. En a vegere keltem fel, mert hirtelen nagy lett a hangzavar a karacsonyi fenyek felkapcsolasara gyulekezo tomeg miatt.
Balett utan mi is kifigyeltuk a karacsonyi vasart, vettunk egy kis zacsi edesseget, amivel boldogan haza is jottunk, fel sem ulve a jatekokra!
Az estet jol kihuztuk, fent pakolgattuk a regi -megtartasra felretett- baba ruhainkat, majd 8 utan lejottunk joghurtozni, mosakodni es mentunk is vissza atoltozni, aludni.
Hetvegere pedig havazast igernek!!!

4 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Nálatok is havazást ígérnek? Nálunk is... És még nincs is szánkónk! :-O
Na akkor a házzal kapcsolatos kérdésemre már meg is kaptam a választ! :-p
Tök jó, hogy óriási szobája lesz Lorinak! És Rubennek???
Édik a csajos képek! :-)

myboys/kerub írta...

Kedves Lori, Ruben es anyukajuk!
Igeretemh hiven vegre visszatertunk Hozzatok is! :) Meg csak a legutolso bejegyzeseteket olvastam vissza, de maris sok erdekes infot talaltam benne. Szoval ti is koltoztok? :)) Nem kis munka lesz, foleg igy unnepek elott, hogy addigra minden szepen rendbe legyen ujra. Pont ebben a cipoben jarunk most mi is :)
A gyerkocok olyan sokat nottek, valtoztak, hogy szinte rajuk sem ismerek! Jo ujra latni/olvasni Rolatok.
Ruben, Kevin es Zsike

Kristóf és Maja írta...

Akkor anya előtt nagy pakolás áll! Örülünk,hogy végül meglett a megfelelő ház és kitartást a csomagoláshoz! Ide is ígérnek havat... csak valahogy anya nem tudja rávenni magát,hogy szeressen ezeket a hűvös időket. Pedig fagy még nem is volt reggel!
Puszi és kellemes hétvégét nektek!
Maja és Kristóf

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De jo hogy ilyen jo helyet talaltatok es hogy koltoztok.Biztos klasz lesz az uj hazban ahol tobb hely van,edesek a gyerekek a kepeken,de sokat jartok ti abba a kavezoba meg a konyvtarba.puszika