2010. november 30., kedd

Balett, haverok, ho - Ruben

Vasarnap 10:30-ra kellett a szinhazhoz mennunk Lori balett foprobajara. Eloszor felvette mindenki a sajat, bentrol kapott jelmezet, majd bevonultak a szinhaz terembe, hol elkezdtek a showt! Mi sracok a lenti teremben maradtunk (Joseph, apukaja, en es apukam), mig anya elvitte a lanyokat. Fel orat varniuk kellett, mig az elottuk levok elprobaltak az eloadasuk a szinpadon. Addig a kislanyokat abban a nagyon edes, de alig valami, izagi balett ruhaban (tu-tu szoknyaval) a hideg padlon ultettek, kiveve a mieinket, akik anya egy-egy terden ultek. Vegre aztan eljott az o idejuk!!! Mi is felmentunk apaval, igy lathattuk az egeszet. Nem tartott am sokaig, kb 6-7 percet vannak a szinpadon, de nagyon-nagyon edesek voltak! Beszaladnak kozepre, majd tesznek par kort, tancikalnak ide-oda, a legtobbjuk persze a maga 3 evevel butacskan nez korbe-korbe, foleg a mogottuk levo csillagos fuggonyre, mig a tanito nenijuk probalja a figyelmuk osszpontositani. Vannak nagyobb, 6 eves lanyok is. Nekik csillogo sal is jutott, azzal integetnek, es lenyegeben ok vezetik a kisebbeket. Eloadtak 3x is, hogy majd a csutortoki, szombati eloadasra jobban menjen. En egesz vegig valamelyik szulom nyakan logtam, turelmesen kivarva, mig vegeznek a lanyok.

Igy ossze kell fogni a kislanyok hajat ill parkettaba befonni, de hat ahhoz meg kell par centi:)
Ezutan a varosban nezelodtunk, vettunk peksutit, mert eheztunk (nem tudtuk, hogy ott kell maradnunk es hogy ilyen sokaig fog tartani), majd a hideget megunva elindultunk haza. En bealudtam, mig a tobbiek bevasaroltak, majd apaval kettesben erkeztem meg, mivel a csajok elmentek a parkba agat csorni a koszoruhoz.
Hamar keltem, nyugos voltam, de a fini ebeddel egyenesbe jottem. Kesobb nagyokat jatszottunk az asztalon, mert hat hol mashol, hintaztatva a frissen keszult koszorunk.
Este felmentunk apaval jatszani, de a vege megint az lett, hogy bealudt. Azert furdesre felkelt es mig anyank a mosatlan romokat tavolitotta el, o beult velunk -Lori keresere- a vizbe! Jo nagyot jatszottunk, majd kivett minket, feloltoztetett es szolt anyanak, hogy johet olvasni.
Hetfo reggel Lori suliba ment, en maradtam addig apaval. Anya aztan Amy-vel es Joseph-fel tert vissza. Majdnem vegig csak ettunk, jatszottunk kicsit es mar mehettunk is a suliba. Aztan visszafele ujra velunk jottek, mert anya kitalata, hogy kicsit havazzunk a kertben. Mi, sracok egesz hamar rauntunk a hidegre, bementunk Amy-vel. Utana Lorinak meg pisilnie kellett, bejott, de ki mar nem ment. Annabelle volt a legugyesebb, de aztan anyukaja behivta, mert a kesztyuje teljesen elazott.
Engem gonosz anyam elkulonitett az agyamban, de kitarto, fel oras szenvedes-sirast kovetoen kiszedtem az agy racsait es leballagtam. Addig a tobbiek megettek a virslit, igy en megkaptam a vasarnapi maradekot. Kozben anya sutesbe fogott, a 2 lany nagy segitsegevel. Aztan apa is megjott, de a buli sajna hamar veget ert, mert barataink kiskutyaja miatt haza kellett sietniuk, ugyanis bent volt a hazban reggel ota es mar biztos pisilnie kellett.
Este letakaritottuk a fenti nagy szekreny tetejet, regi jatekokat talava, amikkel noverkem jo sokaig el is jatszott. En viszont nagyon nyogus voltam mar, csak anya kellett. Vacsi utan le is akart rakni minket, mire Lori kitalalta, hogy almat akar. Persze nekem is kellett, hiaba alig lattam mar ki a fejembol. Vegul fel 8-kor doltem ki, mint egy darab fa.
Es kedd reggel milyen sms er minket kakozas kozben? Bezart a suli, mert leesett ujabb 10 centi ho!!!!!!!!!!!!! Ezek az angolok...

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edesek lehetett a lanyok a szinpadon.De nagy havatok van,edesek vagytok a piros arcocskatokkal,remelem nem faztatok meg.Hat ennyi hoert bezart a suli?
puszika

Mátébogyó írta...

Mibe kell fonni a lányok haját??? :-o
Te, ebből a csajból még akármi is lehet, ha sokáig jár balettozni! :-) Hajrá!
Kint hagyjátok télre a csúszdát? Végül is, ha ráesik és lefagy, akkor jobban csúszik! :-D :-D
Hogy nálatok micsoda felfordulást csinál minden évben az a pár cm hó! Tavaly is állandóan zárták a repteret, most meg még a sulit se nyitották ki. Nahát! Bár itthon is úgy szokott az lenni a híradásokban, hogy váratlanul nagy mennyiségű hó leesett... Csak tudnám, miért olyan váratlan, amikor tél van! ;-)
Nálunk most nincs hó és úgy tűnik, nem is szándékozik esni.
Majd írok valamikor..., ha találok lyukas órát. Na meg ha lenne hozzá türelmem, mert már napok óta majd szétesik a fejem..., hiába mindenféle bogyó rá! :-s
Na pussz!