2010. július 24., szombat

Pofara esos nap - Ruben

Pentektol visszarendezodtunk a megszokott, ketgyerekes hetkoznapokba. Lorinal fel sem merult, hogy suliba akarna menni...
Apat elvittuk dolgozoba, majd onnan a mar reg latogatott jatszoterre, teso iranyitasaval. Jo nagy jateknak az vetett veget, hogy a semmin felborulvan, lezuztam kicsit a nozimrol a bort! Peksuti beigeresevel Lori sem banta, hogy otthagyjuk a jatszoteret. A kaja beszerzese utan a kacsas jatszora indultunk. Oda sem erve bealudtam, meg mindig szorongatva a fankom. Lori nelkulem is elvezte a dolgot, szaladgalt korbe-korbe, fujta a buborekokat...
Itthon meg egesz jol szunyokaltam, mig a csajok befejeztek a papir viragcsokrot. Ime: Keles utan megebedeltunk, majd a kertben folytattuk a jatekot.
Delutan apa itthon volt 2 orara, amiben jatszott es tevezett velunk. Miutan elkoszont, megint kimentunk az udvarra. En rendesen faradt voltam, sokat benaztam, estem, nyavogtam. Vegul emiatt is jottunk be 6 utan, mert sikerult ismet ugy orra buknom, hogy a maradek zomanc is lejott rola!Banatomba beultem a szekembe, Lori betette nekem a Kisvakondot, mig anya megprobalt megetetni, de nem kellett, majd becsuktam a szemem, hogy pihenjek. Gonosz anyam ezt meglatva kikapott a szekbol es velem a kezeben probalt tejbedarat kesziteni. Fel uton sem jartunk meg, mikor Lori is bedobta a torulkozot, igy en visszakerultem a helyemre, siro neverkem pedig az egyik szekre.
Vacsi utan furodtunk egy nagyot, majd jo gyorsan es csenden elaludtunk.
Szombatra virradoan mind a szuloi agyban ebredtunk. (Ez eloszor fordult elo!!!) Lori 3-kor egtelen visitasba kezdett, anya nem tudvan ot megnyugtatni lement vizert, biliert, de mire visszatert, mar apa megmentette es berakta maga melle. En csak azt vartam meg, hogy anya is lerakja fejet a parnajara es mar ott is voltam!
Kimenetelunk egeszen 11-ig huztuk. Lori vezetesevel a vizes jatszoterre mentunk. Talalkoztunk tobb baba klubos ismerossel is, akik kozul az egyik csaladdal tartva jatszottunk 1 oracskat. Ott a kozepso 4 lesz osszel, mig a legkisebb tegnap volt 1, igy mindkettonknek jutott egy korbeli jatszopajtas (amugy 3 lany van). Nagyon tetszett a kislany, mentem utana, puszit adtam neki es persze magyaraztunk egymasnak, teljesen jol megertve a vilag nagy dolgait!
Del korul aztan jeleztuk anyainknak, hogy elfaradtunk. Bucsuzas utan en hamar be is ajultam, mig a lanyok ruhat mentek vasarolni.
Olyan sokaig csavarogtunk, hogy majdnem 2 volt mar, mire hazaestunk. Gyors ebed keszitest kovetoen apa epp akkor esett be, mikor asztalhoz ultunk. Becsatlakozva hozzank o is szemtanuja lehetett, hogy mennyire nincs etvagyam!!! Sot, akkor vettek eszre a szuleim azt is, hogy faj a mellkasom, mert ahogy fel- ill ki lettem emelve, addig nyoszorogtem, mig foldet nem ertem. A kis buksim is egyre melegebb lett az ido haladtaval, de legalabb ma nem aludtam el furdes elott. Bezzeg Lori, beult a szekembe, mig mi porszivoztunk es kozolte, hogy jo ejszakat.
Rovid furdes utan hamar kidoltem, mar nem vartam meg noverem hatalmas hisztijet! Nem tetszett neki, amit anya mondott, emiatt mindenert orditott. Anya meg fakepnel hagyta, mire csapkodott, ugralt, uvoltott!!! Anya visszatert hozza egy fakanallal, amivel kapott is a csupasz popsijara, de nem hasznalt, meg jobban kiabalt. Jol felzaklatva kozolte vegul, hogy feloltozik o, ha kap meset! Osunk vegul beadta a derekat es olvasott esti meset, ami utan Lori hagtalanul elszenderedett.

Mara ilyen lett az arcom:Igy torlom le a morzsakat eves utan:

5 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Jaj te szegény! Nálad is a bukdácsolás van soron? Reméljük a meleg buksi nem valami betegségnek az előjele??? Itt vagyunk mostmár mi is, elmúlt a kánikula, megjött az ősz.. legalább is mára teljesen olyan az idő.. 15 fok van és esik reggel óta.. :o
Puszilunk
Kristóf és Maja

Mátébogyó írta...

Ó, hát milyen bibis lett ez a kiskölyök! :-o
Ugye nem lett a meleg bukósisakból láz???
Hát ez a morzsázás!!! Haláli! :-))))

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon bibis lett az arcod draga kicsi Ruben,hat nagyon fajhatott is.Hu ti aztan nem unatkoztok es hogy milyen hamar alszotok el este az mar nagyon hihetetlen.
Edesek vagytok a kepeken,te meg Lori jo nagy hisztiket vaghatsz le ha fakanallal megpakoljak a hatsodat.
Ruben nagyon cuki ahogy morzsakat torolget.puszika

Bea írta...

Jajj egyelek meg,szegénykém jó nagy bibid lett. Sok-sok gyógyulást segítő puszit küldünk.
Bencikusék

csupella írta...

Jól elintézted magad kishaver!:)anya puszikat küld a bibikre.Nagyon házias vagy,de ami igazán tetszett,az az volt,hogy miután felálltál,olyan mozdulatokat csináltál,mint egy elégedett kismajon(már megbocs. a kifejezésért).:)