2010. július 19., hétfő

Meleg kezdet... - Ruben

Es vegre egy csodas nyari nap!!! Hetfo reggel leven ugy gondoltam, hogy kedves leszek az osokhoz es csak fel 7-kor keltettem oket. Lori hamar jott is, hallvan a hangom, majd lenyomultunk kakaozni.
Mig anya leadta Lorit a suliba (egy darab siras nelkul), addig en apara maradtam. Szerencsere azonban hamar meg lettem mentve, es kaptam vegre enni.
Fejfajos, morcos apamat elvittuk dolgozni, majd betertunk az osszes boltba! Na jo, nem az osszesbe, de nekem ugy tunt. A vegen anyam is vette a lapot es engedelyezett nemi setat, uton teso ele.
Itthon en megszokott modon agyba lettem parancsolva, de nem bantam, siras nelkul elaludtam. Mikor felkeltem ettem, majd kimentunk elvezni a majdnem elviselhetetlen meleget. Lori keresere vittunk ki vizet pancsizni, de nekem valahogy a vodor maga jobban bejott.
Kesobb meg nyalanksagot is kaptunk, amit anya ebed kozben dobott ossze. (Felvert tejszin gyumolccsel keverve, fagyasztva.)
Kozben jot tanciztunk:
5-kor aztan behurcolt anya, mivel mar nagyon koszos malac voltam. Innentol kezdve csak meset neztunk, majd vacsiztunk es furodtunk. Azaz en furodtem, mivel anya Lorival annyit veszekedett az en bantasom miatt, hogy vegul noverem kozolte, megy aludni egyedul! Es ugy is tett, csak a pizsi felso felsegitese vegett tert vissza hozzank par pillanatra. Esti meset sem kapott, de azert nem kesergett, jo kedvuen enekelgette a 'Boci, boci tarkat'. Mi addig anyaval beballagtunk az agyamhoz, ahova szivest mentem, sot, szinte ugrottam bele. Es megtortent az a csoda is, hogy nem sirtam!!!!!! Kicsit dumcsiztam magamba, majd szepen elszunyokaltam.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napotok volt,edesek vagytok a videon ahogy nyalanksagot nyalva buliztok.Jo meleg lehetett nalatok hogy pancsoltatok.
Nalunk matol mondanan 2 hetig kanikulat kivancsi leszek mert jol jonne mar egy igazi strandolas.puszika

Mátébogyó írta...

A hétvégéig még nálunk is kánikula lesz, aztán talán csökken néhány fokot a hőmérséklet!
Úgy látom, Rubennek nem fontos még annyira az a kanál... :-)
Ügyes Lori, hogy minden hang nélkül ment suliba! :-))
Máté is aludhatna olyan ügyesen és egyszerűen, mint Ruben...
Majd írok valamikor, csak valahogy kevés az időm (mármint a szabadidőm).
Pussz!

Névtelen írta...

Látom, hogy mióta eljöttem azóta mind a két gyerkőc okosodik és szépül.
Az, hogy megszabadultak tőlem úgy látszik hasznukra vált :)
Mamma
Nézd meg az emailedet is. Sűrgős!

csupella írta...

Akkor ez a különleges meleg jó hatással van rátok.Legalábbis alvás terén!:)