2010. július 16., péntek

Apaval megaldva, fogzosan - Ruben

Gyorsan elszaladt ez az apas 3 nap. Lehet azert is szallt el ily modon, mert csaladfonk inkabb pihizett, mintsem a nap 24 orajaban velunk foglalkozzon.
Kedden Lorit elvitte anya suliba, aki most sem hagyta alabb sirasnal. (3x is elment pisilni, csak hogy meg egy kicsit itthon maradhasson; majd a suliban is azzal kezdte...) En addig apamra vigyaztam, hogy vissza ne aludjon, de nem sok sikerrel...
Mivel ment a mosa, es meg hosszu sorokban alltak az osok a zuhanyra varva, itthon dekkoltunk egeszen a suli vegeig. Tesot osszeszedven aztan beballagtunk a varosba, a sokasos korulnezes, nagybevasarlast kovetoen pedig mar itthon is voltunk. En korai kelesem ellenere sem aludtam el a babakocsiban, igy rogton agyba kerultem.
Apa fini ebedjet kovetoen minden a szokott formaban zajlott.
Szerdan reggel anya mindkettonket idoben feloltoztetett, de eloszor csak noverkem akarta elvinni suliba, aztan meg engem a baba-mama klubba. Viszont Lori ugy kiverte a balhet az iskola szo hallatara, hogy vegul en kerultem be hirtelen a kocsiba azzal a szoveggel, hogy akkor teso maradjon itthon! Na ez sem tetszett neki, gyorsan cipot rantott es szaladt is utanunk. Az iskola epuleteig nagy bekessegben mentunk, de mikor be kellett menni, Lori megragadta a babakocsit es semmi aron sem akarta elengedni. Igy raszorultunk a tanar neni segitsegere, aki huzta szegenyt befele a derekanal, mig anyank fejtegette le ujjacskait a kocsirol... hat nem volt egy vidam pillanat.
Innen mi mentunk is klubolni. Most egesz jo gyerek voltam, hagytam a felnotteket petyizni. A tizorainal aztan fogtam magam es bemasztam a kocsiba! Anya csak lesett, de hiaba hivott, nem akartam kijonni. A hamit is ott fogyasztottam, mint valami kiraly, lenezven lakomazo nepeme.
Az eneklest szinten onnan kovettem figyelemmel, neha-neha fejjel bemozdulvan a dallamra, de nem farasztottam magam tulsagosan.
Szep lassan mentunk vissza Loriert, ahova koran ertunk, de nem igazan aggasztott, mivel addigra bealudtam. Itt mar kiegeszult a csaladunk, es becsatlakozott apank is, aki eddigre valamelyest kialudta magat.
Kicsi varosnezes, kaja vetel es mar ujra itthon voltunk. Apank hamar osszedobta az ebedet, majd jatszott velunk egy nagyot, mielott ujra elaludt volna.
Csutortokunk 'szepen' indult. 5-kor kitalaltam, hogy boghetnekem van! Ez persze Lorinak is feltunt, igy hamar osszevergodott a csalad a nagyszobaban. Az osok tokre kivoltak, probaltak alvast tettetni, ami jobban is ment nekik, mivel hamarabb beajultak, mint mi. Anyank ugyan megebredt fel 9-kor, felrazvan egyaltalan nem kepben levo apank, hogy aznap az o kotelessege Lorit suliba vinni, majd miutan ebben megallapodtak, mindketten visszaludtak! Tehat igy tortent, hogy testverem megusztott egy napot...
Kelest kicsivel 10 elott tortent. Zuhogo eso kozbenjarasanak koszonhetoen a kirandulos/csalad latogatos tervunk ugrott. Helyette beertuk egy masfel oras jatszohazzal, amig a husi megsult itthon.
Delutan sutit keszitettunk, ami elkeszultet kovetoen nem nagyon ettunk meg, mert ugyes anyanknak sikerult tul sokaig a sutoben hagyni.
A hetet amugy nagyjabol vegig lazasan/hoemelkedosen toltottem. Vegre attortek a 3 honapja duzzadtan ulo kisorloim!!! Az etvagyam is megcsappant, a pelusaimba (textil), anyaba is jobban bujok, sokat nyavogok, de legfokeppen hisztizek, utok-vagok, foldre verem magam...
Szokeszletem rohamosan fejlodik, mar 3 ujat tudok: bye-bye (kozben kiralynos integetes), hallo (barmilyen eszkozzel telefonalva) es NEM (ezt csak siman a mama szamlajara irjuk:)!
U.I.: Anyank jol van, ha valakit erdekelne... Mar izmosan emelget, de csak nagyon neha es rovid idore. A sebe szepen osszeforrt, a varr kezd lejonni rola, de a veralafutas meg mindig nem szivodott fel. Ja, es most a bal nagylabujja faj, amiatt megy legkozelebb dokihoz. Hogy ki ne essen a gyakorlatbol...

5 megjegyzés:

Olivia ℇ Alexandra írta...

Jól megúsztad a sulit!!!
Ügyesen sütiztek, legközelebb szóljatok rá anyára, nem felejtse benn a sütőben!
Mi most elmegyünk nyaralni, aztán majd élménybeszámolunk.
Puszi

Mátébogyó írta...

Jaj, szegénykém! Már 3 hónapja bedurrantak az őrlők??? :-o
Akkor most már épp ideje, hogy kibújjon!!!
Ismerős a fogzásos helyzet, Máté is szenved miattuk, de úgy tűnik, Ti sem vészelitek át egyszerűen...
A szemfog még rosszabb lesz (bár ne úgy legyen!!!). Máténak is vérzett valamelyik, annyira rágott!
Lorinak ennyire nem jó az ovi-suli? Hát biztos jobb lenne öcsisajttal a játszóházban... :-p
Klassz, hogy Ruben ügyesen beszélget! Az én gyerkőcömnek esze ágában sincs, csak halandzsázik össze-vissza.
Én se haladok sehova azzal, hogy írjak még, mert most elég nehéz időszak van nálunk is. Folyamatos a harc...
Örülök, hogy gyógyulgatsz!
De hogy Te mennyire szereted az orvosokat...! Mi van már a lábaddal??? :-o
Puszi, pihej!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok!
Jo kis idore eltuntetek ti aztan,gondolom hogy nagy meleg is volt,apa jo sokat tud aludni ez mar nem fer anyaval szembe.
Edesek vagytok a kepeken,hu Lori teged jo nehezen lehet bevinni a suliba,de az utolso napot csak megusztad,Ruben edes lehetett ahogy tronolt a babakocsiban es fogyelte a tobbieket a baba-mama klubban.
Orulunk hogy anya sebei jol vannak es hogy mar emelgethet is.De jo hogy vegre kibujtak a fogak is.
puszika

Bea írta...

Hihi,micsoda lógás.
Na ugy látom ezek a fogacskák téged is megkínoznak.
Nálunk nagyon meleg van,küldhetnétek egy kis esőt,vagy valami hűvösebbet.
Bencikusék

Ui:Szeretnénk egy e-mail címet hogy meghívjunk titeket is a blogunjkba.tbbea24@freemail.hu -ra.

Névtelen írta...

szia! nagyon hiányoztok!