2010. július 7., szerda

Csunya, rossz gyerek - Ruben

Amiota Lori nincs velunk delelottonkent, enyhen kifordultam magambol! Anya alig varta, hogy egyikunktol megszabaduljon par orara, erre en csavarodtam be teljesen.
Hetfo ota utok!!! Ha valami nem tetszik es merges vagyok, akkor az elso utamba eso embernek esek es verem, ahogy birom. Es nem kicsiket, jo nagyokat, amitol Lorit mar egyszer meg is rikattam! Pedig anno hogy mondogattak neki a szuleink, hogy eljon majd ez az ido...
Hisztizek, hatalmas visitassal, foldre borulassal, krokodilkonnyekkel. Foleg, ha ehes vagyok! Egy percig sem tudok varni, rosszabb vagyok, mint ujszulott koromban. A mama mar nagyon jol kezelei ezeket a kitoreseim, mert rogton a szamba nyom valamit, de anyam nem akarja elhinni, hogy ennyire turelmetlen vagyok.
Azert jo dolgokat is tanulok, peldaul az etetoszekbol valo felallas utan letorlom a morzsakat a ruhamrol, ha morzsas, ha nem. Ha kohogok, tusszentek, akkor a szam ele teszem a kezem. Utanzom noverkem mindenben; ha rajzol, ceruzat es papirt kerek, ha fest, festeni akarok, ha autozik, nekem is kell egy kocsi... Azert ot sem kell felteni, siman leereszkedik a szintemre, ha arrol van szo.
Maszni megtanitott a mama. Lepcsorol hattal le; szekre fel, be az etetoszekembe. Furdokadbol ki; babakocsiba be. Neha meg ellenkezem, de muszaj megtanulnom, mert nagyanyam jovo het hetfon mar sajnos repul is haza, es felig rokkant anyam -ki 4 hetig nem emelhet mazsas sulyokat- segitseg nelkul marad.
Ma volt az elso 1 gyerekes baba-mama klub reszunkrol. Anya ugy eltervezte, hogy majd elvezni fogja, ahogy 'felrakott labakkal ulhet'. Ehelyett a mamaval egyetemben ossze-visszarohangaltak utanam, mivel folyamatosan rosszban santikaltam. Masokat nem bantottam, de elvettem a jatekukat, konektoroztam, festekbe nyulkaltam, ragasztot ettem... Igazi megkonnyebbules volt kiseroim szamara a klub veget jelzo kb 5 perc enekles, amikor kove meredven, nyitott szajjal bamultam az eneklest vezeto nenit, mignem anya kozelebb huzott, a terdere ultetett es egyutt mutogattunk, daloltunk.

3 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Te kis égezngúz! Hát téged meg mi lelet? Magyarországon ellested a sok nagytól hogyan kell rosszalkodni? :):) Kíméld még anyucit egy darabig, aztán majd folytathatod a betyárkodást! :)
Puszi
Maja és Kristóf

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok!
Ruben te igazi rosz csont lettel Lori nelkul,talan nagyon hianyzk neked Lori es unatkozol es azert vagy ilyen.Anyanak meg nem lehet emelni igy lesz elege veled ha a mama hazarepul.Lori biztosan jol erzi magat az oviban.
DE azert jokat is tanultal es edes lehetsz ahogy a morzsakat takaritod le.puszika

Mátébogyó írta...

Azta! Mi mindent megtanult hirtelen! :-)
Figyu! dolgozom a kódokon, de sajna eddig nem haladtam vele sehova! Egyszerűen nem tudok olyat csinálni, amilyet most haszálsz... Bár a mostani háttered kódja lehet majd az alap, amibe beleépítem az én kódomat..., már nagyjából működik, de még csiszolgatom!
További szép "rosszcsont" napokat!
És gyűjts sok erőt, ha hogy bírd a strapát, ha anyud hazarepül!
Igyekszem írni is, de Máté nem hagy rá időt!!! :-o
Puszi nektek!!!