2010. július 4., vasárnap

Csuzda es mas ujdonsagok - Ruben

A het masodik fele elegge furan zajlott szamomra. Eloszor is anyank eltunese, amit nem igazan ertettem, de jol elvoltam nagyanyammal is.
Aztan csak visszatert anya, de ahelyett, hogy rogton felkapott es megolelgetett volna, elment aludni.
Igy nehezen, de megbaratkoztam a gondolattal, hogy ha fel akarok kereckedni, akkor vagy apanal vagy a mamanal kell probalkoznom.
Csutortokon delelott apaval mentunk jatszoterezni, majd delutan a mamaval, hogy a vegre hazajott -enyhen mozgaskorlatozott- anyank tudjon pihenni.
Penteken csak a kertig jutottunk, ahova mar kidugta anya az orrat es ujra kattintgatni kezdett. Kicsit pancsoltunk, vizeztunk, azaz teat keszitettunk, jatszottunk, csuzdasztunk...
Mivel mar felsofokon tudok letrat maszni es segitseg nelkul lecsuszni, csinalom is vagy 100x folyamataban.

Az esti furdes sok-sok hisztivel telt, mivel Lori hiper faradt volt, es csak orditani birt. En a szokasos formamban voltam, csak fektetesnel orditottam par percet.
Szombaton aztan nekivagtunk a nagy utnak es elsetaltattuk totyogo osunk a piacra. Ott a mama bevasarolt friss zoldsegbol, gyumolcsbol, majd jottunk is vissza. Lori babakocsiban ult odafele, igy visszafele setalva kezdte az utat. Aztan rajott az 5 perc es ektelen nagy uvoltesbe kezdett, hogy o mar pedig be akar ulni, de a sok zacskotol nem tudott, igy hazaig csak sirt, hisztizett.
Anya jol el is faradt, igy mi edes kettesben felmentunk aludni. Lori addig lent bulizott a mamaval, teljesen kigyogyulva a hisztijebol.
Azert delutan csak folytatta a dolgot, mivel osszedolt nala a vilag, amit asztalhoz lett ultetve, hogy egyen levest. A par orara hazatero apank vigasztalta meg olyan ugyesen, hogy el is aludt rajta. Sokaig nem hagytuk, 1 oran belul mar felzavartam az agyon valo ugralassal, hajanak simizesevel/huzasaval.
Este jo sokaig kint voltunk. Anya egyre jobban bekapcsolodott a jatekba, leult a foldre is, en gyorsan be is celoztam es boldogsagban uszo arccal ultem be az olebe.
Furdesnel mindketten jo gyerekek voltunk, bar kicsit szisszentunk neha, mivel az elmult par napban annyit borultunk, hogy nekem mar az orrom hegye is bibis lett.
Aludni ugyesen, gyorsan mentem, mig Lori engedelyt kapott a mamatol, hogy kicsit meg lemehessen. Aztan 10-kor el lett kuldve aludni, de hogy milyen orditassal...

3 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Jaj de nagyon jó a videó! Hogy teper Ruben egy újabb csúszásért! :-)))
Máté még csak a csúszdalétra első fokáig jutott... :-p , viszont ott szeret felmászni, ahol le kellene csúsznia! :-s
Gyógyulgassál, pihengessél, használd ki, hogy nem emelhetsz! :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jo kis napjaitok voltak az anyukatok nelkul is,igaz hogy ott volt csak most nem ugralt korbe titeket,mert pihenie kellett,de nagyon jol megoldotatok a dolgokat nelkule is.Ugyesek vagytok es nagyon edesek hogy ilyen jol szorakoztok,jatszotok egyutt.Jo lehetett a jatszoteren is.
Edes nagyon Ruben a csuzdan.puszika

Kristóf és Maja írta...

Hát igen, egy ilyen kicsinek még nehéz megérteni,hogy miért tűnik el anya és aztán meg miért változik meg minden. Jó is volt az ölébe ülni újra, igaz? Anya te pedig pihend ki magad! Úgy látom mama nagyon nagy segítség! Hazsnáld ki az időt! :)
Puszi nektek és gyors lábadozást anyának.
Szilvi