2010. július 5., hétfő

Elso ovis/sulis napom!!! - Lori

Mar vasarnap este nagyon be voltam indulva, mert anya folyton mondogatta, hogy reggel az egyenruham veszem fel es megyek suliba.
Az este igy nagyon nyugisan es jol is telt, de mikor ejszaka felkeltem es lejottem pisilni, meg mindig gepezve talaltam apam, aki azt hitte, hogy ilyenkor kell leallni csevegni. Persze ezutan mar nem akartam felmenni aludni, igy apaval osszeborultunk a nappaliban. A baj csak akkor kezdodott, mikor apam -szokasahoz hiven- fel pillanat alatt be akart aludni, de en a kipattant csipaimmal ellenkeztem. Vegul mar anya is lemaszott a nagy kiabalasokra es megmentett! Visszakisert a helyemre, ahol meg 10 perc mulva is akkorakat szipogtam, hogy atjott ertem es megengedte, hogy befekudjek melle (ilyen kb masfel eve nem tortent). A jo ott sem tartott sokaig, mivel nem tudtam befogni a szamat es felkeltettem Rubent, aki olyan komas volt, hogy eloszor a sajat agyabol borult ki, majd felmaszva mellem, a szuloi agyrol is.
Gonosz mod kihajitott anya, mama jott osszeszedni, de csak sokara nyugodtam meg. (Azert volt am nagy bulizhatnekunk, mert hajnali 4-kor itt kezd vilagosodni es ugy gondoltuk ocsivel, hogy felkelunk jatszani!)
Hetfo reggel a tortentek ellenere frissen, vidaman keltem. Csak kakaot kaptam, atoltoztem es mar mentem is kifele anyaval. Az iskola epuletehez erve az ovisok hatso resze helyett egy nagy terembe lettunk terelve, ahol a gyerekek epp enekekkel keszultek az evzarora.
Eloszor a szememet is befogtam es ugy ultem, de par perc mulva feloldodva mutogattam a mama altal szepre csinalt frizkom.
A proba utan atmentuk az ovisok helyere, ahol mindenki leult a foldre es atvettuk az eheti mesekonyvet. (Minden hetre van egy.) Anyam mar reg elfeledtem, egy nagy, 5 eves fiu kezet szorongattam, aki meg a konyv olvasasa utan is kisergetett es megpisiltetett.
Mar csak 1 orat maradtunk, ami szabadfoglalkozas volt. Bent kulonbozo helyek vannak kialakitva kisebb csoportoknak, mint pl egy sarok konyhaval, egy asztal vonatokkal, egy rajzeszkozokkel, egy kirakoval...vizes es homokos medence, amihez kulon kotenyt kell felvenni es csak annyi gyerek jatszhat, amennyi koteny van... Aztan kimentunk az udvarra, ami egy jol korbezart szuper jatszoterhez hasonlit! Van kiepitve azon kivul egy ut is a bicikliknek, kisautoknak, rollereknek, ahol lelkesen toltam a tobbieket. (A kepek a netrol vannak.)
Vegul eljott a bucsu ideje, amit kicsit megsirattam, de okosan elkoszontem es mondtam, hogy majd megyek holnap is.
Innen a varosba setaltunk, mivel anya elfelejtett kulcsot hozni, a mama pedig mar elindult eleszto kereso utjara. A setalo utcaban taliztunk, ahol kicsit ucsorogtunk egy padon, majd elvaltunk szedulgeto osunktol, aki inkabb pihenesre vagyott. Mi viszont elszaladtunk jatszoterezni, ahol egeszen addig porogtem ezerrel, mig voltak kis barataim, de amint magunkra maradtunk es szolt a mama, hogy menjunk mi is, egy szo nelkul beultem a babakocsiba!
Itthon rovid idon belul mindannyian aludni tertunk. A tobbseg 4-kor kelt, mig en csak 5 elott. Kint jatszottunk a sulibol hozott uj otletunkkel, vizzel festettem a foldre, falra, keritesre... Rubennek is tetszett, de o valahogy mindig kiboritotta a vizet.
Este Kisvakondot neztunk, mikozben a mamanak segitettunk sutit kesziteni. A furdes, fekves 9 utanra nyult, de jo gyerekkent -varva a masnap reggelt- hangtalanul kovettem a felnottek utasitasit.

7 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Azta! De jó helye lesz Lorinak!!!
Ilyen oviba én is szívesen járnék! :-)
Lori nagyon jól eljátszik mindenkivel (kortól, nemtől függetlenül)! :-D

Kriszta írta...

Szia!

Mama talált élesztőt? Milyen néven kereshető?

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok!
Jo kis napotok volt,voltatok sulis oviban klasz lehetett.De kalsz terem hogy ennyi erdekes dolog volt ott es az udvar sem semmi dolog.
Hat az ejjeli bulizasotok nem volt egy jo dolog,de hat apa jo sokaig nyomja a gepet.Remelem mama talalt elesztott puszika

csupella írta...

De furi,hogy te már suliba jársz?!Pedig én is mindig azt mondom,hogy megyek iskolába,mert a barátaim is oda fognak már járni.
Az osztály,és a játszótér is nagyon klassz,biztos jól fogod érezni magad.

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nagyon jól néz ki ez a suli! De hogyhogy így a szünet kellős közepén kezdődik???
Örülünk, hogy végülis rendbe jöttél a műtét után, nem lehetett könnyű.
Puszi

Mátébogyó írta...

Meglepi:
http://bogyoscrap.blogspot.com/

Kristóf és Maja írta...

Ó milyen jó dolgod lesz neked mostantól! Hát ez az ovi, egy szuperságos hely! Ott aztán majd lehet hancúrozni! :D:D És milyen sokat segít mama anyának! :) Mi fincsi készült?
Maja és Kristóf