2010. július 11., vasárnap

Napos, szeles hetvegenk - Ruben

A hetem gyorsan telt a 3 csajjal. Lori nelkul elveztem a nagy figyelmet delelottonkent, de a baba-mama klubban sok kislanyt kozzelrol szemugyre vettem, hatha fellelem noverkem koztuk...
Hetvegen 6-kor keltem, pedig mar kicsivel kesobb jon fel a napocska. Szombaton Lori is hamar kovetett, ami utan koran akartunk kimenni, de vegul csak fel 11 lett belole. En meg az etetoszekemben elaludtam, de mire a mama attett a babakocsiba, fel is ebredtem teljesen. Adellal futottunk ossze a varosba, majd mentunk setalni a tohoz. Utkozben apaval is taliztunk, teljesen veletlen, mivel valami elfogyott a munkahelyen es ki kellett ugornia a boltba.
A tonal megetettuk a kacsakat, hattyukat, majd nagyot setalva vissztertunk a varosba.
Itthon gyorsan el is tuntunk aludni, amibol jo keson keltunk. 2x vacsiztam Lorival, elsokent a tegnapi maradekot ettuk meg, majd az addig keszulo vacsorat. Jo kesoi furdes utan orommel doltem ki, es ezalkalommal Lori sem panaszkodott.
Vasarnap a foldon fekve tertem magamhoz. Gyorsban jatekba is kezdtem, eloszor lusti modra, fekve... Hirtelen azt vettem eszre, hogy anya megpattant az agybol es leszaladt. Sirtam utana jo hangosan, de szerencsere a tobbieket nem keltettem fel. Aztan kakaomat benyomva jatszottam masfel orat, addig hagytam mindenkit szunyalni.
9 utan pedig mar uton is voltunk, mentunk templomba. Meg mult vasarnap ugrottunk be korul nezni, amikor 2 neni kedvesen meginvitalt minket a kovetkezo alkalomra.
A mise elso kb 5 perc utan kimentunk vasarnapi iskolaba, ahol egy neni (egyike a meghivoknak) meselt nekunk a Bibliabol, majd adott szinezot, kivagandot.
Visszatertunk a mise vegere, majd a pap bacsi hivott is minket elore, hogy mondjuk el, mit tanultunk? Anya total ledobbenesere Lori elsokent ment ki es allt fel mindenki elott!!! En is szorosan kovetett noverkem, igy egy kis vigadalmat is okozva a kozonsegnek...
Elkoszones utan beugrottunk a boltba, majd szaladtunk haza. Gonosz mod nekem takarodot fujtak a nok, amiert banatomban 2, 5 orat aludtam! Vegul teso jott fel ram nezni, s kiereszteni az agybol.
Evest kovetoen kint jatszottunk egeszen 6-ig, majd jott a szokasos Kisvakond nezes, furdes, fektetes...

7 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Olyan jók ezek a képek! Jó anyát is látni rajta! :D HOgy vagy anya? Reméljük már egyre több erőd van a két eleven csibészhez! :)
Puszilunk!
Maja és Kristóf és Szilvi

Sz-K írta...

Tényleg jók a képek és jó Téged is Debi látni rajtuk, valóban ritkák az ilyen képek. Üdv Judit

Alida írta...

Debi, tök jól nézel ki, remélem jól is érzed magad!
Ezen a hétvégén mintagyerek volt mindkét csemetéd, remélem büszke voltál Lorira!
Puszi: Alida

Olivia ℇ Alexandra írta...

Lori!
Hamar hozzászoksz a sulihoz, én is így voltam az ovival. Eleinte sírtam, mikor anyu ott hagyott, most meg akkor sírok, amikor értem jön, nem akarok hazamenni. (Anyu nagyon pipa tud lenni ettől!)
Augusztus közepétől én is iskolába járok majd. Nálunk is csak 6 hét a szünet, július elejétől augusztus közepéig.
Puszika

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo kis napotok volt,jo lehettet kacsakat,hattyukat etetni na meg nezni oket,nalunk fele lantni sem lehet nemhogy etetni oket sajnos,pedig olyan jo moka lenne.A vasarnapi iskolaban nagyon jo lehetett,es Lori nagyon de nagyon ugyes hogy annyi ember ele ki mert allni es Ruben is hogy kovete.puszika

Mátébogyó írta...

Végre Debis képek!!! :-)
Most volt, aki fotózzon téged is!
Jobban vagy már? Mától már egyedül maradtál a gyerkőkre?

Mátébogyó írta...

Jó az utolsó kép! Olyan édesen oda vannak kucorogva a gyerekeid! :-)