2011. április 1., péntek

Bucsuban, vedono - Ruben

Vasarnap az oraatallitas miatt kimaradt a templom, mert noverkem boszen bealudt, de anya amugy sem erezte meg magat 100-asnak. Azert delutan kidugtuk az orrunk, es elmentunk a jatszoterre.
A padlasterben jatszottunk kicsit, majd anya eltunt vasalni. Kozben gondolt egyet es bekapcsolta az apa altal hasznalhatatlannak titulalt gepet, es csodak csodajara meggyogyitotta!!! Volt nagy orom, hallgathattunk rajta 'lalala'-t (zenet) egesz este.
Hetfon Lori ismet ment suliba, ami alatt mi csak lustultunk anyammal a teve elott. Delutan a szep napsutesben viszont mar kint ultunk es piknikeltunk, mig osunk egy ujabb adag foldet asott fel, eltavolitva belole egy nagy(!) zacsko epitkezesi tormeleket, majd Lorival szortak bele egy kis borsot, sargarepat, porehagymat es 8 db krumplit.
Kedden reggel a korzetinel kezdtunk anyaval, mivel csak aznapra kapott idopontot. A nathajanak melypontja hetfon volt, masnapra mar a fule is kidugult, de azert kapott antibiotikumot, azzal a megkotessel, hogy csak akkor vegye be, ha megsem javulna. Javult, nem vette be.
Iskolabol hazahoztuk a nagylanyt, gyorsan megebedeltunk, majd Amy-ekkel egyeztetve jatszoterre mentunk.
2 oran at futottunk fel s le, majd vege lett a nagyok iskolajanak is es a hirtelen megugrott tomeget megelegelve, mindannyian eljottunk hozzank.
Joseph-ek nem maradtak sokaig, csak masfel orat, addig szepen eljatszottunk az emeleten.
Szerda reggel elvittunk noverkem okosodni, majd elsetaltunk a baba-mama klubba. Egy ora mulva szabadnapos apam is beesett, akinek szinten bemutathattam, hogy milyen szintu hisztikre vagyok kepes! A jatekok elpakolasanal dontottem ugy, hogy en meg autozni akarok, de gonosz anyam csak elvette a kocsit, mire foldhoz veregettem magam ezerrel, visitva, krokodil konnyekkel megtoldva... Szuleim kinukban csak rohogni tudtak rajtam, mig a foldon fekve kicsit lenyugodtam, majd anya oleben ulve neztem, ahogy a tobbi gyerek enekel, de becsatlakozni nem ohajtottam.
Mivel Lorit Amy szedte fel delben, nekunk mas dolgunk nem is volt, mint anyanak gatyat venni anyak napja alkalmabol! Kapott meg par rongyot, majd 1 utan elindultunk haza, mert kezdtunk ehen halni. Apa nagyon finom halas rizottot keszitett, ami pont akkor lett kesz, mikor csavargo lanyunk negyed 3-kor hazaesett.
Csutortokon apanak 10-re be kellett mennie egy megbeszelesre, pedig szabadnapos volt, igy mikor vegzett, utana mentunk. Az egyik pubba ment a kollegajaval, ahova erve a babakocsi elso kereke tokre kilapult! Anya elszaladt tesoert, majd kozosen elmentunk a kozeli biciklis bacsihoz, aki hipp-hopp kicserelte a belso gumit. A latottakon felbuzdulva elneztunk 2 masik helyre is, hogy milyen arakban vannak a bicok, hatha azt kap tesokam szulinapjara. Utunk egy tetovalo szalon mellett vezetett el, amikor apa viccesen megjegyezte, hogy akar egy tetkot, mire anya meg kozolte, hogy o meg fulbevalot! A gondolatot tett kovette, es az utobbi kivansag teljesitve is lett!!! Anyank kb 20 ev utan (vagy mennyi mama?) ujra kilovette fuleit! Lorinak is akarta, de miutan atesett rajta es naaagyon fajt neki, meggondolta magat.
Itthon kesoi nagy ebedet csaptunk, majd ejtoztunk 2 orat, es ujra felkerekedtunk, 6-kor. Iden hamarabb jott a bucsu, de egeszen kellemes idonk volt, csak nagy szel, igy sapkakkal felszerelkezve setaltunk el a kozeli parkba, ahol aztan jol kibuliztuk magunk. Felultunk egy csomo mindenre, kifogtunk egy kacsat is (az itteni hal), jartunk trukkos hazban (mozgo padlo, gumirengeteg, forgo korong...), de megcsodalhattuk szuleink bena celzo kepesseget is kosarlabda dobalasban. Innen egy adag vattacukorral indultunk haza, amibol en nem kertem, inkabb apa hajaba kentem, mivel epp a nyakaban ultem, mikor anya megkinalt vele.
Idehaza kaptunk meleg tejet, mosakodtunk es mar mentunk is aludni.
Penteken elvittunk a lanyt a munkahelyere, majd vettunk egy zsak (15 kilos) homokot. Az ult a babakocsiban, mig en motoroztam hazaig. Itthon jol bereggeliztunk, kicsit takaritottunk, mostunk, de mar menni is kellett Loriert. Onnan besetaltunk a varosba az elso postaladaig, feladtuk az anyak napi lapokat nagyinak es a dediknek, majd gyorsba bevasaroltunk es mar robogtunk is haza, mert bejelentkezett a vedono. En persze a haz elott 10 meterrel ugy bealudtam, hogy anya enyhe rangatasara sem ebredtem fel. Igy nagy szerencsenk volt, hogy a neni kesett 40 percet, mert tudtam kicsit aludni. Es meglepo modon nem vertem le akkora balhet felkeltesem miatt, mint anya elore megjosolta, egesz kedves gyerek voltam. Viszont merleget nem hozott a neni, amiatt majd bemegyunk hozza jovo heten, de kikerdezte rolam anyat, felirta a fontosabb tudnivalokat, ellatott minket fontos tanacsokkal, majd adott egy szep piros taskat, benne jo par konnyvvel, zsirkretakkal, rajztombbel.
Miutan elment, nekialltunk a kozben a sutoben keszulo ebednek, amibol mindketten nagyon ugyesen ettunk. Kesobb apa is beesett par orara, ami alatt szinte vegig oltuk egymast tesoval. Vegul anya felvitt minket a padlasterbe, ahol egeszen furdesig elvoltunk.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Lori nagyon gyonyoru lany vagy,es mindig milyen csinos ruhakban jarsz.Irtora tetszik a roleres naszemcsis kep.Hu de vagany lehetett a bucsu.Nagyon edesek vagytok ahogy egymas utan sorra erkeztek a kis jarmuvekkel.Nagyon klasz napjaitok vannak mindig, annyi jo programotok van nagyon irigykedunk am. Mi is szivesen mennenk baba-mama klubba,vagy jatszotere de nincs felenk sajnos.
Ne aggodj Ruben pelusa miatt majd csak leszokik o is.
A nyar szerintem amjd nagyon jo idopont lesz erre

Eperke írta...

Sziasztok.

Ági vagyok Szerbiából.Két kisfiam van,Bence és Bálint.Most fedeztelek fel benneteket.Baj lenne,ha olvasnálak titeket?
A mi blogunk zárt,de ha kértek meghívót szívesen küldök,csak egy email címet kérnék ide:
bagnes1981@freemail.hu

Ági.

Dorisz írta...

Sziasztok!

Nagyon szépek a gyermekeid, és a nevük is szép:) Szabina és Júliánál olvastam az egyik hozzászólásodat, és erre szeretnék én is írni.

A pelusról leszokást, gyereke válogatja. A keresztfiam 18-20 hónaposan szokott le:), viszont egy szomszédom lánya 4 évesen:(
Ha a fiad ügyes (biztos az), akkor gyorsan leteszitek a pelenkát.

Ha nem lenne gond, olvasnálak titeket, és ha gondolod, beleshetsz hozzánk is:)

Én 11 évvel ezelőtt voltam Angliában az ikertesómmal a keresztszüleinknél, ami nagyon jó volt, vissza is mennék még:)

Puszi
Dorottya

Bea írta...

HAli!

Jövök én töbször is csak írni nincs kedvem.Puszi édesek vagytok!
Beus

admin írta...

Örülök, hogy meggyógyult a géped! Így akkor most már tessék sűrűbben jelentkezni, mert olyan hosszúra sikerednek a bejegyzéseid, hogy mire félig-meddig ésszel végigolvasom, elfelejtem az elejét! :-)))
TE, hát nálatok mikor van anyák napja???? Nem korai még az? :-o
Ilyen védőnő elkelne felénk is. Nálunk nem csak hogy ajándékot nem hoz, de még ki sem jön! :-D
Szépek vagytok, mint mindig! :-)
Elég nehéz időszakot élnek fiaink (vagy inkább mi). Ez a sértődős-hisztis korszak...! Áááá! ;-)
Pusszancs, aztán majd írj! :-x