2011. április 7., csütörtök

Ruben szulinapja - Lori

Kedd reggel kozolte anya, hogy kihagyjuk a sulit, mert megyunk vonattal uszni! Volt nagy orom, foleg ocsemet meglatva, mivel folyamataban enekelgettem neki a 'Happy birthday'-t es probaltam csokolgatni, olelgetni. Kesobb elokerult 2 ajandek is, amit atadtam Rubennek, majd segitettem neki kinyitni oket.
Vegul feloltoztunk es elindultunk a vonathoz.
Vonattol egyenest az usziba mentunk, ahol masfel ora alatt tokre lefaradtunk. Mivel mar majd' ehen is haltunk, atoltoztunk es a Pizza Hut-ba vettuk utunk. Rubent az osok felvaltva cipeltek azon az 5 perces uton, mert a szemei felig csukodtak. Es milyen jo, hogy ebren tartottak, hisz annyi kajat benyomott, hogy meg engem is lepipalt! Utana persze par perc is eleg volt, hogy bealudjon.
Besetaltunk a varosba, hol elneztunk par boltba, kaptam harisnyat, pizsit, majd cipot mentunk nezni, de ismet sikertelenul. Aztan visszarobogtunk a vonathoz es jo faradtan haza jottunk.
Itthon elokerult ocskos tortaja, enekeltunk neki, elfujta a gyertyat, majd ettunk belole es mentunk is egy gyors pancsira, majd aludni.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon jo kis szulinapja volt a Rubenek.Nagyon cuki a videona hogy probalja fujni a gyetyakat.puszika

admin írta...

Jajj, de édi!!!! Ügyesen elfújta a gyertyákat!!!! Már én is vele fújtam.... :-D
Még egyszer happy birthday a nagy fiúnak!
Repül az idő.... :-s

A kenyerem a receptes oldalamon. Nem lett rossz, de kegyetlenül ropogós/kemény a héja...

Pusszancs!

Ui: Amúgy valami kalózos kincsesládát sütöttél? Jó lett ám! :-)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Egyaltalan nincs jatszoter sehol a kozelbe vagyis a falunkban pedig oriasi falu,rengeteg gyerekkel.Az oviba van de oda nem mehet senki meg az ovisok sem csakis ovi idoben ami 8-tol 12-ig van
Sem jatszohaz,vagy baba-mama klubb semmi

Dorisz írta...

Kis szépség:) Isten éltesse őt, és jók a képek és videó
puszi

Olivia ℇ Alexandra írta...

Bravo! Nagyon ügyesen elfujtad a gyertyakat!
Boldog szülinapot! :)))