2011. április 9., szombat

Tavaszi napok - Ruben

Szerda delelott baba kluboltunk anyaval. Vittunk mini muffinokat, amikre betuket rajzolt anya, osszeolvasva 'Happy birthday Ruben'-t. Egesz kevesen voltunk, inkabb csak kicsi gyerekek, igy nyugis volt a buli.
Elenk jott -az egy hetig szabadsagon levo- apam is, aki viszont lekanyarodott az egyik pubnal, mert megbeszlte, hogy talizik a kollegajaval. Azalatt mi elsetaltunk noverkemert, majd visszamentunk apahoz. Miutan meguntuk a bezartsagot, beneztunk par boltba, vettunk vegre tavaszi cipot Lorinak, majd egy kinti grillel gazdagabban jottunk is haza.
Apa nekiallt az ebednek, mig anya elvonult aludni. Mire lejott, mar apa is bealudt a nappaliban, mig mi teveztunk. Anya benyomta az ebedet, majd kivitt minket az udvarra. Kesobb jol lefaradva meg kicsit neztunk meset, amin en jol el is szenderedtem, leven kihagytam a delutani alvast.
Csutortokon delelott jo faradt voltam. Lusta szuleim miatt Lorit Amy szedte fel a sulibol, majd mi beballagtunk a varosba, ami alatt en nagyon jot aludtam. Viszont kesve jottunk vissza, addigra mar keso volt elmenni a vedonohoz. Majd jovo heten csutortokon mereckedem.
Lorit megkaptuk delutan, majd megejtettuk a kesoi ebedunk, de mar nem mentunk ki.
Pentek reggel en is mentem Lorival es anyaval suliba. Utana beneztunk a varosba, mert kene meg egy zsak homok, de most epp nem volt a neniknek. Inkabb vettunk rozsat Amy-nek (kicsit szomorkodott reggel), amit beadtunk neki, mire engem ott tartott, mig anya hazarohant. Jot jatszottam, de a macskat csak nem akartam beken hagyni! Nagyon sokszor teptem a farkat, de a buta cica megsem haragudott.
Innen a lanyokert mentunk, majd en apammal a korzetihez egy receptert, a csajok pedig a jatszoterre. Ott nagy napozast rendeztek a felnottek, hisz olyan nagyon szepen sutott a napocska, es vegre nem fujta le a szel a hajunk.
Apat itt bevartuk, majd haza jottunk. En el lettem kulonitve, mivel folyamataban anyam idegeire mentem. Azalatt a tobbiek kivittek a grillt, apa osszeszerelte, Lori kirakta a muanyag szekeket, asztalt, majd befutottak Annabelle-k is. Vegul felkeltett anya, es becsatlakozhattam a partiba.
Barataink egeszen 5-ig maradtak. En akkor apammal eltuntem nagyot pancsolni, hisz meg a hajam is festekes volt. Miutan vegeztunk, a csajok jottek. Majd joghurt, gyumi eves, apas jatszas es mar mentunk is fogat mosni.

8 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Ez már nem is tavaszi, hanem mintha nyári idő lenne felétek! :D De jó.. Na a szélből tegnap és ma nekünk is kijut. Még hallgatni is rossz ahogy a fürdőben a kürtőben dübörög... :S De nálatok kellemesen telnek a napok, ez a lényeg! :D
PUszi
Maja és Kristóf

Dorisz írta...

Micsoda jó napok:)

A grillezés is jó lehetett, emlékszem amikor mi is keresztanyuméknál grilleztünk és sokan összegyűltünk. Remélem még egyszer valamikor kijutok Angliába:)

Sajna itthon már vagy két napja nagyon fúj a szél:(

Puszi

Era és Dani írta...

Először is nagyon BOLDOG SZÜLINAPOT
kívánunk utólag is a "szép királyfinak"!!!
Édes volt az buli,de ez az utolső kis kerti grillparty sem semmi.....
micsoda "munkában" voltak ezek a kis tündérek....

ja és anya látom hátul már szépen alakul a veteményesed...gratula.

És igen mint már írtam neked apa visszajött.....nem úgy alakultak a dolgok ahogy gondoltuk....

na puszi nektek..

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Jaj ezek a kepek nagyon klaszak,mintha csak nyar volna feletek.Jo hogy igy letudtok vetkozni.Na nalunk ez nem igy van esik az eso,havazik,jeg hul sut a nap stb stb.SZoval hideg van nalunk.Mar mi is varjuk az igazi rovidnacis szezont.Gyonyoru a vetemenyed anya, nalunk is kikeltek de a tegnap e sma belepte sajonos a ho, majd megverte a jeg is miutan kisuotott a nap es a ho elolvadt.puszika

admin írta...

Én is akarok ilyen jó időt!!! :-)
Itt már napok óta tép a szél..., de olyan orkán erejű! :-s
Adhatnál tippet fogmosásra, mert nálunk az egyáltalán nem megy! Folyton harcolok, de sose nyerek Máté ellen. :-sssss

Alida írta...

Sziasztok!
A gyertyaelfújós videó nagyon édes. A gyerekekkel többször is megnéztük.
Írtam neked 1 e-mailt, még ma válaszolnod kellene rá!
Puszi: Alida

myboys/kerub írta...

Nagyon szuper hogy mostmar a gyerekeknek is van hova kiulni a kertben alkotni, stb...es van sajat kis "jatszoteretek" is :) tenyleg szepen alakul a kis kerted! Rubennek utolag (ismetelten) boldogsagos szulinapot kivanunk! :)
pusz

myboys/kerub írta...

Na mar megint jol elmaradtam az olvasassal, most midnent visszaolvastam, de annyi minden tortent, hogy nem is tudok mire reagaljak. Csupa jo kaland, es fantasztikus kepek! :)