2011. április 23., szombat

Kohogosen a melegben - Ruben

'Hallo?'
Csutortok delelott befejeztuk a husveti tojasok dekoralasat.
Del korul mentunk ki, elsetalva a messzi jatszora, ahol nagyon jol elvoltunk. Nem jartunk ott tavaly ota, es anya orommel vette tudomasul, hogy mar alig kell segitenie a maszokaknal.
Ezutan elsetaltunk apa dolgozojahoz, mivel delelottos volt es mar negyed 3-kor vegzett is. Vele kiegeszulve vettuk nyakunkba a varost, amit en mar nem vartam ki, beajultam a kocsiba. Mikor felkeltem, epp egy pub hatso kerjeben ult kicsi csaladom, a fuben. Aztan mar nem maradtunk sokaig, mert mindenki ehes volt.
A haza utat vegigkohogtem. Itthon kaptam inni, ami par perccel kesobb ki is jott egy kohoges roham soran.
Emiatt anya nem vallalt be, hogy magaval vigyen Monikaekhoz. Maradtam apaval, furodtunk egyutt, utana jatszottunk egy nagyot az agyon, olvasott nekem meset, majd egy szo nelkul lefekudtem aludni. (A csajok csak fel 9-re ertek haza.)
Penteki napunkat nagyon lustan kezdtuk. Azaz mar felkeltem anyaval fel 7-kor, de nagyon raerosen csinaltuk dolgunk. Fel 8-kor nekialltunk sutni. A tesztat segitettem osszedobni, majd hagytuk kelni, addig mostunk. Mikor jo nagy lett a teszta, ismet megjelentem es folytattam a nagy segedkezest. Noverkem is meltoztatot felkelni, 9 utan, es o is beallt gyurni, nyujtani.
Negyed 11-kor lett csak kesz a husveti nyuszis kalacs, amit vidaman betoltunk meg melegen egy kis vajjal, megkesett reggelinek.
Apa csak 2-re ment, igy mi is vele mentunk ki. Ujra a messze levo jatszoterre mentunk, ahol 2-tol egeszen 5-ig elvoltunk. Vittuk magunkkal a picnic takarot, gyumit, paradicsomot es azt majszolgattuk egesz vegig, elfogyasztva vagy masfel liter folyadekot!
Haza erve sem akartunk bemenni, igy kint foglaltuk le magunk. Lori nagy ehsegeben megtalalta a reggeli kalacsot, kihozta es velem megosztva, nekialltunk vacsizni. Anya ugy gondolta, hogy osszedob valamit, de latva minket, inkabb kihozta a vajat, lekvart, igy aznap kimaradt a fott kaja. Vegul megittuk a tejunk es mehettunk is furodni, ugyanis olyan koszosak lettunk ismet, hogy azt a napot sem usztuk meg szarazon.
Szombaton meglepoen sokaig, fel 8-ig hagytam anyam aludni. Lori fel ora mulva becsatlakozott, de mast nem nagyon csinaltunk, mint oltuk egymast. Kesobb ki lettunk paterolva az udvarra, majd delben elindultunk a parkba. Fel ora szaladgalas utan megjott a jegkremes auto, amit latva, anya szolt, hogy vegyunk egy fagyit. Huu, hogy mekkora volt az orom! Rogton joba fogtuk magunk, ketoldalrol anyankat kezenfogva setaltunk el a kocsihoz.
Ezutan hamar elkezdtunk olvadni a nagy melegben, igy inkabb az elemiszerboltba vettuk az iranyt. Nekem ez a program nem jott be igazan, inkabb szunyokalni tertem a babakocsiban.
Mar 2 oraja itthon voltunk, mire anya vegzett az ebeddel is es kijott felkelteni. Ebedet kovetoen kint szaladgaltunk, de hirtelen beborult es tobb mint 2 het utan vegre szakadt az eso egyet (csak 15 percet)! Addig bent a csajok bevontak az ebed alatt megsult tortat, mig en inkabb a tevet bamultam teljes atelessel.
Este viszonylag rovidet furodtunk, hajat mostunk, amit vegigorditottam. (Bar ezt mar anya megszokhatna, hisz szuletesemtol fogva visitok, ha mossa vagy fesuli a hajam!) A hosszu delutani alvastol fuggetlenul sikerult hamar kidolni, leven kicsit nathasan, bar mar kevesebbet kohogok, de a nozim folyik rendesen. (Ja, es az ejszakai taknyos csokjaimnak koszonhetoen mar anyam is kezdi...)

4 megjegyzés:

Era és Dani írta...

Nagyon jó idő lett arra felétek is....persze ebben az időben legkönnyebb megfázni.....mi is kissé orrfolyősak vagyunk.
Jaj az a hajmosás,de nem szeretik ezek a fiúk...
És már megint milyen tortát kreáltatok????!!!Irigy vagyok....

Kellemes Húsvétot nektek.
Pusz.

admin írta...

Hál' Istennek felénk is jó idők voltak mostanában!
Mátét alig lehet esténként bevonszolni.
És hát igen..., mi is elég koszosak vagyunk mindig, nincs fürdéskimaradás...
Klassz a torta, bizti finom volt.
Én is annyira készültem legalább vmi kalácsot sütni, de mivel alig vagyunk bent, nem nagyon volt rá időm...
Jobbulást!!!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu de szuper napjaitok voltak ismet,nalunk is ilyen jo meleg van de azert hosszu uju ruhaban jarnak meg a csajok. De ti mar furodtetek is lehet az az oka a Ruben kohogesenek hogy vizes ruhaba maradt.Edesek a kepek nagyon,klasz a tojas torta.Rubenek gyogyulast kivanunk.puszika

myboys/kerub írta...

Latom nalatok is nyar volt vasarnap! Ugyes Ruben, hogy meresz ujitasokba kezdett kaja teren :) Nagyon jok a dekoraciok es az a husveti torta szenzacios!! nagyon ugyik vagytok! En semmi normalis "magyarnak valo" cuccot nem szoktam talalni (eleszto, turo, kolbasz, tojasfestek :( ) Akartam multkor kerdezni, hogy fogadjak az angol rokonaid a turos sutit? Mert en csak olyanokat ismerek, akik nem hajlandoak edesen enni a turot :)
remelem Ruben hamar rendbejon a megfazasabol! Puszi neki duplan!