2011. március 26., szombat

Doris napok, Nottingham - Lori

Mult penteki nappal kezdodott az igazan szep tavasz nalunk! Suli utan egyenesen hazajottunk, majd ebed es mentunk is ki folytatni a nagy kerteszkedest. Vegre piknikezhettem is, egy darab repaval leultem ocsi takarojara es boldogan csamcsogtam.
 Szombaton apa koran ment melozni, igy anya ugy dontott, hogy delelott osszerakjuk a rakott krumplit, amiben termeszetesen segitettunk,
majd kimegyunk jatszoterezni, lengyel boltba tejfolert, s vegul apaval kiegeszulve haza.
Vasarnap 3 het kihagyas utan eljutottunk a templomba. Most a helyettesitos neni volt, -a masik doktor neni, igy neha dolgozik vasarnap is- aki anyanak nagyon nem jon be, mert folyton azt varja el Rubentol, hogy uljon egy helyben es szepen, csondben jatszon, mig o beszel! Na ez persze most sem jott ossze, de tuleltuk a masfel orat. En szepen viselkedtem, sokan megjegyeztek, hogy milyen csini es eleven vagyok.
Boltba elszaladtunk, majd haza az alvo ocsivel, pedig en jatszoterezni akartam, de olyan buta szel lett, hogy kisse osszefagytunk, mire beestunk a hazba.
Delutan meg muffinoztunk, majd furcsi, mese, amikor anya mar kezdett furcsa hangon beszelni, mire meg is kerdeztem tole parszor, hogy 'anya beteg vagy?'
Hetfo reggel a szabadnapos apam vitt suliba, mivel anya addigra total lerobbant. Utana mar egyutt jottek elem, besetaltunk a varosba, vettunk par dolgot, majd jottunk is haza. Ebednek apa gyorsan nekiallt, majd mig vartunk, hogy kesz legyen, gyurmazott velem a legujabb szerzemenyemmel.
Ebed utan anya ledolt, de mi nagyon rosszak voltunk, apa nem nagyon birt velunk, igy mindharman fel lettunk zavarva a padlasterbe Kisvakondot nezni.
Kedden suli utan nem csavarogtunk semerre, mert anya szerdara varta baratosnejat es muszaj volt nekikezdenie takaritani, plusz kiultetni a mar jobbra-balra dolongelo futo viragait. A kellemes napocskan ismet piknikeltem, de most a nyuszikam is vittem magammal.
Szerdan suliba Amy jott ertem, majd feluton osszeakadtunk anyaekkal, odaadta a taskam es penzt a tornara, majd le is valt ocsivel. Amig Annabelle-eknel voltunk megebedeltunk, paprikas-gombas rantottat csinalt az anyukaja, amit en itthon meg nem ennek, de ott ugy bevagtam, hogy csak na!!! Onnan 1 utan elindultunk a tornara, ahol rendesen porogtem, ugraltam. Anyaek a legvegere estek csak be, majd onnan -10 percet kesve- loholtunk is a vonat allomasra, mert jott Dori! O es anya egy utcaban laktak, egy oviba jartak, mig Doriek -akkor 10 evesen- ki nem koltoztek Svedorszagba, ami utan csak 2 evvel talalkoztak meg egyszer, de azota nem, igy most nagy volt az izgi! Szegenyt kicsit megvarattuk, pedig vonatozott aznap 6 orat hozzank egeszen Belgiumbol.
Mentunk is egyenesen haza, ami alatt sikerult egy oszlopba total belesetalnom, mert epp nem elore figyeltem...nagy sirason kivul mas bajom szerencsere nem lett.
Delutan mar nem mentunk semerre, csak lezengtunk a csevego baratnok mellett, ami anyat kisse idegesitette, mert a mar bedurrant arcurege mellett a fule is bedugult es alig hallott tolunk valamit.
Este meg osszedobtunk egy tortat, ami olyan sokaig tartott, hogy mar nem jutott ido pancsizni, igy egyenesen mentunk aludni.
Csutortok delelott aztan felkerekedtunk, es suli helyett Nottingham-be vonatoztunk. Anya elore felt az 1 oras uttol, de legnagyobb meglepetesere olyan jok voltunk, mint meg tan sose. Ott kicsit nezegettunk az egyik bevasarlo kozpontban, kaptam sok hajgumit, mert most allandoan cofban kell legyen a hajam. Itt taliztunk Barbival is, majd egyuttesen elsetaltunk a varos kozpontba, ahol megcsodaltuk a szokokutat es az orias kereket.
Barbi el is valt, mert mennie kellett dolgozni, mi beugrottunk a Mekibe kajaert, majd kint ultunk le megenni.
Innen a varat mentunk megnezni, de csak kivulrol, mert mar se idonk, se folosleges lovenk nem volt.
Helyette inkabb megmutattuk Dorinak a Nottingham-iek altal Anglia legregebbinek tartott pubjat,
ahol a nagyok ittak egy helyi sort, majd ujra a kozpontba vettuk az iranyt. Egy ruhazati boltba tertunk be, ami akkora nagy volt, hogy jol el is tevedtunk, de vegul megtalaltuk a kislanyos reszleget es be is vasaroltam magamnak.
Itt vegezven anya epp azon volt, hogy szedjuk labunk, mert nem akarta lekesni a vonatot, ami 6 elott indult par perccel, de nekem kakilni, Dorinak pedig pisilni kellett es egyikunk sem birta volna ki a kb 10 percre se levo allomasig... szoval jol lekestuk a vonatot, es a kovetkezo csak 1 ora mulva ment. Anya volt leginkabb letorve, mert mar zugott a feje, faradt volt, de mi ugyesen feltalaltuk magunk, szepen eljatszottunk.
A vonaton mar kicsit aktivabbak voltunk, de meg az is elment, leven a kesoi idopont.
Itthon aztan gyorsan vacsiztunk, megejtettunk egy 10 perces furcsit, majd felvettuk a pizsink, nagy sirasok kozepette, ami miatt a mesere mar senki sem tartott igenyt. Bealvashoz kb 2 percre volt szuksegunk...
Penteken sem mentem iskolaba, mert apa 6-tol melozott, igy nem tudott segiteni a nem nagyon javulgato anyanak. Dori meg aludt fel 10-ig, igy ra sem hagyhattuk ocsit.
12 elott kicsivel aztan mar mentunk is a vonathoz, mivel Dorinak indulnia kellett. Elbucsuztunk tole, majd a varosba vettuk az iranyt. Cipore vadaszunk, valami csinire, mivel mostansag allandoan ruhaban vagyok, de csak edzo cipom van, az iskolas, ill. a csizmak mellett. Bementunk 2 helyre is, az egyiknel nem volt meretben olyan, ami tetszett, a masikban viszont tul szelesek voltak a cipellok! Az elado neni azt mondta, hogy tul vekony csontu vagyok, ezek a labbelik meg egyre nagyobb gyerekekre vannak keszitve! Igy aztan cipo nelkul tertunk haza, kicsit bent teveztunk, ebedeltunk, majd kimentunk egy szekkel, olloval es fesuvel. Anya a heten bevitte ocsit a fodraszhoz, de egy pillanatra sem maradt nyugton, igy ugy dontott, hogy majd megoldja o maga. Eloszor velem kezdte, csak a vegebol vagott, amit nagyon okosan turtem. Utanam Ruben is egesz szepen megult, bar amennyi hajat megevett a kozben kezeben szorongatott csoki nyuszikaval egyetemben... (Kaptunk jo sok belga csokit Doritol!) Elkeszulven meg jatszottunk kint, de este csak bejottunk, es nagyon koran, negyed 8-kor agyba is vonultunk.

6 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

De jó kis csavargós napok! És hogy tudjuk élvezni az után a hideg tél után a szép időt.. Bár a széllel anya nagyon nem tud megbarátkozni.. nem szereti. Szegény anyutok is szenved akkor most rendesen, jobbulást neki!
Puszi
Maja és Kristóf

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat anya neked gyogyulast kivanok,en is beteg vagyok pont mint te.De azert jo kis napjaitok voltak,biztosan klasz volt Dorival ujra talizni es setalni.Ugyesek voltak a gyerekek a vonaton.Csini Lori a rucikban es a haja is. Edes ahogy piknikel.puszika

Marika írta...

A hétvégénk megint nagyon zsúfolt volt, így se olvasás, se írás nem jöhetett szóba :)
Azért Jenkével "beestünk hozzátok" aminek én is örülök, mert így, egy kicsit én is részese lehetek mindennapjaitoknak. Úgy tünik, mintha nálatok már nyárba fordult volna az idő!?
Dórira nem ismertem rá! Vajon az ő szemében, te is sokat változtál? Voltál orvosnál? remélem már gyógyulgatsz! mamm
Ui: a csokiból én is kérek :)

Bea írta...

HOgy milyen jó programokat találsz ki.Pusszantás nektek,legyetek jók.
Beus

admin írta...

Hogy nektek mindig van hova mennetek! És mit csinálnotok! :-)))
Kicsit összezavarodtam a Barbi és a Dóri sorok között, mert mindkét helyen levő képnél ugyanaz a "néni" áll... .-))))))))
Mennyi a font, Madamka? Én kiváltottam anyudnál a szajrét 3,5-ért! Mit szólsz? :-p

myboys/kerub írta...

Szio, most csak a kepeket futottam at, nagyon jok, nemsokara elolvasom a meset is, most csak gyorsan azt akartam irni: irtam neked emialt, de nem akarja elkuldeni, blokkolja, nem ertem miert. esetleg ha van otleted, hova kuldhetnem (ha van masik fiokod esetleg) akkor ird meg lecci. koszi,Puszo