2011. március 12., szombat

'TimiTomi' het - Lori

Vasarnap reggel nagy meglepetesemre elobukkant 2 idegen a padlasterbol! Anya bemutatta oket, hogy ok Timi es Tomi, az utobbi 8 evig volt osztalytarsa a gimiben, Timi pedig az unokatestvere. Gyorsan megszoktam oket es onnantol kezdve csak 'TimiTomi'-kent hivtam a parost. (Amugy apa szabadsaga is megkezdodott ezzel a nappal!)
Del elott elszaladtunk a varosba, hogy legyen itthon ennivalo, majd epp hazaestunk, atoltoztem, benyomtunk par szendvicset es maris eszeveszett szaladasba fogtam anyammal! Szulinapi buliba voltam ugyanis hivatott (osztalytarsameba), ahova busszal kellett mennunk, de abban a megalloban, ahol megbeszeltunk, hogy talizunk Annabelle-el, mar nem ertuk volna el, igy anya kezen rangatva egy masikat vett iranyba (meg jo hogy arra laktunk es tudtuk, hogy ott is megall). Kb 2 percet kellett csak varnunk es mar meg is jott a busz, baratnommel egyutt.
A buliba volt egy nagy, rozsaszin ugralovar es sok, sok kiralylany!
Annabelle-lel
Szulinapossal
2 orat tartott, addig szinte vegig ugraltunk, kozben ettunk szenyakat, sutiket, jegkremet. Innen egy masik osztalytarsunk anyukaja hozott minket vissza a varosba, ahol a tobbiek mar vigan puboztak. Mi is becsatlakoztunk egy italra, majd jottunk is haza, mert mar huvos volt es sotetedett.
Hetfon Sheffieldbe mentunk, igy a suli ugrott reszemrol. A vonaton jok voltunk, a varosban is sokat, ugyesen setaltunk. Ocskos jo gyerek modjara bealudt, majd pont akkor kelt fel, mikor ebedelni indult a banda.
Mi hamarabb visszajottunk, mert eleg volt 5 ora a varosnezesbol, de 'TimiTomi'-ekat hatrahagytuk.
Kedden viszont kellett mennem suliba, mert a vendegeink is leleptek 2 napra, Liverpoolba. Igy nagy izgi nem volt addig, csak a szokasos semmitteves.
Szerdara csak annyi jutott, hogy elultettunk egy kis borsot, repat es napraforgot, amiben majdnem mindent en csinalhattam.
Csutortok reggel semmi kedvem nem volt felvenni az egyenruhat, mert mar eszrevettem, hogy visszatertek barataim, csak meg nem keltek fel. Azert anya megfuzott es csak elmenetem. Onnan rogton hazajottem apaval, mert a tobbiek annyira lustak voltak, hogy meg addigra sem keszultek el. Kesobb azert kimentunk, beneztunk par boltba, majd siettunk haza, mert 'TimiTomi' volt soros a fozesben.
Penteken is 'munkahelyemen' kezdtem, de ezalkalommal legalabb mindenki jott ertem! A varoson at setaltunk ki a tohoz, ahol szepen megetettuk a madarakat (kacsak, hattyuk, vadlibak), majd jottunk is haza, mert Barbi (anyaek maris gimis osztalytarsa) is bejelentkezett hozzank delutanra.
Este pedig -anya nagy "oromere"- meg Ellie is megjelent, pedig nem volt tobb takaronk. Igy en megnyertem a szuloi agyat, mig noverkem az en helyemen aludt.
Szombat reggel mar birtokba is vettuk a padlasteret. TimiTomi hamar bepakoltak es mar szinte csak lett voltak, igy mi egesz delelott azon voltunk, hogy a szobat a mi kedvunk szerint atalakitsunk. Kesobb kikiseruk vendegeink a vonathoz, bucsut vettunk toluk, majd elsetaltunk a szamitogepes bacsikhoz, ahol azt mondtak, hogy anya gepe nem viselkedik, meg nem tudjak mi baja (masfel eves!), de egyelore darabokban hever (csak ugy, mint a gazdaja...).
Innen bevasarolni, majd a jatszoterre mentunk, ahol -ez evben meg nem is latott- tomeg volt a tavaszi melegnek koszonhetoen.
Itthon ebedeltunk, majd ujra a padlasterben nyomultunk, mig a sracok focit neztek.
Este pedig pancsi utan ugy dontottem Ellie-vel egyetemben, hogy az ejszakat a padlasterben toltjuk!

8 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Huha aztan nektek mozgalmas hetetek volt mint mindig,jok is a vendegek,jo hogy te ennyire szeretsz minden vendeget.Akkor jo sokan voltatok,de legalabb volt ki szorakoztasson.Vonatozas klasz lehetett.a szulinapi kiralylanyos buli meg szuper.Edesek a kepek mind es orulunk hogy nem vagytok betegek csak zajlik az elet nalatok.puszika

Kristóf és Maja írta...

Igen mozgalmas napok! A vendégek mindig jó ha érkeznek, sajnos hozzánk igen ritkán, ezt sokszor nehezményezzük is... De ti kellemesen eltöltöttétek a napokat, senki nem tudott unatkozni! És az a szülinapi zsúr is jó móka lehetett!
Puszi
Maja és Kristóf

Alida írta...

Látszik, h a gyerekek is élvezték a vendégek társaságát. Lori nagyon csini királylány.
Köszönjük a lapokat, tegnap kaptuk meg. Tami ezt is le akarta nyúlni, de meggyőztem, h ez nem az övé.
A kis kép azóta is nála van. A múltkor leesett, meglátta a földön: - Jajj Lori, te meg itt vagy?
Azt hittem megszakadok a röhögéstől.
Már rég dumáltunk. Jó lenne!
Puszi: Alida

admin írta...

Akkor letelt a vendégeskedés (egy része)...
Olyan klassz szülinapi bulik vannak felétek!

Era és Dani írta...

Micsoda királylányos ruha!!!Nagyon csini benne Lori.......jó kis party lehetett....
Hát volt nálatok vendégség,nem mondom......nem unatkoztok.
De a tavas hely is nagyon szép lehet...képen annak tűnik....
Akkor ti is élvezitek a jó időt és az ezzel járó játszóteret....mi is.
Szép napot,pusz,Era és Dani.

Eperke írta...

Sziasztok.

Ági vagyok,szerbiából.Timiéknél akadtam a címetekre.Gond lenne ha követnélek benneteket?
Én a balint.blogger.hu-n blogolgatok.

Üdv.

Olivia ℇ Alexandra írta...

Hu, de szép a kiralylany-ruhad! Nagyon klassz buli lehetett!
Es jo kis sürgés-forgas van mindig nalatok! Az biztos, hogy nem unatkoztok!
Puszi

myboys/kerub írta...

Szuper szulinapi buli kiraly-lanyoknak :))Izgalmas kirandulasok vendegekkel...irigylesre melto mindig valtozatos es erdekes heteitek vannak! Csak az a laptop gyogyulna mar meg, hogy teljes lehessen az oromotok :)
pusz