2011. március 17., csütörtök

Vadaspark, klubolas - Ruben

Vasarnap reggel anya tett-vett harmunkkal, amit 10-re meg is unt, -mivel par napja nem hagyom fel 7-nel tovabb aludni es a 'TimiTomis' het alatt nem kerult agyba ejfelnel hamarabb- befekudt az agyba, kozolte apaval, hogy pattanjon ki es csinaljon valamit a gyerekeivel!!! Verig sertodotten ki is kaszalodott, majd 11-kor (a mi 2. reggelink elfogyasztasa utan) sikerult is nagy morcosan feloltoztetni minket es elindulni a konyvtarba. Elotte megvettuk az ebedhez valokat, majd kitomboltuk magunk a konyvek birodalmaban. Hazaerve anyat nagy lazban talaltuk, hisz csak addig fekudt, mig mi eltuntunk es nekiallt eltakaritani az elmult het romjait.
Ellie 2-kor ment haza, majd csak lustalkodtunk, pedig apa beigert meg egy jatszoterezest is delutanra...
Hetfo reggel aztan nagy izgi volt, mert mentunk vadasparkba!!! Lori sulijat felhivtuk, hogy nem megy, pedig ok is aznapra terveztek be egy rovid kirandulast a Sherwood-i erdobe.
Fel 10-re volt a talalka az ovi elott, ahonnan a multkor is ment a busz. Most viszont rengetegen voltunk, 2 nagy busszal es meg kocsik is jottek utanunk. Az ut maga csak 40 perc volt, de mi aztan nem tudtunk megulni a seggunkon. Anyank probalt szorakoztatni minket, mig azon volt, hogy ki ne adja a rokat, mert hat nem birja a buszozast.
Odaerve aztan beindult a buli, szaladtunk mindenfele, megcsodaltunk mindent. Nekem szinte az osszes allat 'cica' volt, mert most epp az a kedvencem.
Masfel ora alatt korbejartuk az egeszet, majd en el is aludtam. Utana bementunk a jatszohazba, ahol Lori jol kitombolta magat Oliverrel. 1-kor aztan keltem, kicsit ettem, ittam, majd az ajandek boltba elnezve vettunk is magunknak szuvenirt. Noverkem egy flamingot, en meg egy kek traktort! Hiaba, lassan 2 evesen rajottem, hogy fiubol vagyok es az itthon levo keserves valaszteka a kerekes jarmuveknek nem nagyon elegit ki. Na de talan majd a szulinapomra...
Hazaig meg rosszabbak voltunk, igy elokerult par csokika... Itthon meg persze apa vart a mar majdnem kesz ebeddel, pedig a telefonba azt mondta, hogy nem fog fozni. (Lehet vicces akart lenni, de nem annak hangzott.)
Kedden a csajok nelkulem szaladtak suliba, amit nagyon rossz neven vettem. Utana anya egy jokora reggelivel engesztelt ki.
Iskolatol a varosba mentunk, mert be kellett szerezni egy uj -gyerek- asot, mivel a regi eltort. Vettunk zoknit is az osoknek, majd nagy cirkusz kozepette hazestunk. Lori kapott egy madaretetot, amit rogton ki akart festeni, de varnia kellett ebed utanig.
Kesobb osszepakoltuk a padlasteret, amin Lori teljesen felhaborodott, hisz anya elbontotta az agyat (Tomi matracat), majd sutit sutottunk vacsira, ami mindkettonknek izlett kivetelesen.
Szerdan olyan pisisen keltem fel 8-kor (!), hogy anya rogton velem kezdte a napjat. Igy meg mar vitt engem is magukkal, aminek az lett a vege, hogy aznap delelott haza se jottunk. Bementunk a varosba noverkem lepasszolasa utan, ahol vettunk madar kajat, a piacon egy bacsitol tok uj Thomas-os cipot nekem kemeny 2 fontert, mivel az egyik felen nem mukodott a lepesnel felvillano feny (es csak egy, pont az en meretemben volt), majd hisztibe kezdtem, de a babakocsiba nem ultem le, igy anya megszagolt... epp a mar 3 honapja nem latogatott baba-mama klubos templom kornyeken voltunk, igy bementunk egy pelus cserere, de a gyerekek nem voltak sehol, amin anya epp megkonnyebbulve kifele vette az iranyt, mikor egy kedves neni eliranyitott minket egy masik epulethez, hogy ott vannak a klubosok. Anya meg ekkor is ugy gondolta, hogy majd ugyesen atvagunk a parkolon es hazajovunk, de en sem vagyok am hulye, emlekeztem arra a helyre is es nyil egyenesen odarohantam az ajtohoz!!! Igy hat kicsit kesve, de annal nagyobb szeretettel udvozolve beestuk a babak koze. En egy aldott jo kolok voltam, szinte vegig eljatszottam magamban, mig anya pletyizett. Aztan csak akkor tort ki a vihar, mikor menni kellett. Innen tejert es kenyerert szaladtunk, epp sorban alltunk fizetni, mikor eszrevette okos anyam, hogy a taskajat hatrahagyta. Szaladas vissza, taska felkap, boltba be, fizet, majd gyors sms Amy-nek, hogy szedje ossze Lorit, mert meg sehol sem vagyunk...
Ezutan mar nem koboroltunk semerre, itthon atoltozott teso, ettunk nemi ebedet, majd mentunk is a csajszik tornajara. Velem anya levalt, mert latta, hogy mindjart bealszok es a szamitogep szerelo bacsi is szolt, hogy kesz a gep. Elszaladtunk erte, majd hazadobtuk es mentunk is vissza a lanyokhoz. En siman vegigaludtam az egeszet, majd meg kicsit akkor is, mikor kijottunk.
Epp elertunk a hazunkhoz, mikor Amy kitalalta, hogy bejonnek egy orara. Addig voltak csak, mig a gyerekek apukaja ertuk nem jott. Utana az anyjuk is elkoszont es ismet magunkra maradtunk. Kicsit elfaradtva tevezesbe fogtunk.
Csutortok reggel is mentem iskolaba, ugyanis a szerdai baba-mama klubban latottak alapjan anyanak leesett, hogy igenis hianyzik a gyerek tarsasag es jo lesz visszaszokni az elokeszitobe is. Na, de a viselkedesem... Csak a pici babak jatekai kellettek, de nem akartam veluk osztozni, csak magamnak gyujtogettem mindent. Aztan elpakolasnal akkora, de akkkkkkora hisztit csaptam le, hogy az osszes anyuka tagra nyilt szemekkel nezett. Ismernek mar egy ideje, es meg sose nem lattak ilyennek, de igy legalabb nekik is bemutathattam az uj Rubent!
A valtozatossag kedveert a varosba mentunk masfel orara, mig a suli veget vartuk. Beneztunk par 'charity' boltba, ahol talaltunk felsoket es egy gyonyoru kek ruhat Lorinak. Mikor mentunk ele es meglatta, hazaig szorongatta!
Itthon o ment is atoltozni, de minden egyes ruhadarabnal sirva fakadt. Anya mar itt sejtette, hogy faradt, de hogy ennyire rossz, rinya napja legyen!!!! Tolem meg is szabadultak 2 orara, majd nekialltak az ebednek.
Kesobb aztan beesett apa is, akit szerdan nem is lattunk, mert reggel meg aludt, delutan pedig nem tudott elszabadulni melobol. Igy aztan volt nagy orom! Ugrottunk is a nyakaba, nyuztuk ezerrel, de faradt volt, lepasszolt minket.
Anya gepet mentunk formaba hozni, de mivel mi folyamataban egymast oltuk, fel lettunk zavarva a padlasterbe Kisvakondot nezni. Ezzel elvoltunk egy orat, majd apanak mennie is kellett vissza, de mi ott folytattuk, ahol abbahagytuk.... Anya vegul ugy dontott, hogy hiaba van mar 6 ora, menjuk ki kerteszkedni. Persze az is csak veszekedesbol allt, de legalabb az osszes diszito kovecsket sikerult elhordanunk, igy mar csak a maradek folddarab felasasa van hatra.
Fel 7-kor mar jottunk is be. Vacsiztunk, majd megneztunk kozosen egy meset es mentunk is mosakodni. Meseolvasas utan teso fel pillanat alatt kidolt, mig en anyanak kezdtem el kiabalni, mivel nem voltam faradt. Megmentom jott is, kivett es hagyott jatszani 9-ig, de akkor aztan konyortelenul kisagyba parancsolt. Hisztiztem am rendesen, orditottam, ahogy birtam vagy negyed oraig, de vegul csak beadtam a derekam. A 10 perc mulva meglatogato anyam meg akkor is huppogve talalt ram...

7 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nahat nekek mindig rohangalos hetetek van,vagyis napjaitok,ti aztan egy percet sem unatkoztok,annyit mentek mindenfele.Edesek a kepek,jo lehetett a vadasparkba es a klubban is.Lori de ugyes hogy megy suliba es Ruben meg hisztis kotrszkat eli?Ruben ugyes hogy mindig bealszik barhova mentek egy kis idore.Nem faradtok ki asok joves menestol?puszika

Marika írta...

Tényleg nem sokkal maradtam le a követésben és már azt is többszörösen pótoltam, mivel Jenke újra és újra megnézeti és elolvastatja velem az eseményeket és megcsodálja (velem együtt)a képeket!
Kérés, Timi-Mátét nem tudom elérni mert nincs meg a telefonszáma. Amire vár az már nálam van!
Gyönyörűek vagytok!! puszi: mamm

admin írta...

Jajj, de jó helyen voltatok!
Úgy látom, egyáltalán nem unalmasak a napjaitok! Jöttök, mentek, rohantok, szaladtok...
Máté is nehezebb eset lett, ez már biztos a 2 éves dackorszakos valami lehet náluk! :-o
A mama meg elhagyta a telszámunkat? Majd hívom én, mert látom, már nála van a batyu! :-)

Era és Dani írta...

Jól telnek a napjaitok....ennyit menni.
Anya néha én is kibukok,amikor csak robotolok....és a pasik??...no comment.
Nagyon tetszett a vadaspark...biztos szupi lehetett,jók a képek is.
Kifestette már Lori azt a jó kis madáretetőt?
Na és Ruben hisztizik?.....hát benne van a dackorszakban.....nálunk is volt,ill.még tart is.És igen szerintem is ilyen idősen kell neki a közösség.
Akkor szépen alakul a kertetek is.
Puszi nektek,Dani és Era

Olivia ℇ Alexandra írta...

Anya mindig azt hiszi, hogy csak nekünk vannak stresszelös napjaink, de hozzàtok képest kutyafülék vagyunk!!!
Ez a vadaspark nagyon jol néz ki, mi is alig varjuk mar a jo idot, hogy tudjunk kicsit kirandulni, kimozdulni.
Puszi

myboys/kerub írta...

Nagyon klassz volt a vadaspark, igazan erdekes "vadak" vannak arrafeletek :) hu, aaaanyi minden tortenik veletek, hogyha mindenre reagalni szeretnek, regenyt irhatnek. Igazan izgalmasan telik nalatok meg egy egyszerunek indulo hetkoznap is. Nalunk minden tiszta uncsi hozzatok kepest :)
tartalmas ujabb hetet nektek! puszo

csupella írta...

Minden hétre akad egy egy izgalmas program.Ilyenkor zöldülünk:)