2010. augusztus 5., csütörtök

Pisi, bebi, uszi - Lori

Meg szombat este tortent, hogy nagyon rosszul aludtam, tobbszor felsirtam, de hiaba jott fel hozzam anya, nem keltem fel ra. Aztan bevonult a furdobe, mig en egyre hangosabban kezdtem kiabalni, majd sirni... Mire vegre feljott, mar az ajtoban alltam, kezemben a pizsama alsommal, bugyimmal, zoknimmal. Potyogo konnyek kozepette atadtam csomagom anyamnak, akinek csak ekkor lett vilagos, hogy eletemben eloszor bepisiltem az agyamba!!!!!! Ugy meg voltam remulve, hogy alig tudtam abbahagyni a sirast. Atoltozest kovetoen csinaltunk egy ideiglenes alvohelyet a foldon, ahova lefekudve pillanatok alatt el is aludtam, kisebb-nagyobb huppogesek kozepette. Az ideiglenes agyam (amit amugy 'mama agyanak' hivtam, mert o szokott ott aludni) majdnem 1 hetig szolgalta kedvem, mert nem voltam hajlando visszakoltozni a helyemre.
Vasarnap apa szabad volt. Anya azt hitte lesz egy jo kis setalos, jatszoteres napunk, de tevedett. Mar 6 elott fent is voltunk. 10 korul kimentunk, a csaladfo nelkul, aki lusta volt felkelni. Mire hazaertunk (kb 12-re), meg mindig agyban volt! Anya szabalyosan kipenderitette onnan azzal a szoveggel, hogy mi most megyunk aludni, addig mosogasson el, menjen el boltba, majd keszitsen ebedet. Apank jo gyerek modjara ugy is tett, igy ebredes utan vart is minket a kesz kaja.
Hetfon magunk voltunk. Ruben szokasahoz hiven koran kelt, de en egesz jol huztam a lobort. Setaltunk, jatszotereztunk, majd megallapitottuk, hogy kell egy gumicsizma ocsinek, mert itt kb 1 honapja esik es mindig sovargo szemekkel nezi, ha en csobbanok a pocsolyakban.
Itthon a delutan folyaman osszepakoltuk Ruben mar zsakokban allo kicsi ruhait, mert eligertuk egy neninek.
Kedden reggel meg negyesben volt a csalad, de 10-kor mi, csajok leleptunk! Bepakoltuk az ertunk jovo taxiba a 4 zsak ruhat es mentunk is ahhoz a nenihez, akinek 2 hete lett meg a kisfia. Van egy 2 het mulva 2 eves kislanya is, akivel meglepoen okosan es szepen eljatszottam! A bebi is bejott, foleg amikor anya fogta. Ott strazsaltam mellettuk es figyeltem, ha kiesett a cumi vagy elforditotta a fejecskejet, hogy gyorsan korrigalni tudjam a dolgokat. Kozben meg folyamataban puszilgattam, az arcan probalkozvan, de anya azt gonoszul nem hagyta, igy a ruhajaval kellett beernem.
Mikor ehes lett a baba es az anyukaja elvette, beszoltam neki, hogy 'heee neni'! Aztan sarkon fordultam es visszaszaladtam jatszani.
Haza kora delutan indultunk. Gyalogosan, de mivel 5 perc utan mar nyavogtam, megalltunk az elso buszmegalloba, ahol nagy szerencsenkre hamar jott is egy jo busz es behozott minket a varos kozpontba.
3-ra ertunk haza. Ruben aludt, mig apa meg osszedobta az ebedet. Nem vartam meg, elaludtam anya mellett ulve. Viszont fel 4-kor kelni kellett, mert szaladtunk a korzetihez ocskos pofija miatt.
Ez a bacsi (van itt kb 15 korzeti) azt mondta, hogy nem ekcemaja van, hanem gombafertozese! Adott Canesten kremat ra, amitol mar szinte az elso alkalommal jobb lett.
Innen jatszoterre mentunk, ahol megmutattuk apanak, hogy hol szaladt le a babakocsi a mederbe. Kicsit meghokkent, hogy ilyen 'meredeken', nem borult fel a kocsi es elismerte, hogy nem csodalja, ha anya annyira megijedt!
Sokat hintaztunk, maszokaztunk, vegul hazajottunk.
Szerda delelott ismet jokora zuhe utan mentunk ki. Elballagtunk a piacra, ahonnan jol megpakolva folytattuk utunk az egyik cipo boltba, ahol hirtelen gyorsan vettunk egy gumicsizmat ocskosnek!!! En vittem a kasszahoz, en fizettem erte, majd kint megallva en probaltam meg raadni Rubenre. Utana kiszabaditottuk a fiut, aki szinte csak erre a pillanatra vart, rogton beleszaladt az elso arra eso pocsolyaba es csak ugy kacagott, mig ugralt benne fel s ala!!!




Csutortokon apa ujra szabad volt, igy bavalthatta regi igeretet es elvitt minket uszni! A nyari szunet miatt rengetegen voltak, de igy is nagyon elveztuk a dolgot. En uszni probalgattam, majd ugraltunk be a falrol, mig Ruben a viz ala bukasat fejlesztgette, keves sikerrel.
Jo faradtan elsetaltunk a Pizza Hut-ba ezutan, ahol meg sosem latott disznok modjara ettunk! Es nem csak ocsi, hanem en is rendesen potyogtattam le a kajat. Amugy en ezt is (meg az egesz napot is) vegigszenvedtem. Semmi sem volt jo ugy, ahogy volt, mindenen nyavogtam, semmi sem kellett elsore, csak csipegettem, fagyit akartam, pisilni szaladgaltam... Apa tiszta ideg volt, allandoan veressel fenyegetett, mig anya a lelkemre beszelessel probalkozott. Egyik sem jott be...
A vonatig beugrottunk meg par boltba, mialatt ocskos jol beszunnyadt. Az allomasra epp idoben ertunk ki, erre meg a vonat kesett vagy 15 percet. Aztan meg csak 1 kocsi jott (!) a rengeteg emberre, babakocsival alig fertunk fel, szinte minden allomason orakig alltunk...
Fel 6-ra ertunk haza. Kicsit teveztunk, majd benyomtuk a vacsit es egy kora, 7 oras pancsit kovetoen mentunk is aludni.

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Tunderiek vagytok a kepeken es a videon,Ruben hu de elvezi a pocsolyaba ugralast,jol tettetek hogy vetettek neki egy gumicsizmat.Lori neked meg ne aggodj neha megesik az ilyen bepisilos dolog,biztosan feltel hogy megszidnak.
Jo lehetett az ideiglenes agyiko.
Jo lehetett az uszas es a sok jatszoterezes,egy honapja esik nem semmi.
Apa meg hogy tud annyit aludni,meg jo hogy anya szavara folkelt es ebedet csinalt nektek,hatha nalunk is apa ebedet csinalna egesznap jatszanek a lanyokkal.Edes a kisbaba de miert kotoztek ugy le szegenyt,4 zsak ruha amibol a Ruben kinott hat nem semmi.
puszika

Kristóf és Maja írta...

De jó,hogy az elős alkalmat kivéve apa is csatlakozott a családi programokhoz. Micsoda bolondos nyár van felétek! :o Anya is fontolgatja,hogy vesz Majának egy gumicsizmát,főleg ha megjön az ősz és rendszeressé válik az ovi-járt reggelente. A pici baba nagyon édes, mi is szeretjük őket. Anya fárszt kap amikor a játszótéren megtámadunk minden 9hónapnál fiatalabb babával rendelkező nénit. :)
Puszi
Maja és Kristóf

Mátébogyó írta...

Micsoda napjaitok voltak!
Szegény Ruben, hogy várhatta már a pocsolyázást! :-)
Nem lehet rossz másodiknak lenni, mert rengeteg dolgot eltanulnak az elsőtől! Hát igen..., egy gyerek egy másiktól mennyi mindent elles...!
Már jó ideje pelus nélkül van Lori! Naghyon ügyes, hogy ez még csak az első alkalom volt és valószínűleg nem is nagyon lesz újabb ilyen eset!

Névtelen írta...

Már vártam, hogy jelentkezzetek, bár lehet, hogy "szünet lévén" nálatok is kevesebb :)a történés. A képek most is nagyon jók, főleg az tetszik amelyiken mind a hárman rajta v.tok. Légyszi nézd meg az emailt is. puszi