2010. augusztus 21., szombat

Furodni vagy nem furodni? - Lori

...........................Hallo mama, jossz mar?......................................
Csutortokon apa itthon volt. Egy ideje szo van arrol, hogy elmegyunk Sheffildbe, de apa lusta volt, igy siman csak a varosban jottunk-mentunk. Nyar vegi kiarusitas cimen beneztunk par boltba, vettunk egy-ket dolgot az osoknek, majd mikor mar nagyon nyuglodni kezdtunk, felultunk egy korre:

Vegul beugrottunk az elelmiszer boltba is, es hazajottunk. Epp nem volt meg 3, de Ruben siman csicsergett a babakocsibol, mint akinek esze agaban sincs aludni. Azert az agyaba kerulve hamar kidolt, de 1 oraval be is erte.
Este ujra elokerult a 'Hungry hippo', mar apaval egyutt, negyesben nyomtuk. A vegen atmentunk egy 'ki tudja messzebb elpoccinteni a kicsi golyokat' oruletbe, amit anya hamar lefujt es vacsorazni vitt minket. Furdes ezutan nekem elmaradt, mert meset akartam nezni, es mikor mar kesz volt a viz, nagy hisztit csaptam le a teve kikapcsolasa miatt, igy hirtelen agyban is talaltam magam.
Penteken nagy zuhera ebredtunk. Orultem nagyon, es mondtam is anyanak, hogy majd a csizmamban megyek ki, mert pocsolyakban akarok ugralni! Es ugy is tettem, huseges kovetommel egyutt.
Mire elertuk a jatszotert gyonyoru szep ido lett. Ott viszont meg alig voltak gyerekek, igy jo nagyot tudtuk hintazni. (Hiaba na, hianyzik az itthoni hinta, mivel kinottuk, eltort es kidobtuk.)
Itthon ocsit leraktuk, aki bepotolvan a tegnapit, 3 orat aludt!!! Este mar csak fent bohockodtunk, de olyan sokaig, hogy most amiatt maradt el a furdes. (Vagy anya sporol a vizen?)
Szombatra igertek a legmelegebbet, ami delelott ugy is nezett ki. Jatszotereztunk, fociztunk, majd a parkban leultunk piknikelni. Ezutan nagy nem tetszesemre boltba mentunk, ahol kivertem a balhet! Bekerulven a babakocsiba mar jol is voltam, ami miatt ocskos kikerult, de o nem banta, hatalmas nagy lendulettel szaladt egeszen hazaig, poraz nelkul!!! Csak 1x probalt meg lelepni a jardarol, de akkor is kiabalt anyanak, hogy nezze meg, milyen rosszat csinal, mire anya mondta, hogy 'nem szabad' es visszajott mellenk okosan!
Hazaerve, ocsi mentesen epp azt latolgattuk, hogy vigyunk-e ki vizet pancsizni, mire elbujt a napocska, minden sotet lett es leszakadt az eg! Maradt hat az unalmas ebed keszites, eves, tevezes...
Delutan ujra szep ido lett. Megvartuk, mig Ruben megebedel, majd kikoltoztunk. Aztan 5-kor csak visszaterelt minket az eso, de nem bantuk, felmentunk szetszedni a szuloi haloszobat.
Este nagy palacsintazast rendeztunk, amit meg nagyobb furdes kovetett!!! Meg hajat is mostunk, ilyen ugyesen (a tukorben neztuk kozben magunk):

Mostansag nagyon probalok beszelni! Az mar megy egy ideje, hogy angol szemelynek angolul, magyarnak magyarul mondom a magamet, de jelenleg a tokeletesitesen dolgozom. A napokban kezdtem el, hogy 'enyem', 'mine', ill. 'az en..', 'my...' Anya mar is kezd megoszulni, mert minden mondatom szinte ugy kezdem, hogy az 'en' valamim, de rengetegszer osszemosva a 2 nyelvet (pl. az enyem monky vagy my esernyo....).

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha jo kis esozeses,zuhogosra sikerult napok vannak mogotettek.Hat lehet hogy anya tenyleg sporolt a vizzel.
Edesek vagytok a kepeken.Nagyon jo lehetett a pocsojakban pancsolni,ugralni.Edes lehet Ruben ahogy beszel es keveri a nyelvet.puszika

Kristóf és Maja írta...

HÁt nem lehet egyszerű egyszerre két nyelvet tanulni. :d Nincs ezzel semmi gond szerintem, ez így természetes. Mire folyékonyan fog menni a beszéld mind a két nyelven annyi szót fog használni ez a leányzó, hogy csak néztek majd nagyokat! :D
Puszi
Maja és Kristóf

ui.: elviekben az oviban még a nagycsoportosok is lefekszenek ebéd után.. de hogy az ovónéni hogy oldja meg a dolgot ha a többség nem alszik, azt nem tudom.
Kristóf is tud aludni, ha szem előtt van és rá van parancsolva, de már nem olyan mélyen, és koránt sem annyit.. Nekem jó lenne egy kis nyugi délben, de akkor az esti késői alvással fizetek érte.. a melyik ujjam harapjam este... :D:D

Névtelen írta...

Köszönöm, nagyon jól esett az, hogy v.akinek (Lori)hiányzok és vár is engem :)
Komolyabbra fordítva a szót, nekem is hiányoztok és örömmel olvasom, hogy napról-napra gyarapodik Lori szókincse és ügyesen is
"alkalmazza" :)
Külön köszönet (Jenke)a videokért!
Mamm