2010. augusztus 12., csütörtök

Kisvonat, papirsarkany - Lori

Apa kedd, szerdan volt szabad. Keddet nagybevasarlassal toltottuk, ami alatt meg a jatszoterre sem jutottunk ki. Hangot is adtam sanyaru sorsomnak, de senkit sem hatottam meg, igy kenytelen voltam hazaig uvoltve jonni.
Apa volt megbizva az ebeddel, mig Ruben szunyokalt a babakocsiban, mi pedig felmentunk pakolni. Kiselejteztuk az osszes eddigi kinott ruhainkat. Ocsiebol mar csak egy nagy szatyorral jott ossze, mig nekem 1, 5 zsakkal!
Osszepakoltunk, kiporszivoztunk, majd mikor lejottunk, mindket fiut melyen aludva talaltuk! Anya a szakacsot felrazta, hogy igyekezzen, mert ehezunk, igy a mar sutoben sulo husihoz gyorsan osszedobta a tobbit es fel oran belul, Rubennel kiegeszulve, ettunk is.
Delutan csak a kertig jutottunk, ahol nagy orommel probalgattuk az ujonnan beszerzett muanyag kancsot es poharakat.Innentol kezdve az ejszakazo apank ujra bepunnyadt, igy anyara maradtunk. Furdest sikerult ujra 8-ra tolni, ahol egesz keveset balheztunk.
Szerdan aztan osszekapta magat a csaladfo. Kisebb-nagyobb dolgok beszerzese utan a park fele vettuk az iranyt.
Utkozben ratalaltunk a nyari szunetben mukodo kisvonatra, amit most sem hagyhattunk ki.
(.................Igen, ez 2 kepbol lett osszerakva:)...................)Aztan kitalaltuk, hogy vegyunk egy papirsarkanyt! En mentem be a boltba apaval, mig anya lobogo hajjal vagtatott a babakocsibol kiszabadult ocskos utan, akit az sem fogott vissza, hogy porazban volt.
A sarkany nagyon bejott....apanak! Anyat futatta -mert meg nem rohagalt eleget-, mig o probalta a levegoben tartani a 'repulot'. De hiaba a szeles Anglia, nem igazan jott ossze a dolog. Azert apa nem adta am fel konnyen...Ruben dobta be a torulkozot eloszor, majd anya, vegul en.
Aztan hazaballagtunk, gyorsan osszedobtuk az ebedet, majd a nap hatralevo reszeben apaval sokat jatszva hagytuk anyat tevezni, ramolni, mosogatni.

6 megjegyzés:

Mátébogyó írta...

Nagyon klassz a fő képetek! :-)
Azért elég jól sikerült összevágnod a két vonatos képet! Hirtelen nem is tudtam, hogy mire írtad, hogy az 2 kép... :-p
Ne hogy azt hidd, hogy aranygaluskával bajlódok! Nem is csináltam még sose! Vettem a boldban, csináltam hozzá vaníliás pudingot és kész! ;-)
Amúgy én is nagyon szeretem és már rég ettem finomat..., mert hát azért ez a bolti....! :-O
Mikor dől ki a család, ha már 8-ig kitoltátok a fürdést? Az úgy már elég jó, nem?

Mátébogyó írta...

Ja! Rubennek van póráza???

Amúgy írok majd..., ma estefelé nem lesz gyerkőcöm!

Sz-K írta...

Köszi a segítséget a dobozhoz, lehet, hogy kipróbálom. Egyébként nővéremék valamilyen magán rehabilitációs helyen dolgoznak. A műtötteket küldik oda további utógondozásra. Pontosan nem tudom hogy ez hol van de azt szokta mondani nővérem, hogy tőlük gyalog 5 perc. Azt pedig már néztem a térképen, hogy nem vagytok egymástól messzire.
Köszi a virág nevét is. Meg fogom nézni, hogy itt is van-e ilyen.
A vonatos képen tényleg csak akkor veszi észre az ember hogy kettő ha megnézi és mivel alá van írva hogy kettőből van így visszamegy az ember és megnézi ami tényleg látható csak éppen a blog olvasáskor az ember átszalad az ilyenek felett. Üdv Judit

Névtelen írta...

Úgy látom, most kissé nyugodtabb mederben folydogál az "életetek". Jó, hogy Rubenre felkerült a póráz de akkor mi volt a probléma, vagy talán lemaradtál a másik végéről?
Talán 1 futószáras változat jobb lenne :)
Szeretem olvasni és főleg NÉZNI mindennapjaitokat. Tetszik az összeollózott vonat. Ügyes vagy, alig venni észre :)
Most fáradt v.ok de remélem holnapra már teljesen készen leszek a hostel válogatással és akkor küldöm emailbe az eredményt!
sok pusz: mamm

Izabella:-Szabina es Julia írta...

De edesek vagytok a kepeken,igazan jo kis napjaitok voltak.Csini vagy nagyon Lori.A papirsarkany meg jo otlet volt,kar hogy sokat nem repult.puszika

Bea írta...

Megint jól lemaradtunk.

De itt vagyunk azért néha.:)
Ruben édes vagy,kicsit hasonlítassz MArcira.Ő is felmászik mindnenre.A pocsolyázás igen szupi!

Lorikám:hát te egyre szebb vagy.NÉha előfordul a bepisilés.
Pusz:Bencikusék