2010. augusztus 8., vasárnap

Egyedul eszek!!! - Ruben

................Akvarium tisztitas utani ramatricazas....................
Penteken csak 8-kor masztunk ki az agybol, mivel en 5-tol buliztam egyet, majd visszaaludtam 1 oracskara.
Elmentunk baba klubolni, ahol Lori egesz jol viselkedett, mig en hatalmas hisztiket csaptam le, amikor anyam elkobozta a nehezen megszerzett ragasztot! Epp tizoraira kezdtunk elpakolni, mikor arra lett mindenki figyelmes, hogy tesom visit egy hatalmasat es terpeszbe vagja labait! Bepisilt!!! Anya felkapta, kirohant vele a wc-be, ahol Lori rohogott a tortenteken, mig anya szidta, hogy 'nagylanyok ilyet mar nem csinalnak', majd raadta a pulcsijat, es visszajottek. Rogton babakocsi lett a dologbol, amin en ujra -jogosan- felhaborodtam!
Gyors vasarlasbol kaptunk is nemi harapnivalot. Nem tartott sokaig, az utcank elejen lecsuklo fejem vegig piszkalta anyam, hogy ne aludjak el 11-kor, mert az tul koran van. Nem is mentem aludni ezutan egeszen 2-ig, addig beebedeltem es jokat jatszottam Lorival.
Delutan sutottunk egy fini fehercsokis tortat (lopkodtuk a csokit rendesen), majd fent jatszottunk egeszen estig.
Furdes elott meg nekialltam elmosogatni. (Pelenka nelkul, jo pisisen, 2 labon hintazo szeken!)Szombat reggel ismet 5-kor keltem, mert anya be mert takarni es ezt megerezven, masztam is kifele. Most csak fel ora jott ossze masodik menetben, igy 7-tol mar lent is voltunk, hogy a tobbiek tudjanak meg pihenni. Addig en Lorit utanozva tologattam a bevasarlokocsit fel s ala.Jatszoterezessel utottuk el az idot, majd hazajottunk a fektetesemre. Delutan pedig a kertben voltunk, mivel most egesz szepen sutott a nap. Szedtunk viragot is, amiben mindannyian segedkeztunk.(Ezt a mamanak kuldjuk. Latod mar milyen sok a virag es hogy mekkora nagy lett? Mar nincs hova kikotni!)Az esti szertartas a szokott formaban zajlott, azzal a kulonbseggel, hogy egy ideje mar 8-kor furdunk, annak remenyeben, hogy igy reggel tovabb alszunk. Na, en aztan nem:)
Vasarnap hajnalban anya maga mellett talalt 2x is. Mindket alkalommal visszapakolt, de ez sem gatolt meg a 6-os kelesben. Lori pedig ujra sir a laba miatt ejszakankent, igy apanak sem volt gondtalan a pihenese.
Csaladfonk kivetelesen 12-tol kezdett, igy mi is csak akkor mentunk ki. Megjartunk 2 jatszoteret es 2 boltot, de ez is kevesnek bizonyult ahhoz, hogy elaludjak a kocsiban. Emiatt egesz keson, 2-kor kerultem agyba. Azalatt a csajok jo kis ebedet keritettek, bar pont a torta osszedobasakor felsirtam, igy az csuszott kicsit.
Ujra a kertben idoztunk, ahol vagy 10x sikerult elesnem a betonon. A gyonyoru kis labacskaim most ugy neznek ki, mint novereme szokott!Kesobb benyomultunk tortat enni, ami tele volt pirosabbnal pirosabb gyumolcsokkel. Persze nekem egyedul kellett ennem, amit anyam tukon ulve nezett es minden egyes kis darab lepottyanasakor ugrott egyet. Azert tuleltuk a dolgot, de ahogy szamba kerult az utolso falat, nyomban le is kellett vennem a polom egy gyors mosasra. (Eloket nem turok meg, mert Lorinak sem kell, akkor nekem miert kene elviselni???)

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edesek vagytok a kepkene hu jo kis hetvegetek volt,jo koran keltek gyerkocok,buliztok ejjel nem alusztok,koran fekszetek le.
Edesek vagytok ahogy akvariumot pucoltok,majd jatszotereztek,a baba klubban meg LOri vicces lehetett ahogy szettette a labat es bepisilt.
A torta biztos fincsi volt.Jok a kepek.Ruben mosogatasa edes,de ahogy evett meg cukibb lehettett.pusizka

Kristóf és Maja írta...

Én kérem az előkét. Amikor mondja anya hogy hami van,megyek leveszem magam ha elérem, ha nem akkor mutogatok magam el,hogy kérem az előkét és nyomás a székbe,mert enni szeretnék. Mostanában én is néha próbálkozom egyedül, de anya nem akarja még erőltetni,mert valahogy nincs kedve takarítani. :)
A fő baj ebben az időjárásban,hgoy pénteken utazunk nyaralni és a hétvégére is ilyen felemás időt írnak... :s
Puszi
Maja és Kristóf

Alida írta...

Jó az a futónövény a kertedben, szép lett.
A gyerekeid meg nagyon jók mostanában. Lori békés, Ruben ügyesedik,...kell ennél több?
Alida

Sz-K írta...

Kérdezted hol lakik a nővérem, ha jól olvastam a levélen amit küldött akkor azon ez áll: Barlborough-Chesterfield. Egy ottani kórházban dolgozik mint gyógytornász. A barátja is ugyanott csak ő valamilyen orvos.
Nagyon tetszik ez a virág, ha tudod a nevét megírhatnád. Veszélyesnek látszik ez a széken állósdi. Üdv Judit

Unknown írta...

Köszönöm a virágot!Ruben napról napra okosabb-ügyesebb, sőt (így könnyű)már a háztartásba is besegít (pisis mosogatós:) mamm