2010. augusztus 30., hétfő

Bucsuban bulizva - Lori

Ma elballagtunk a nyarat bucsuztato bucsuba. Szombat ota van, 3 napig, de az eddigi hatalmas szelben nem akart minket megsetaltatni anya. (Itt munkaszuneti nap van ma, de persze a mi apank dolgozik.)
Reggel jol keltunk, ocsi 7-kor, en 8-kor igy volt ideje egyedul kifejlesztenie a krumlival valo focizast.
Fel 11-kor indultunk el. Az volt a terv, hogy utkozben esetleg elkapunk egy buszt, de munkaszuneti nap leven egy sem jart! Igy anya cirka 6 km-t maszott le oda (dombra fel)-vissza (dombrol le), seggunket tolva.
Kicsit azert hasznaltuk mi is a labunk, de en az oda ut felenel meguntam, mig Rubenre ra lett eroltetve a vegen, mert kezdett elaludni a babakocsiban ulve.
Mire meglattuk a bulit, szaladasba is fogtunk. Olyan sok dolog volt hirtelen, hogy nem is tudtam valasztani. Vegul anya dontott, mert megunta, hogy mar 2x masztuk korbe a terepet es meg mindig csak nagy szemekkel neztem, mikozben ocsi logott az -addigra leszakado- oldalan.
Amire lehetett, felultem! Ruben viszont hamar visszakerult a kocsiba, mert csak 2 dologra tudott benevezni. Az elson, a korbe szalado kisvonatra meg anya is velunk jott. Vicces volt, ahogy probalt nem hanyni!
Kb 1 ora alatt le is tudtuk a dolgot. Ettunk kicsit, kacsat fogtunk, amiert egy nagy piros, 'meggy' illatu labdat kaptam cserebe. Igy mar nem volt problema ott hagyni a helyet, volt szuvenirem.
Ocsi hamar kidolt, mig en csak mondogattam, hogy legyen egy jo indok a popsim tologatasara, de nem aludtam el.
Hazaerve epp elkaptuk dolgozni indulo apank. Mondta, hogy holnap szabadnapos lesz es ha minden osszejon, akkor elvisz minket uszni!!! Szaladtam is fel es szedtem elo gyorsan a szukseges kellekeket. A nagy piros taskaba bepakoltuk a torulkozoket, uszoruhakat; az uszoszemuvegem es karuszoim viszont egy jo darabig magamon tartottam, mig kommandos kuszasban kozlekedtem a foldon, azaz usztam!
Ocsi kozben kb. 5 textil pelussal a fejen rohant fejjel falnak, de csak a veget sikerult elcsipni. A videokat amugy huseges rajongonknak, Jeni unokatesonknak ajanljuk!!!

4 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edesek vagytok minden kepen es videon,nem semmi milyen jo kis helyeken jartatok,klaszak az ilyen rendezvenyek de nalunk sajnos ritkan vannak.
Ruben edes a pelussal a fejen es a krumpli focival is.Te meg LOri edes vagy a vonaton es a csengozessel.puszika

Mátébogyó írta...

De jól kiszórakoztátok magatokat! :-p
Jó a krumplifocizós videó, de a "Casperes" se semmi! :-))))
Próbálnék írni már, de eddig Máté nem sok időt hagyott rá...

Kristóf és Maja írta...

Naggyon murisak vagytok! :D És milyen bátor anya, hogy 6km-t is tud veletek gyalagolni..
Puszi
Maja és Kristóf

Névtelen írta...

A képek superek, főleg a fekete-fehérek.
A videókért külön köszönet a "hódolótól" :)
Ruben egyre strapabíróbb.
Lori sokat nőtt nem "csak" okosodik hanem szép is.
"Anyátok" nagyon edzett, bár néha 1 ticsit kímélhetné magát!
mamm