2011. január 2., vasárnap

Party girl - Lori

Dednagyszuleinktol kapott pizsikben
Csutortoki napunk gyorsan, kellemesen telt. Az idojaras egyre jobban enyhul, bar a csatornan (ami tolunk par percre csordogal) meg all a jeg.
Bementunk a varosba setalgatni, megvenni a legszuksegesebbeket, majd a jatszoterre vettuk az iranyt. Ocskos viszont nem birta ki addig, igy mivel o jol bealudt, csak en hintaztam egy hatalmas nagyot.
Delutan fent jatszottunk a padlasterben, kipakolva egy doboznyi konyvet a szobankban fellelheto maradek kicsi helyre. A tobbi majd egyszer elnyeri melto helyet, de amig nem szerzunk be polcokat, szekrenyt, addig dobozban kell lakjanak.
Pentek reggel mar nagyon porogtem, mert Annabelle anyukaja megigerte, hogy jonnek delutan bulizni. Elotte ismet elugortunk a varosba, mert anya kitalalta, hogy akkor csinalunk egy mini svedasztalos vacsit, amihez kellett kaja. Hazafele ismet jatszoterezni akartam, de az eso elmosta a dolgot.
2-re estunk be, ocskost kint hagyva a babakocsiban, alukalva. Engem szepen megkert anya, hogy menjek aludni, hogy este ne legyek faradt, mert ha az leszek, megint bantom Annabelle-t (mint szerdan). Szofogadoan fel is mentem a szobajukba, es apa helyen bealudtam 2 orara! Felkelve kozoltem anyammal, hogy 'nem bantom Annabelle-t'. Keresni csak ezutan kezdtem el, de kesesben voltak...
Mar 5 is elmult, mikor kopogtak. Szaladtam az ajtohoz, majd jott a szokasos nagy oleles! Es tenyleg szepen jatszottam, nem batottam (csak nagyon kicsit) a tobbieket.
Sokat voltunk fent is, vigyaztunk a fiukra, mig anyaink lent pletyiztek. A vacsi nem aratott nalunk nagy sikert, bezzeg Annabelle es Joseph begyurtek mindent! Utana tuzijatekoztunk,
jatszottunk kicsit, de mar nagyon keso volt (9), s Ruben nyugoskodni kezdett, igy anya eltunt furdovizet kesziteni neki. A sirast abba nem hagyva, 5 perc alatt vegzett, majd hulla faradtan kidolt. Anya lejott es megkerdezte, hogy akarunk-e mi is furodni, mire mindharman bolintottunk. A vizben majdnem egy orat ultunk! En kicsivel 10 elott szoltam, hogy faradt vagyok es megyek aludni. Elkoszontem a tobbiektol, majd nyugovora tertem.
A vendegeink meg fel 11-ig maradtak, bar en reggel alapnak vettem, hogy Annabelle itt van valahol...
Szombat delelott apa beszaladt reggeliztetni, mi pedig megneztuk az egyik ruhazati aruhaz learazasat. Mig nezelodtunk, csorgott a telefon. Apa volt, aki hamarabb vegzett, igy becsatlakozott. Meg mashova is elneztunk, de elfaradvan, az egyre jobban szemerkelo esoben, vegul hazafele vettuk utunk.

Mit vegyunk tel kozepen, ha nem leertekelt napszemcsiket?
Ocsi bealudt az ajtot elerve, majd felkerult az agyaba. Anya is lefekudni keszult, mig en apaval vizbe ugrottam. Mire aztan elcsendesedtunk (en a szuleim kozott), apa fel pillanat alatt benyomta a szunyat, mire meg is jelent a siro ocskos. A rovidre sikerdett piheno utan anya nekiallt osszedobni az ebedet, addig mi az uj dvd-nk neztuk. 3-ra aztan kesz lett, felkiabaltuk apank, majd ebedhez ultunk. Es en ugy is maradtam, csak ultem es alig nyultam az etelhez, pedig a zoldseges rizst is es a csirket is nagyon szeretem. Vegul buntibol senki sem evett az apa munkahelyerol kapott karacsonyi tortabol.
Delutan bemutattuk apanak, hogy milyen jol tudunk birkozni, majd -ujabb kiserletet teve az evesre- megvacsoraztunk es mentunk aludni mar 7-kor, mert mindketten nagyon almosak voltunk.

8 megjegyzés:

Bea írta...

Látom nagyon jó gyerekek voltatok,sok ajándékot kaptatok.
És micsoda party.....
A napcsemcsik naggyon jók!!!!!
Boldog Újévet !!!

Bencikusék

Kristóf és Maja írta...

Jó kis játszzós szilveszteri napotok volt akkor. Viszont az evéssel nagyon hadilábon állsz te csajszi! Így aztán hamarosan zörögni fognak a csontjaid! Tessék enni, kell az engergia... :p

Puszi és BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK NEKTEK!!!!!

Szilvi, Maja és Kristóf

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gyonyoruek vagytok a kepeken,klasz kis napjaitok voltak.Annabellel meg biztosan klasz volt jatszani,de jo hogy meg egyutt etetteke s furdotetek is.De hogy te elmentel lefekudni anya keresere hogy ne bantsd majd a baratnodet az nagyon cuki.Edesek vagytok a nap szemcsiben

Névtelen írta...

Szia Debcsi! Köszi az üzit, megkaptam. Az ajánlatott köszönöm, de nem tudok élni vele.
Remélem már jobban vagytok és esztek is rendesen(talán Lori hangulata is javulóban).
Nagyon jók lettek a képek, arik vagytok.
A házatok is vagány, biztos elférne az egész nagy család(nagy buli lenne).
Szóval gyógyuljatok, egyetek és ne legyetek betegek.
Sok puszi nektek:T.E.K.P.Á.

Alida írta...

Helló!
Boldog Új Évet Kívánunk!
Most már itthon vagyunk, és a többség egészséges, csak Dani beteg még. Sikerült mindenkinek 2x átesni 1-1 betegségen és nehezen múlik. Látom ti is szenvedtek rendesen. Majd írok, addig is jobbulást!
Alida

Mátébogyó írta...

A pizsiben és a szemüvegben kellett volna megtartani a partit! :-)
Felénk most igencsak szegényes volt a szilveszter..., alig durrant el néhány tüzijáték, pedig rengeteg szokott lenni.
BUÉK! :-)

csupella írta...

Szuper képek!Jó kis party volt!

Névtelen írta...

Szia Debcsi!

Megkaptuk a karácsonyi levelet és benne a kicsik képét.
Nagyon aranyosak vagytok és köszönjük szépen.
Nagyon kedves ajándék, Ákos állandóan nézegeti és olvastatja velem.
Kiragasztottuk az oszlop elejére, így mindenki látja, aki bejön hozzánk.
A képeslapot Lori készítette?
Mond meg neki, hogy nagyon ügyes és sok puszit kap érte, ha találkozunk és persze Ruben is.
Csóka mindenkinek:T.E.K.P.Á.