2011. január 10., hétfő

Back to school - Lori

Penteken suli utan Amy vart ram, mivel anya az optikusnal ragadt, bar kifele menet aztan mar meg is lattam, ahogy lobogo hajjal szalad felem...
Hatalmas hisztivel valtam el Annabelle-tol, de anyanak tele lett a hocipoje az egesz delelotti rohangalastol, amit szakado havas esoben ejtett meg. Azert hamar megbekeltem, itthon meglepoen jol es szofogadoan viselkedtem. Ocskos mar megint kihagyta a delutani csendes pihenojet, igy mindketten faradtan, csendben jatszogattunk.
Szombat delelott fel 11-re voltunk hivatalosak a templomba. Egy kicsit eldumcsiztunk a pap bacsival, majd anyat felvette tagnak, alairta az iskolas papirjaim (ez azert kell, mert 60 gyerekbol csak 30-at vesznek fel a nagyok koze es mint templomba jarosnak jar tobblet pont), majd a keresztelo megbeszelesere kerult sor. Mivel apank januar kozepetol februar kozepeig heti 1 szabadnappal fog melozni (a fonoke betegszabin lesz), igy vagy februar vegere vagy marcius kozepere lesz kituzve a dolog.
Itt vegezven hintazni mentunk a szep napsutesben, majd az egyik pekseg fele, ahol aztan anya eszrevette, hogy penztarca nelkul indultunk el otthonrol! Gyorsban haza, majd visszafele belepve a nagy ruhazati aruhazba, jol bent ragadtunk. Ocskos szerencsere elaludt, azert szerencsere, mert mostantol van 75%-os learazas, igy anyank teljesen megkergulve ment minden fele, majd masfel ora elteltevel es egy sokkal konnyebb penztalcaval tavozott. Ruben is felkelt, majd az orara pillantva szaladasba is fogtunk. Kozben azert utba ejtettuk a korabban kihagyott pekseget, aztan vegul fel ora kesessel elertuk a konyvtarat, ahol anya baratosnojevel, Kizzy-vel megbeszelte a talalkat 1-re. Kigyonyorkodtuk magunk a fel eves babajaban, aki majdnem akkora, mint ocskos! En dajkalgattam kicsit, mindenki mast tavol tartva tole. Ruben szinten nagy erdeklodest mutatott iranta, meg simizni is leult melle! Aztan persze ezen is osszevesztunk, mert o csak simizesre emelte a kezet, en meg azt hittem, hogy bantani akarja es rakiabaltam!!! Erre meg begurult es a bebi fele csapott, aztan foldre vetette magat es oriasi konnyekkel megtoldva, orditani kezdtett... Vegul nem maradtunk tovabb 1 oranal, mert Kizzy-ek is mentek, nekunk meg elelmiszerboltba is be kellett ugorni, igy hamarjaban feloltoztunk.
Haza 4-re ertunk, apankat a gep elott talaltuk. Ettunk, teveztunk, majd bucsut is vettunk a munkaba visszaindulo csaladfonktol es felmentunk a padlasterbe jatszani, ahol Ruben az en bebim volt es boldogan teljesitettem minden kivansagat.
Vasarnap egy rossz ejszakabol nehezen keltem. Anya uj nyaklancat is osszecsomoztam, igy o is morgosan indult neki a napnak.
Templomba szaladvan mar sikerult a jobbik formank hozni, a szenyat is benyomtuk ut kozben, es idoben is erkeztunk! A vasarnapi iskolaban most egesz sokan voltunk, 5 gyerek es 3 tinedzser. Jott egy kisfiu, aki mar 3 eves, pedig akkora mint ocsi, de jol eljatszott velem. En vegig jo gyerek voltam, ellenben testveremmel...
Mielott haza jottunk volna, megint elszaladtunk a boltba, mert a tegnapi sok cucc miatt nem fert el minden a babakocsin. Onnan aztan a parkon at a kacsakhoz mentunk, akik kivetelesen nem tuntek ehesnek. Azert hintazni meg megalltunk, bar ocsi szemei egyre jobban csukodtak. Vegul elindultunk haza, amikoris meglattuk felenk kozeledo apank! Ment melozni epp. Megorultunk neki, csokot valtottunk es engedtuk is utjara. Emiatt viszont Ruben felkelt annyira, hogy a hatralevo 5 perc seta alatt nem aludt vissza. Itthon leraktuk az agyaba, mert allandoan nyavogott, de 1 ora mulva kiengedtuk ketrecebol, mivel vigan jatszadozott a rongyaival.
Ebedet kovetoen palacsintat rendeltem a szakacsnotol! Kicsit meglepodott anya, mert kb ezer eve nem ettunk palat, de nekiallt megcsinalni. Az orom viszont nem tartott sokaig, mivel ez az uj tuzhely -ami amugy szinte tokre olyan, mint a regi- sokkal forrobb es nehezebben hul ki. Igy a vege fele eleg sokat szenvedett anya, de en az egettebb darabokat is boldogan megettem, miutan elokerult a tejszinhab!
Az eltakaritasi procedurat kovetoen csorgott a mobil. Amy volt az es kerdezte anyat, hogy megkapta-e az uzit? Mivel nem, gyorsan elmondta neki, hogy Annabelle masodunokatesoja ma unnepli 4. szulinapjat es fel ora mulva indulnak a bulijaba, ha esetleg veluk akarok tartani?! En termeszetesen azonnal felvillanyozodtam, szaladtam fel atoltozni, majd persze Ruben is, aki meg be is csinalt, hogy izgibb legyen a keszulodes, majd anyank is atvedlett az itthonkajabol es mar rohantunk is Annabelle hazahoz. Epp idoben ertunk oda, pont jottek ki az ajton. En megfogtam baratosnem kezet, bucsut intettem csaladomnak es mentem is veluk a buszhoz. Ott aztan vegig enekeltunk ovodas dalokat, ezzel szorakoztatva az utazo neniket, bacsikat, akik meg tapsoltak is nekunk. A buliba eloszor szegyelos voltam, de amint talaltam egy 1 eves babat, fel is oldodtam. Kaptam fini edesseget, uditot, majd jatszottunk is, de aztan jott Annabelle nagymamaja, aki hazahozott minket.
Beesve a hazba mar mosolyogni se volt erom, ugy elfaradtam. Fel 8 leven mentem is mosakodni, majd pizsibe bujni es hipp-hopp aludni.
Hetfon ujra sulival kezdtem. Az ejszakank nagyon jo volt, egy hang nelkul aludtunk mindketten reggelig, igy gondolta anya, hogy majd ugyesen eljatszok iskola utan Annabelle-eknel. Hat nem igy lett, mert folyamataban bantottam mindenkit, meg a kutyat, macskat is. Vegul anya nagyon begurult es kozolte, hogy megyunk haza! (15 perccel az erkezesunk utan.) Nagy sirasba kezdtem, de nem segitett, babakocsira pakolt es kiviharoztunk. Itthon rogton fel lettem parancsolva apa helyere, ahol kicsi enekelgetes, szamolas utan el is aludtam. Kelteni 2 oraval kesobb jott az egesz csaladom, az epp hazaert apammal egyutt. Kicsit meg morci voltam, majd azon sertodtem meg, hogy a spagettin hus is van (!), mire anya kozolte, hogy mellozzem kicsit, mert elege van belolem! Igy apa szive esett meg rajtam, szedven 'csak' tesztat, ra sok sajtot, amit kisangyal modjara benyomtam, mig o megette az en adagom. Utana sutit is ettunk, amit az addig szofukar anyank keszitett.
Apa vegul fel 6-kor ment vissza melozni, mi pedig fel jatszani. Ruben fel 7-kor kapott meleg tejcsit, majd megmosakodott es szo nelkul aludni tert. Mi, csajok pedig beugrottunk a meleg vizbe! 1 oran at lubickoltunk, vegul 8-kor takarodot fujt anya, de meg sokaig enekelgettem magamnak.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat ti aztan jo kis baratok vagytok az Annabellel.Edesek vagytok mindig egyutt.De jo lehettett kicsit learazott rucikat venni,de jo hogy Ruben mindig bealszik mielott bemnetek egy uzletbe igy nincs gond a vasarlassal.Jo sokat vasarolgattok ti nap mint nap,igaz mi is.A keresztelot meg mi is megkell beszeljuk Julianak.Biztosan edes kis baba volt az a fel eves baba aki akkora volt mint Ruben.puszika

Gabriella írta...

Milyen templomban fogtok keresztelkedni? Klasszak a képek. De ezt a facebook-n mindig elmondom. :-))

admin írta...

Egy ilyen mértékű leárazáson én is szívesen részt vennék! :-)
Azt hiszem, el kellene gondolkodnotok egy 3. bébin, hogy Lori teljesen kiélhesse magát! :-)))
Jó korán alszik Ruben!

Marika írta...

Oly sok minden történik veletek, hogy az ember csak kapkodja a fejét! Lori viselkedésén sokat alakít az iskola és meglepően sokat fejlődik :) és Rubennek is használ a testvérmentes időszak.
Anyátoknak is jó lenne egy kis "gyerekmentes" :)időszak de, hogy mikor!? mamm

Era és Dani írta...

Jó lehet az a leárazás,én is szívesen költeném arrafelé a pénzem!!
Tényleg sok érdekes esemény történik arrafelé veletek,szupi lehet,csak innen kicsit nehezebb elképzelni az ottani mindennapokat,de nem boszorkányság az már tuti...
Ja és én is kíváncsi lennék,hogy milyen templomban lesz a keresztelő?
Mi reformátusok vagyunk.(lehet már írtam..)
Lorinak nagyon szívbéli barátnője lehet Annabelle,igaz?
Puszi nektek.