2011. január 16., vasárnap

Egy hosszu het - Ruben

Kedden suli utan Lori ment baratosnejahoz, mig mi itthon elveztuk a csendet. 2-kor megjott apa, aki be is huppant a kadba. Oda persze nekem is kovetnem kellett, de olyan nyomi voltam, hogy csak ultem mellette a vizben es jatszottam szotlanul. Utana mentem is apammal alukalni, mig anya -tesot felszedve- elszaladt a korzetihez. Onnan 4-re ertek haza, engem gonosz mod felkeltve, ami miatt jo sokaig csunyan neztem rajuk, mert nem aludtam ki magam.
Este jo sokaig jatszottunk fent, majd 8-kor mosakodtunk es fel 9-kor fekudtunk.
Szerda reggel en voltam hivatalos a korzetihez. Az arcomon visszajott a pirossag, de meg a testem mas reszein (pocak, kar, comb) is felfedezett anya foltokat. Egy uj neni fogadott minket, aki nagyon kedves, erdeklodo volt (frissen vegzett). Az egyik regi kremet kell kombinalnunk egy uj kanalas gyogyszerrel 10 napig, majd ismet visszamenni.
Szabadnapos apamnak vervetelre kellett volna mennie, de mivel csak 1 bacsi dolgozott es kb 30-an vartak ra, inkabb elnapolta a dolgot. Piacra, majd varosba setalgattunk egeszen addig, mig Lori nem vegzett.
Egyenesen hazajottunk onnan, majd apa hal sutogetesbe fogott. Most eloszor erdekelte tesot annyira, hogy hozza is mert erni a halacskahoz. Megsimogatta es meg a szemeit is megvizsgalta. Az ebeddel vegezven apa bedobott az agyamba, behuzott a szobajaba es lefekudt aludni Lorival. Anya a szakacs altal hagyott mosatlan hegyek eltuntetese utan vette csak eszre, hogy milyen csond van, mire mar mi, pasik ki is doltunk. Mivel noverkem meg vigan enekelgetett, anya levitte tevezni.
Csutortokon anya Joseph haverommal tert vissza a sulibol. Az anyukaja ment dokihoz, igy mi megkaptuk ot egy kis idore. Jatszottunk egesz szepen, bar en neha minden ok nelkul bantottam. Apat indulas elott 20 perccel kiugrasztottuk az agybol, majd engem o, mig Joseph-et anya tolva, szaladtunk rendesen a sulihoz. Es hogy mennyire elveztuk a hullamvasutat!!! Vegig kacagtunk, majd mikor megalltak az osok levegoert kapkodni, rogton rakapcsoltam, hogy 'again', 'again', 'again'!!!
Bementunk a varosba megvenni az ebedhez valot, majd haza. Ezalkalommal apa kevesebb mosatlant hagyott, igy anya gyorsan vegezven, karonfogta nyugos Lorit es elment aludni! Majdnem 3 orat aludtak, mig en apammal buliztam a nappaliban. Termeszetesen teljesen atazva, leizzadva talalt ram anya, mikor vegre lemasztak 6-kor. Egy oraig meg elvoltunk, mig en pelus nelkul rohangaltam. A bili is lekerult, amire kb minden 3. percben raultem, majd mint egy kutya, az osszes sarkot osszepisiltem!
Pancsolast kovetoen egyedul mentem aludni, mert teso egyaltalan nem volt faradt. Viszont total leizzadtam elalvast kovetoen, mert az elmult par nap meleg idojarasanak koszonhetoen ejjel se hul le nagyon a levego, de en meg mindig extra retegben kell aludjak!
Penteken suliba menet becsatlakozott anya gimis baratosneja, Barbi is. Tesot leadva a varosba mentunk, mert anyanak idopontja volt az optikusnal. Addig en ujdonsult bebiszittyommal boltoltam. Ezutan meg megmutattuk Barbinak a nagy learazasok boltjat, ahol kicsit vasarolgatott, de mennunk is kellett Loriert.
Itthon aztan anya sztrajba fogott, es fozos helyett lyukakat furt a falakba vagy 2 oran at!!! Vegul feladta es keszitett egy gyors ebedet. A nap hatralevo reszeben jatszottunk, majd fel 7-kor (akkor mar Barbi nelkul) furodni indultunk, ami utan koran fekudtunk.
Szombaton aztan eljott a nagy bulik napja! 3/4 10-re jott Oliver (Lori oszt. tarsa) anyukaja ertunk, igy a buszozas kimaradt. Egy pubhoz toldott jatszohazban voltunk, ahol noverkem rogton eltunt a tobbi gyerekkel, de en nem tagitottam anyam mellol. Egyutt elmentunk neha jatszani, de minden kis serelmen sirva fakadtam es masztam anyamra. Lori meg sikeresen tul porogte magat, ami miatt anyaval osszeveszett es onnantol kezdve o is sokat sirt. Vegul fel 12-kor elvonultunk enni, amibol teso ugyesen, mig en csak szedegetve ettem. Kaptunk jegkremet is, majd jott a torta. Ezen csak a gyertyak lettek elfujva, majd el is tunt! Kimentunk pisilni, pelust cserelni, es oltozni. Egy neni adogatta a becsomagolt torta szeleteket, de mi kimaradtunk, amiert Lori szomoru is volt. Viszont kaptunk egy-egy heliumos lufit, 'party bag'-gel, amiben volt jatek es edesseg.
Oliver anyukaja haza is hozott minket. Az ut olyan kenyelmes volt, hogy en bealudtam rendesen. Agyamba kerulven (kabatostul, cipostul) aludtam tobb, mint 2 orat! Mire felkeltem a csajok mar megint ott voltak, hogy 'oltozzunk es menjunk'! A nap masodik szulinapi bulija a tolunk 10 percre sem levo naaagy jatszohazban volt. Oscar 5. szulinapjat unnepeltuk, bar olyan sokan voltak ott a hetvege miatt, hogy nem is igazan lattuk oket! Viszont anya talalt tobb ismerost is a baba-mama klubbol, igy nem unatkozott, mig vegig engem fogott, mert hat itt sem volt kedvem nelkule elni. Legalabb neha felmasztunk a nagy csuszdakra, ami nagyon tetszett es mentem volna meg, de mikor lattam, hogy lusta anyam leul, nyomban kovettem.
Itt is volt kaja, fel 5-kor, amibol mindketten szepen ettunk (mit sem torodve azzal, hogy kb ugyanaz volt de., chips & chicken nuggets). Utana jegkrem zselevel, ami viszont egyikunknek sem csuszott nagyon. Gyertya fujast kovetoen meg volt 15 percunk jatszani, majd zart a hely, menni kellett. Az itteni party bag-ben viszont ott lapult a fincsi csoki torta!
Itthon faradtan jatszogattunk kicsit, majd egy pohar meleg tej utan furodni mentunk. Ott en felkeltem es ugy vizeztem, mint aki csak most jott ra, hogy ilyet is lehet! Vegul fel 8-kor doltunk ki.
Vasarnap templomba mentunk. (Tobben kerdeztek, anglikan, azaz Church of England a templomunk.) Most atlag rossz voltam, bar csak 1 oraig tartott az egesz. A vegen aztan jol raijesztettem anyamra, mert Lorinak kakilni kellett, ami alatt ugy eltuntem, hogy kb 5 percig rohangalt korbe-korbe Lorival a kicsinek eppen nem nevezheto templomban, mig vegre megtalalt a vasarnapi iskolat vezeto neni unokaival bujocskazva!
Boltba mentunk, mert elfogyott a tejunk es husi is kellett az ebedhez. Majd be a varosba, mert vettunk a heten egy 'dizajnos' faliorat, aminek a kover mutatoja a 7-est elhagyva nem birja el a sajat sullyat es visszaesik! Kicsereltuk egy masikra, majd par kerteszkedos targyat beszerezven hazajottunk fozni. En kivetelesen elaludtam a haz elott 5 perccel, igy kint maradtam a kellemes tavaszias idoben.
Mire felkeltem, Lori aludt el. Igy anyaval kettesben ebedeltunk, de teso hamar visszatert, mert a kohogese felkeltette.
Este begyumolcsoztunk, majd fent jatszottunk takarodoig.

7 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat aztan nektek jo hosszu hetetek volt rengeteg mokazassal es jatszassal.Klaszak voltak a szulinapi bulik,de hogy egy nap alatt ketto az mar kicsit zsufolt volt,nem csoda hogy kidoltek a gyerekek.Jo sok dolgotok van,sokat jartok a varosba,boltokba,setalni.A templomba iskolaba jartok ugy-e nem valami hosszu misere.Az biztos hogy nem unatkoztok.Klaszak a kepek,de jo is feletek,annyi sok jo hely van es sosem unatkoztok.puszika

Bea írta...

Tényleg jó hosszú hetetek volt!!EZek a bulik!:O
Beus
Ui:első gondolatot jó,csk nem akartam szétkürtölni:S

csupella írta...

Rajtam is voltak most vörös foltok,úgyhogy gondolom milyen kellemetlen lehet neked is kispajti:(
Jobbulást!
A hullámvasutazás tényleg jó buli lehetett.Én is szerettem a kocsival száguldani.Juj,de régen is volt az már!
Hát ez a buli buli hátán nap nem semmi!:)
Tündériek vagytok a képeken!
pusz

Alida írta...

Első ránézésre azt hittem eltört Ruben karja, és be van gipszelve. Bár mostanság már műagyagból van, és színes. Ahhoz képest a foltosság nem olyan nagy gond.
A falfúrás valami stresszoldó gyakorlat? Ha beválik én is kipróbálnám! Majd a ti lakásotokban.
Alida

admin írta...

Nagyon szerettek Ti orvoshoz rohangálni.. :-s
Biztosan eljön majd az a nap is, amikor megtalálják a megfelelő kenceficét Rubennek!
Te miért fúrkáltad a falakat??? Most költöztetek be, de máris rombolsz... :-p
Jókat buliztatok, Lori meg nagyon ari pillangó! :-)
Már gyakoroljátok a bilizést? Máté egy fél percre sem marad rajta! Nem tudom, mi lesz...
Majd írok ám..., valamikor! :-)))

myboys/kerub írta...

Sziasztok! Tenyleg mozalmas, izgalmas hetetek volt...bar nem tudom, belso (a ti) szemetekkel is olyan izgalmas-e...vagy csak faraszto? Csupan egyutterzesbol hadd jegyezzem meg: megnyugtato tudat szamomra, hogy nem csak nalunk vannak anyaszomorito jelenetek ;) Ezekszerint a jo szulok is ki tudnak idonkent borulni.../azert irom ezt, mert nalunk ez mostansag olyan gyakori, hogy kezdtem magam a vilag legpocsekabb es leggonoszabb anyjanak gondolni :S...Jo latni, hogy lehet ilyen viccesen es lazan is felfogni a "rosszalkodasaikat"...probalok beloled tanulni :))

Zsike

Marika írta...

Jó volt többedszerre is olvasni és nézni a héti történéseiteket.
A szombati nap 2 bulija amellett, hogy mozgalmas és vidám volt azért fárasztó is lehetett. Gondolom, mindenki altató nélkül aludta át az éjszakát :)
Lori haja nagyon bájos és "nőies" jól sikerült! (ügyes vagy anyja :)
A lakásátalakítási munkálatokba én is szívesen "beszállnék" ha maradt még szabad falfelület :) mamm