2011. január 6., csütörtök

Szulinapi meghivasok - Ruben

Jelenlegi furdoszoba szekrenyunkben...
Vasarnap reggel a csalad noi tagjai gonosz mod apamra hagytak. Elballagtak templomba, ahova mi elejuk mentunk. Epp akkor beszelt anya a pap bacsival, mikor beestunk. Szombatra kaptunk tole egy idopontot, mivel ala kell irnia Lori iskolas papirjait, miszerint jarunk hozzajuk rendszeresen, hogy felvegyek a nagyok koze. Na meg a mar nagyon esedekes keresztelorol is ejtunk par szot...
Innen elmasztunk a Tesco-hoz, majd haza ebedet kesziteni, ahol noverkem tobbet segitett apanak, mint anyank! 
Utana kicsit ejtoztunk, de hamar ujra oltoznunk kellett, es indulhattunk is a vasarnapi iskolas gyerekek bulijara. Mikor megerkeztunk, epp jatszottak, ahova Lori semmikeppen sem, en meg csak nagy huza-vona aran csatlakoztam be. Utana jott Oliver (Lori osztalytarsa es szinten vasarnapi iskolas), aki atadott egy meghivot a 15-ei szulinapi partijara! Ezt kovetoen volt egy kis uzsonna, de mi meg ugy tele voltunk az ebedtol, hogy csak uditoztunk. A sutikbol azert jol benyomtunk parat. Vegul Philiph atya leultetett minket es mindenkinek atadott egy konyvet a templomtol, mint karacsonyi meglepetes. En egy nagyon klassz, magnes figurakat tartalmazo konyvecsket kaptam.
Haza jo keson, 6-ra ertunk. Kicsit teveztunk, de nagyon laposakat pislogtunk, ezert meg 7 elott csobbantunk egyet. Utana apas oltoztetes, olvasas, majd fel 8-tol nema csend es alvas.
Hetfonk unalmasan telt. En magam rosszul aludtam es koran keltem, ezert amikor vegre elindultunk setalni -kb 11-, jol be is aludtam 3 orara. Delutan igy jo kedvemben voltam, Lorival egesz ugyesen eljatszadoztunk.
Kedden aztan nem unatkoztunk. Fel 12-kor osszetaliztunk baratainkkal, elugrottunk veluk visszacserelni par ruhat a varosba, majd mentunk is a jatszohazba!!! Olyan regen voltunk mar, hogy nem is emlekszunk. Lori majd ki is ugrott a borkejebol, mig en csak neztem, hogy hova megyunk. Ott talalkoztunk lengyel baratainkkal is, ahol Oscar 5, Oliver 3 es Xavier 1 eves. A nagyobb fiuk rogton teso haverjai lettek, nagyon nem is lattuk Lorit az ezt koveto masfel oraban, hisz vegig a fiukkal csuszdazott, maszott, szaladgalt. En Joseph es Annabelle kisereteben kozel maradtam anyahoz, bar egyre gyakrabban szemezgettem a nagy maszo resszel. Ettunk es ittunk is, majd el-, eltunogetve anyam tudtara adtam, hogy nem vagyok mar olyan kicsi, siman fel tudok ott is maszni, ahova Lorinak ennyi idosen meg nem ment egyedul.
Fel 5-kor sikerult csak elindulni, addigra lengyel barataink mar leleptek, de elotte kaptunk toluk is egy meghivot, Oscar 5. szuletesnapjara, szinten 15-re! Szerencsere Oliver bulija 10-12-ig lesz (a varos masik vegebe), mig ez 3-tol a jatszohazba, ami jo kozel van mostmar hozzank.
Itthon apat agyban talaltuk, mivel reggeliztetni volt es 6-tol kezdett, faradtan kidolt utana. Aztan csak azt vette eszre anya, hogy nem tudja felkelteni...leesett a cukra es meg kellett tomni nyalokaval...kb mar a 100. alkalommal...
Estere teljesen rendbe jott apank, meg egy jo kis vacsit is kerekitett nekunk, amit pancsi, majd a faradtsagtol fel pillanat alatti bealvas kovetett....
Csutortokon aztan eljott a varva vart nap es noverkem visszatert az iskolaba!!! Erte harmasban mentunk, leven apank szabad. Onnan Annabelle-el kiegeszulve -aki kozolte anyukajaval, hogy jon velunk es kesz(!)- mentunk beszerezni az ebedhez valokat, ill. anyanak egy idopontot kerni az optikushoz. Hazafele megetettuk  kacsakat, hattyukat (a nagy hidegben erkeztek hozzank), majd leadtuk Annabelle-t otthon.
Mar 3 is elmult, mire megerkeztunk, igy ugy dontott csaladom, hogy nem igenyleg alvast. Jol el is voltam, igaz apa levesebol egy cseppet sem kertem (Lori se), de anya tegnapi maradek lazacos-paradicsomos tesztajat annal inkabb nyomattam (2x repetaztam). Kesobb meglepoen jot hulyultem noveremmel a nappaliban, mig anya a dolgat intezte (mosogatott, takaritott), csaladfonk tevezett.
6-kor aztan teso kozolte, hogy megy furodni, amit kenytelenek voltunk kesz penznek venni, mert -mar nem eloszor- ment is megengedni a vizet! Nagy lubickolasunk majdnem 1 oraig tartott, amit kovetoen oltoztunk, meset olvastunk, majd hamar ki is doltunk.

4 megjegyzés:

Kristóf és Maja írta...

Akkor a dolgos hétköznapok nálatok is kezdetüket vették... Nálunk is.. Jó kis jövős-menős napjaitok vannak továbbra is. De apa vigyázzon ám magára, mert így a szívbajt hozza a családra! :d Kellemes hétvégét nektek!
PUszi
Maja és Kristóf

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Aztan nektek is mozgalmas napjaitok vannak,de klasz lehetett a lengyel baratokkal,es ket szulinapi meghivo egy napra ez csak veletlen lehet.Ruben nincs meg megkeresztelve?Apa aztan jo sokszor ratok ijeszt.puszika

Era és Dani írta...

Jó kis programok,kicsit fura nekem a kinti szokásrendszer,de egyszer nekem is ezt kell majd megszoknom.
Majd meséljétek el a szülinapi partit is!
Aranyosak a képek.
Puszi

Bea írta...

Hú szegény apa,nem lehet valami kellemes...
Izgalmas heted volt,a buli biztos jó lessz.
Bencikusék