2011. január 29., szombat

Ellie-s, lazas hetvege - Ruben

Szombat kora hajnalban anya melle furakodtam. Mar akkor erezte, hogy valami nem okes, mivel nagyon meleg voltam. Ennek ellenere hipp-hopp visszaaludtam es csak 8 utan keltunk ujra. Reggelim lazcsillapito volt! Azert a kakaot is begyurtem, de mas nem nagyon csuszott. 10-kor kimentunk, amit kovetoen en el is pilledtem es aludtam bo 2 orat. Azalatt a csajok bevasaroltak kajabol, majd szaladtak velem haza, mert Ellie anyukaja mar uton volt hozzank. Kicsit eltevedtek, mivel meg nem jartak az uj helyunkon, de igy is itt voltak delre. Amit berobbantak a kertbe, rogton fel is riasztottak...(ha elalszok a babakocsiban setalas alatt, akkor anya mindig kinthagy.)
Az ebeddel majdnem 2-ig vart anya, pedig mar mind ehen akartunk halni! Velem szenvedett persze, mivel keles utan egyre melegebb lettem, es hiaba adta be a lazcsillapitot, fel orara ra megmert es 39.4 volt a lazam!!! Epp bepanikolt volna, fel is hivta apat, mire azt vette eszre, hogy eltuntem a nappalibol es felmentem jatszani a csajokkal. Utannam jott es lecsekkolt, hogy lement a lazam! Ha fel ora helyett 40 percet var...
Delutan szinte vegig osom karjaiban voltam. Egyutt ettunk, egyutt ittunk, egyutt bamultunk a tevet es meg jatszani is egyutt kellett. Gyors furdest kovetoen mentem is aludni. Meg melegen, de a fincsi szirup utan 40 (!) perccel mar 'kihulve', 37.4 fokosan szundikaltam.
Vasarnap delelott tokre jol voltam! Nagyon enyhe hoemelkedes, de vidaman, boldogan jatszogattam. A hideg ellenere kimentunk a jatszoterre, a varosba penzt felvenni (gazt kellett venni), majd haza is jottunk ebedet kesziteni.
4-kor pontban megjott Ellie anyukaja, igy tole bucsut is vettunk. Most nagyon jo volt vele, anya se talat tul sok okot panaszra (a csamcsogasat es a csoszogasat leszamitva), es mi is nagyon elveztuk, hogy kedvesen es sokat jatszott velunk.
Mivel nem aludtam be napkozben, az esti fenti jatekot mar fel 7-kor megszakitottuk, vacsiztunk es mentunk is furodni, majd koran aludni.
Hetfo es kedd a semmivel telt. Kedden elvittuk Lorit a korzetihez, mert a kohogese halalra idegelte anyat, amire egy szimpla kohogost kapott. Nagyon 'jok' voltunk, a rendelo minden zugaba bekukkantva, telefont, nyomtatot allitgatva. Anya a bent toltott 3 perc alatt hirtelen megoszult...
Szerdan apa szabad volt. Suli utan bevetettuk magunk a varosba megvenni az ebedet, majd itthon is talaltuk magunk. Miutan megfozott nekunk, belaktunk, es ujra oltozni kezdtunk. Lorit vittunk a kotelezo, 4 eves oltasra (MMR + DTaP/IPV)! Nagyon bator volt a csaj, mar egy hete (miota Annabelle megkapta) keszult ra. A varoban is jol volt meg, de a neve hallatara megtorpant! Bent pedig egyenesen rosszul volt az otlettol, hogy szurit fog kapni a nenitol! De hiaba ellenkezett, a szivtelen osok akarata ellenere megfosztattak ruhaitol es mar ment is az a szuri jobbrol, majd balrol!!! Ugy, de uuuuugy sirt szegenyke.... Aztan mikor kijottunk hamar lecsendesedett, mert elokerult nemi csokika.
Haza 6-ra ertunk, igy mar sok mindenre nem maradt ido, teveztunk, jatszottunk kicsit, majd annal nagyobbat furodtunk, s vegul aludtunk.
Csutortokon tetozott anyanal a natha. Ezen okbol az aznap is szabad apank atvallalta Lori iskolaba kisereset reggel. Erte mar egyutt mentunk, majd' megfagyva, olyan hideg volt. Beszaladtunk a varosba ujra, de most csak egy boltba, megveve Jamie unokatesonk szulinapi ajandekat, akinek vasarnap lesz a bulija.
Ebedet kovetoen mindannyian agyba bujtunk, apa lent noverkemmel, mig en anyammal fent. 1 ora elteltevel Lori unta meg a dolgot elsokent es jott fel hozzank, ahol el-, elszundikalo anyam mellett probaltam felforgatni az egesz szobat. A sikertelen probalkozasait feladvan aztan felkelt osunk, lementunk apahoz, aki latva, hogy mi elvagyunk, befele fordult az ulogarnituran es elaludt. Mi pedig nagy rajzolasba fogtunk (ez a legujabb oruletem), mig anya elmosogatott, majd fent jatszottunk, vegul vacsi, mosakodas es takarodo jott.
Penteken anya elszaladt Lorival iskolaba, amit ismet hatalmas orditassal nyugtaztam. (Hogy miert hagynak engem mindig itthon?) Egy ora mulva visszajott, megreggeliztunk, kozben apatol bucsut vettunk, majd mi is kimentunk. Varosban nezelodtunk, beugrottunk az optikushoz, es mar mehettunk is tesoert. Hazafele bevasaroltunk elemiszerbol, es lassan andalogva (sikertelen bealtatas utan) meg is erkeztunk. A napocska szepen sutott, ezert kint maradtunk meg kicsit. Elokerult a motorunk, triciklink, igy mi azon jatszottunk, mig anya a kertje kiasasan dolgozott. (A mini udvarunk feher pici kavicsokkal van korbe beszorva. Hatul viszont egy jokora resz be van vele boritva, amit most szepen felszedegetunk es ott kialakitunk egy kis vetemenyest, ha mukodni fog a dolog.) Egesz sokaig elvoltunk, egy ido utan kavics hordasba szalltunk be, majd Lori fuvet kezdett tepni, ami nekem nem tetszett, igy anyaval bementem es nekikezdtunk az ebednek.
Delutan apa is hazaugrott. Leteritett egy nagy pokrocot a nappaliba, es azon tornazott velunk! (Kitalalta, hogy igy fog lefogyni!)

Vegul persze nagy okorkodesbe fulladt a dolog, amit egy kis tevezessel pihentunk ki. Utana apanak mar mennie is kellett vissza meloba. Gyorsan kiporszivoztuk a hazat (Lori szeret segedkezni benne), majd felmentunk a padlasterbe osszepakolni, mivel szombatra beigertek maguk lengyel barataink.
Nagy furcsit rendeztunk vacsi utan, majd 3 konyv kiolvasasat kovetoen aludni tertunk.

4 megjegyzés:

Bea írta...

Anya megnyugtatlak,az enyéeim is szédszedik a rendelőt.:P
Jobbulást mindenkinek!
Beus

Era és Dani írta...

Akkor remélem már mindnyájan jobban vagytok.Egyébként a láznál én is frászt tudok kapni,pláne ha ilyen magas és nem akar csak lassan lemenni....
Jó hogy ilyen szép idő volt felétek,még játszira is mehettetek,én is vinném már a Mucimat,de már megint hideg van.
A kis Lori pedig nagyon bátor volt,az kis sírás pedig kell.
Mi is próbálkoztunk itthon tornázni,...szerintem hasonló lehetett,mint nálatok....ökörködés.
További szép napot nektek....puszi.

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Rubenak nagyon nagy laza volt es nem derult ki hogy mitol is volt.Edesek a gyerekek a kepeken,es Ellie milyen nagy lany.Lori meg nagyon bator volt az oltasnal,4 eves szuri de ha meg nincs 4 eves akkor miert kpata meg?Jo szorakozast a lengyel barataitokkal,es holnapra vasarnapra jo szulinapozast kivanunk.puszika

admin írta...

Wow! Ti már talicskáztok is? :-)
Remélem, már jobban vagytok! Nálunk apánk kezdi a sort, mert úgy tűnik, kerülgeti vmi nyavalya...
Korai még a kertet rendezgetni, szerintem azzal várjál még vagx 1-1,5 hónapot! :-)
Majd vmikor írok is, csak olyan lustálkodhatnékom van, hogy nagyon!
Ja, és semmi! Nincs második. :-(

Na pá, megyek pihizni! :-)