2011. január 31., hétfő

Jamie szulinapi bulijaban - Lori

Szombaton nagy izgalomban voltam, hogy delre jonnek Oscar-ek. Sajnos viszont ugy alakult, hogy belazasodtak es nem jottek. Igy a napunk a megszokott unalmas modon telt. Meghozza annyira unalmasan, hogy ki sem mentunk!!! Csak a kertbe egy fel orara, ami alatt mast sem csinaltunk, mint balheztunk, hogy ki, mikor, melyik jarganyon nyomuljon?
Vasarnap aztan volt izgalom! Fel 11-kor indultunk el itthonrol. A buszhoz szaladtunk, amin en ugyesen viselkedtem, mig ocsi folyton meg akart szokni. Leszallva ezalkalommal nem mentunk be a dedihez, hanem rogton a nagyi falujaba vettuk az iranyt. A majd' 1 ora seta alatt Ruben beszunyalt, mig en alig vartam, hogy mar a buli szinhelyere erjunk!
Fel 1-re meg is erkeztunk Jamie unokatesonk 5. szulinapi partijara. Par percig csak szemeztem az oriasi ugralovarral, majd felfedezven Owen unokatesonk az ugralok kozott, en is becsatlakoztam. Annyira jo volt, hogy 10 perc mulva mar patakokban folyt rolam a viz! A parti fel 2-kor kezdodott hivatalosan. Fel 3-kor ultunk le enni, majd a szulinapos elfujta a gyertyakat, meg 1 orara visszamehettunk ugralni, amikor mar a csalad tobbi tagja is beszallt! Owen anyara hajtott nagyon, sokat birkoztak, amiben persze apa is besegitett. Rubennek is sikerult teljesen felkelnie, es vegul ugy tepert be a nagyobbak koze, hogy az osoket is elvesztette neha.
4-re leeresztettek a varat, vege lett a bulinak. Atmentunk a pub gyerekszobajaba, ahova mar nagyi is megerkezett a dolgozobol. Csak 6-ig maradtunk, majd itthon rendeltunk kinait, amibol en meglepoen sokat ettem, vegul egy gyors furcsi utan mentunk is aludni.
Hetfo reggel durcasan keltem. Semmi sem tetszett, faradt voltam a vasarnapi kiruccanastol, pedig jol aludtam, leszamitva a hajnali 5 oras kelest, mikor kozoltem anyammal, hogy ehes vagyok! A gonosz viszont nem hozott kajat, hanem visszafektetett.
Suliba erve megtaltosodtam es mar ismet a regi onmagam voltam. Az ertem jovo anya kicsit elbeszelgetett a tanito nenimmel, ami nem volt a legvidamabb csevejnek nevezheto. (Azert, mert reggel 9-kor, vagy par perccel kesobb, nyitjak ki a kaput, majd ra kb fel perce mar olvassa is a jelenleti ivet, amit hallunk kint, mig a kicsiket vetkoztetjuk. Igy persze azt lekesi a gyerek, amit ez a 'kedves' tanito neni fennhangon kozol az egesz vilaggal! Ma reggel pl azert 'kesett' Lori, mert Annabelle-lel egyutt eloszor orrot fujni mert menni! Mire beertek a terembe, hallom, hogy mondja a no: 'tul lassuak voltatok, ma nem valaszthattok jatekmacit'! Olyan ideg lettem, hogy majdnem beszoltam neki, de inkabb megvartam a delutant, hogy akkor kerdezzek ra. Erre szimplan kozolte velem, hogy Lori MINDIG kesik, mire en felvilagositottam, hogy ha nem vette volna eszre, tel van es en -ellenben az angol anyukakkal- csizmaban hozom a gyereket, amit atvesz beerkezeskor a cipojet, szoval IGEN, emiatt kesik 5 masodpercet!!! Mondta, hogy nem baj, 'csak' kap egy fekete pontot, de ha ez engem nem zavar, akkor ot se!!!!!! Na itt kicsit kiakadtam, kozolven vele, hogy nem a pottyei erdekelnek, hanem az, ahogy a gyerekemet ugatja le, mert ilyen hulye rendszeruk van! Vegul abban maradtunk, hogy vigyem be 3/4 9-re, amit eddig egyszer sem emlitett, mint lehetoseg! Grrrr, ugy felhuzott az a buta no. Bocsi ezert a megjegyzesert, de muszaj volt kiirni magambol - szerk.)
Innen Annabelle-hez mentunk egeszen 2-ig, majd haza, mert be kellett engedni a munkabol hazajovo apat. Nekialltunk sutni es ebedet fozni, mert 5-re vartunk a szombatrol elnapolt lengyel barataink erkezeset. Jottek is, volt is nagy orom! 2 oran at jatszottunk fent egy hang nelkul es meg ossze sem vesztunk!!! Utana benyomtuk anya sutijet, meg kicsit visszamentunk, majd fel 8-kor elbucsuztunk toluk. Ettunk, ittunk, es mar mentunk is fel mosakodni. Az elalvassal nem volt gond, mindketten ugy doltunk ki, mint 2 zsak.

5 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Edesek ezek a bulizos gyerekek,klasz kis szulinapi buli volt.Lori annyira csini vagy a kepen a csini ruhadban es a frizuraddal.Ruben is jol fololdodott a vegere.De hat ezt hogy merik megcsinalni 5 masodpercert hat jogosan akadtal ki anya,hisz miert szidjak le folyton Lorit ha nem is hibas,hat ne fujja ki az orat,orujenek hogy egyedul kifuja es nem kell segitsenek neki.Szornyu hogy milyen ovonok is vannak.Remelem jol telt vagyis gondolom a leirtak alpajan hogy csuda jo volt a lengyel kisbaratokkal,na es milyen nyelven beszelnek ok.puszika

admin írta...

Jó kis ugrálóváras buliban voltatok! De szeretnék Máténak egy olyat a szobába! Ugrálni szeret (főleg az ágyon) és legalább a vártól mindennap hullafáradtan esne az ágyba... .-D
Micsoda egy banya az tanítónőtök! :-O

Marika írta...

Kezdtem aggódni, hogy megint 1 hetet kell várni a következő beszámolódig, de úgy látom és örülök neki, hogy a jól sikerült szülinapi buli, vagy talán a tanítónő bunkósága?, ösztönzően hatott az "írói vénádra" :)
A képeket nézve és a szöveget olvasva úgy látom, a gyerekek nagyon jól érezték magukat, és a felnőttek? A tanítónővel szemben szintén pozitív eredmény könyvelhetsz el, tehát "ez a hét is jól kezdődött!" (jó lenne ha írnál mert lassan elvonási tüneteim lesznek :) mamm

Era és Dani írta...

Biztos szuper lehetett az a buli...látszik a képeken is.
A sulis téma pedig....én mindig kissé kiakadva olvasom az ehhez hasonló storikat...fura a rendszerük....és igen én is csizmába járatnám,és átvetetném a cipőjét a suliban,ellentétben az angollal!!!!
Jogosan háborogtál!!

myboys/kerub írta...

Valoban felhaboritoan viselkedik az a tanitono, jol tetted, hogy nem hagyatd szo nelkul.Kar hogy nem "tanul" belole...akkor is o erzi magat a nyeregben :@ Azt a szulinapi tortat (Buzz) a fiaim naaaagyon irigyelnek :)))
pusz:Zsike