2010. december 29., szerda

Karacsony - Ruben

Szombat reggel nagy amulattal vettuk tudomasul, hogy sok, szines doboz lepte el a nappalinkat. En fel masodperccel kesobb mar azon voltam, hogy bekapcsoljam a tevet, mig Lori simogatta oket, hogy 'milyen szepek'! Szuleink arca enyhen megnyult a csodalkozastol, majd belattak, hogy segitsegre szorulunk. Teso ra is cuppant a csomagolopapir tepesere, mig en ot neztem nagyon figyelve, majd azzal kezdtem el jatszani, ami kikerult kezei kozul. Kicsi noszogatas aran azert en is bontogattam, de a nagyjat tapasztalt noveremre hagytam.
Apa legalabb 1 orat dolgozott az en jatek szereloasztalom felallitasan (amit ugy elszurt eloszor, hogy ujra kellett kezdenie, mert a leirast nem nezte, anelkul esett neki), majd bedobta a hatalmas pulykat a sutobe es elszenderedett. Lori is odakuporgott, igy edes kettesben nyomtak, mig apat ki nem ugrasztotta anya 1-kor. 
2 utan ettunk, addigra Lori is felkelt, de meg nem volt teljesen 100-as. Az etvagyunk nagyon siralmas volt, de mar napok ota.
Delutan megneztuk az uj dvd-nk vagy 3x, jatszottunk, ettunk-ittunk, szenvedtunk, kohogtunk, nyugoskodtunk, mire mar este is lett. Egesz nap bent voltunk, apa szinte folyamataban aludt, mi meg anya idegeire mentunk. Nem is kivanhattunk volna ennel szebb karacsonyt:)
Vasarnap delelott megeroltettuk magunk es kimentunk. Boldogan setaltunk a csendes utcakon, meglepodve az eleg sok nyitott bolton. Bevasaroltunk friss elelmiszerbol es mar jottunk is vissza, mert Lori vegigugatta az utat, mig en hatalmasat aludtam.
Ebed utan apaval voltunk sokat, aki meg lett fenyegetve, igy nem mert elaludni. El is kelt anyanak a segitseg, mert veszekedes nelkul nem birtunk meglenni egy szobaban. 
Hetfo reggel nagy sutesbe fogtunk. Sajtos sutiket csinalt anya, mikozben minket keszitett el, mert 11-kor indult a buszunk. Apa csaladjat mentunk meglatogatni. A dedinel kezdtunk, aki most egesz jol volt, de kezdi elfelejteni, hogy ki, kicsoda? Onnan atsetaltunk Nigel nagyapankhoz. En elaludtam az uton, de mivel ok nagyon hangos emberek es anyam tiltakozasa ellenere bevittek a hazba ('mert hat megfagy a gyerek'), igy csak fel oracskat aludtam. Ebredest kovetoen hamar jeleztem az osok fele, hogy nem vagyok jol. Meleg volt a buksim, faradt voltam, nyugoskodtem... Azert atszaladtunk meg a dednagyszuleinkhez is (nagyapank szuleihez), akiknel csak 1 orat maradtunk, mert nehez volt velunk birni. Innen mar csak egy megallo volt, fel 5-kor, eljutni nagyanyankhoz. A bo oras seta alatt egyikunknek sem sikerult elaludni, pedig almosnak neztunk ki, foleg en a felarbocra eresztett szemecskeimmel.
Nagyi is most koltozott, de hamar megtalaltuk a kerot. Owen unokatesonkat lekestuk, de eleg is volt Jamie es Alex. Megmutogattak az osszes ajandekuk, ki is probaltuk oket, majd a szuleink elfogyasztottak a vacsit (mi bele se szagoltunk; Lori jegkremet, en teat szopogattam)) es vegul 7-kor hazataxiztunk.
Jo faradtan, hisztisen megfurdettek minket a gonosz osok, majd fel pillanat alatt, hangtalanul kidoltunk.
Kedden apa mar ment is vissza meloba. Mi pakolgattunk, takaritottunk, majd delben setalni mentunk. En szokasomhoz hiven rogton elaludtam. Lori eloszor elvezte a nezelodest, vasarolgatast, de aztan rakeztett, hogy faj a hasa.
Itthon sem lett jobb, sokat sirt a pocakja miatt, nem evett semmit, de engem annal inkabb bantott. Apa 5 utan mar meg is jott. Akkor adott neki fajdalomcsillapitot, amitol kicsit jobban lett, meg evett is.
Furdetest teljes egeszeben apa rendezte le, meg az oltoztetest es mese olvasast is!
Szerdan, kb 2 het ota eloszor, mindketten a sajat agyunkban ebredtunk!!! A hirtelen levont kovetkeztetes, miszerint ma jo gyerekek leszunk, nem jott be. Lori tovabbra sem evett, engem bantott, en meg vissza ot. Kimenetelunk a keddihez hasonloan telt, en elaludtam, Lori szenvedett a hasa miatt. A varosban osszefutottunk anya egyik volt (itteni) osztalytarsaval. Lori nagyon gyorsan haverja lett a vele egykoru, kozepso fiuval, akire pedig azt mondta az anyukajuk, hogy nehezen baratkozik. Telefonszamot csereltunk, mert kiderult, hogy egesz kozel koltoztunk hozzajuk, es megbeszeltuk, hogy majd elmegyunk egyutt a jatszohazba januarban.
Vasarolgatasbol szaladtunk haza, mert 2-re vartuk barataink. En koran ebredtem, ezert anya cserelt, es Lori ult be, mig en setaltam. Eloszor nagyon ugyesen, majd a magam utjan, ami nem tetszett anyanak es ram szolt, mire mergemben sarba hajitottam nyalokam. Utana meg persze azert sirtam... Vegul visszakeultem a babakocsiba.
Epp idoben ertunk haza, de Annabelle-k kestek, igy volt ido teregetni, sutobe kajat bedobalni es majdnem megenni is. Azaz mi vegeztunk addigra, mivel en farkasehesen fel pillanat alatt benyomtam mindet, Lori meg hozza se nyult...
3-tol aztan volt nagy bandazas! En sorra vertem mindenkit, mert az utamban alltak, ami miatt -az idokozben hazaeso- apamhoz lettem szamuzve az emeletre. Ezutan Lori felvaltott, mivel nagyon faj a hasikaja, mindenki masnak is fajdalmat akart okozni. Vegul anya agya eldurrant es felzavarta, hogy fekudjon le. Es o ugy is tett! Aludt vagy masfel orat, ami alatt mi szepen jatszottunk, dvd-t neztunk.
Egesz keson, fel 7-kor mentek el. Mi ettunk, ha a joghurtozast annak lehet nevezni, mert hat Lori mast nem akart es az meg nem epp fajo hasra valo... Utana hatalmas nagyot pancsiztunk, mig anyank a furdoszoba padlojan gornyedve felepitette az uj, tukros faliszekrenyunk. Mar csak furot kell szereznunk es mehet is fel a falra, a mosdo fole. Csak hogy akkor hogyan fogom megszerezni a fogkremeket???

8 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nahat gyonyoru fatok volt,edesen bamuljatok e sjol megvagytok lepodve tolle.De sok klasz ajandekot kaptatok.Nahat Lori neked jo hasfajos napjaid vannak,nem eszel semmit az eleg baj.Ruben te azert jo fiu vagy.Nahat hogy ti mennyit verekedtek es bantsatok egymast lehet ez egy ilyen idoszak.A kinti setak jot tesznek a Rubennek ha rogton benyomja a szunyat mindig.Legyetek jok es vigyazatok magatokra.ne betegeskedjetek.puszika

Marika írta...

Edináéknál v.ok, otthon nincs "i.net" ha lesz írok. Jó nézni a karácsonyi képeket, szépek vagytok, de lehetnétek egy kicsit "jobbak" is :) bár tudom, hogy ha nem vagytok betegek akkor olyanok vagytok mint az angyalok :)
Debora, neked kitartás és türelem.
puszi: mamm

Mátébogyó írta...

klassz ajándékok! Olyan építőják-asztalt én is kinéztem Máténak, de akkor már késő volt, mert megvoltak a meglepik... :-p
Pocak rendben van már?
Új lakás, új barátok! :-))

Era és Dani írta...

Bízz egy szebb jövőben,
Higgy a szeretet erejében!
Örülj annak minek lehet,
Keresd a jót, s szépet!
Ma pedig ünnepeld az Új Évet,
S méltón búcsúztasd az Óévet!

BÚÉK!

Dani és családja

Sz-K írta...

Boldog új évet kívánunk Nektek. Üdv Judit és Gergő

Olivia ℇ Alexandra írta...

Ti is szép ajandékokat kaptatok, a szereloasztalt szivesen kiprobalnam!
Nekem is szokott fajni a pocim és a kétszersült mindig meggyogyit.
Boldog uj évet kivanunk!
Sok puszi
Olivia & Kata

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Boldog Uj Evet kivanunk az egesz csaladnak

csupella írta...

Nagyon szép volt a fátok,és szuper ajándékokat kaptatok!