2010. december 24., péntek

Pakolas es szulinapozas - Lori

Szombat reggel 2 rozsaszinbe csomagolt doboz vart rank a nappaliban! Anya eloszor eszre sem vette, majd rajott, hogy 'ja, ma van a szulinapom'! A bontogatas az en feladatom volt, nem mintha hagytam volna a szulinapost ervenyesulni. Aztan szomoruan konstrataltam, hogy a doboz tartalma bizony nem tartozik bele az en jatek kollekciomba. (Wii volt benne.)
A nap hatralevo reszet a 'Happy Birthday' eneklesevel toltottem. Tortara egesz nap vartam, de csak a megsuteset lathattam, mert megvartuk vele a vasarnap szabadnapos apank.
Vasarnap nagy szaladasban mentunk templomba. Aztan nem is kestunk el, mivel rosszul merte fel anyank a tavolsagat (meg szokni kell az uj helyet). Ott is betlehemeseztunk, bar kisebb orommel reszunkrol. Az a neni volt ott megint, aki multkor megkerdezte anyatol, hogy 'mindig ilyen rosszak vagyunk-e...' Most legalabb en hagytam magam beoltoztetni angyalnak, bar csak azert, mert anyam szeme villamokat szort. Azert a szarnyak felkerultekor elszakadt a cerna, mert en nem olyan szepsegeset kaptam, mint az osztalytarsam, Samanta. Ocskos meg... tokre kiverte a balhet, mert pasztort csinaltak belole. A ruhaja nagyon-nagyon hosszu lett, de egy kotellel a derekatol fel lett huzva. Ezzel meg elvolt, igaz menekult ezerrel, de a fejere kerulo rongy lattan rendesen foldre vagta magat! A nagy drama aztan nem tartott soka, mert mennunk is kellett szerepelni. Egesz jo lett az eloadas, probak nelkul is, mert a pap bacsi ugy olvasta a tortenetet, hogy mindig ranezett arra, akinek be kellett vonulnia.
A megprobaltatasokat tulelve hazasiettunk, mert lusta apank meg mindig agyban volt, es nem jott elenk. (Boltba szandekoztunk menni.)
Legalabb az ebed koran kesz lett es utana megkaphattuk a tortat is. Mindenki fujta, leszamitva anyat, akit kiturtunk onnan.
Hetfon ismet suli. Annabelle-hez rogton szaladtam egy hatalmas olelesre. Iskola vegeztevel viszont fajo szivvel el kellett valnunk, mert gonosz anyaink ugy dontottek, hogy mindenki megy a maga utjan.
Kedden apa szabad volt, jott elem suliba. Anya csak kesve esett be, mert kivett egy csavargos delelottot, ocskost apara hagyva. Varosba menve megallapitottuk, hogy az emberek orult mod be vannak sozva karacsony miatt. A tomeg miatt hamar be is szereztuk a szukseges dolgokat es hazajottunk.
Szerdan mentem utoljara suliba az iden. Utana Andrew, Annabelle apukaja jott ertem is, mivel az egesz napos hoszakadasban anyam elakadt feluton. Orultem am nagyon a kocsikazasnak, de akkor meg jol megsertodtem, mikor kiraktak a hazunknal...
Delutan folyaman nagy boldogan kidobozoltuk a konyveink, azaz a felnotteket, nekunk meg mindig van a padlasterben 4 dobozzal. Kozben anya osszerakta vegre a szamitogepet, amin -a kb. 2 eve elrakott, de most megtalalt hangfalakkal kiegeszulve- megneztuk az osszes videonk!!! A segitseg azert itt sem maradt el.
Csutortokon eltoltottuk az elso unalmas itthoni napot. Voltunk setalni is, megcsodaltuk a meg mindig orulten zsufolt varost, majd betertuk a konyvtarba felmelegedni. Ott persze adtuk magunk, anya haja siman egnek allt tolunk, majd oltozesnel ott is hagyott, mert nem figyeltem ra es nem oltoztem. Tulajdonkeppen nem ment messzire, csak a kivalasztott konyveket kivenni, de mire visszatert, feloltozve talalt! Kerdezte, hogy segitett-e valaki, mire boszen bologattam, hogy 'egy neni'.
Estig abbol alltam ki, hogy ocsemet bantalmaztam. Meg akkor is, mikor anya mellettunk allt, amin persze jol kiakasztottam, alkalmankenti hajtepeshez vezetve a dolgot. Aludni nagyon keson mentunk, mert sutesbe fogtunk, ami jobban elhuzodott, mint kellett volna. A hangulatunk nem lett jobb, sot rosszabb, mivel mindketten beleertunk a natha kozepebe!!! Fekveskor laz- es fajdalomcsillapito, kohogescsillapito es orrcsepp volt a menu...
Amugy az a hir van a sulibol, hogy januartol feljebb lepunk egy csoporttal, mivel megvaltoztak a szabalyok. Ennek ertelmeben mar 4 eves kortol (az eddigi 5 helyett) megyunk majd nagy iskolaba, igy mar csak 7 honapunk maradt a kicsiben/oviban, ahol addigis meg kell tanulnunk az abece 26 (angol) betujet, olvasni es irni a kiszabott szavakat! A decemberi felmeres szerint 8 betut mar felismerek, tudom az abeces eneket, ugyesen bekapcsolodom a tanitasba, jatekokba, de lejebb kell adnom a durcassagombol, nem akarasbol. Bar ezt a mostani tanito nenim, Mrs Bratly mondta, majd meglatjuk, hogy mikent ferek ossze Mrs Niel-lel.
...
A nagy sutogetes vegeredmenye:
Lampak felkapcsolva...
 
...lampaoltas utan!
(Es mindenkitol elnezest, kari utan jovok titeket olvasni, addigis Aldott Karacsonyi Unnepeket Nektek! - szerk.)

10 megjegyzés:

Marika írta...

Kedveseim, sajnálom, hogy betegek vagytok, de azért gondolom, hogy az angyalka nem fog kihagyni benneteket! Tehát, gyógyuljatok meg gyorsan és "legyetek jók ha tudtok"! ÁLDOTT KARÁCSONYT és BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK! sok szeretettel: mamm

Mátébogyó írta...

Klssz lett a házikód! :-) Én is akartam, de csak egy fenyőfáig jutottam és még az sincs kész... :-)))
Boldog szülinapot kívánok, a tortád biztos gyorsan elfogyott! :-p
Csak pislogok, hogy Lorinak mennyi mindent kellene tudnia...!!!! :-O :-o :-O
Pussz!

Kristóf és Maja írta...

Nagyon szuper lett a házikó anya! :) De hogy ezeknek a szegény angol gyerekeknek mit kell már tudniuk 4 évesen??? :o Le vagyok döbbenve! :( Remélem nálatok az időjárás is segít a karácsonyi hangulatban és kellemesen telnek az ünnepek! Itt szakad az eső 2. napja.. :(
Puszilunk!
És boldog szülinapot anya!!!

Maja, Kristóf és Szilvi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon klaszak a kepek,nagyon jo lehettet a bethlehemezes.Lori meg milyen durcas ha Annabelltol el kell valnia.Edes lehetett ahogy fololtozve talaltad.De nagy segitsegek ezek a gyerekek.Betegseg,laz az nem jo remelem nagyon hamar meggyogyultok,es remelem nagyon sok ajandekot vitt nektek az angyalka.Anya ez tenyleg megdobbento hogy mennyi mindent kell tudnia egy 4 evesnek,nalunk 7 evesen mennek elosozr suliba a gyerekek adig ovisak,de meg akkor sem kell tudniuk az abc betuit,igaz hogy sok gyerek megtanul addigra mar irni betuket es van aki mar olvasni is de nalunk ez 1 osztalyos dolog.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

Csodaszép lett a haziko!
Nektek is boldog karacsonyt!
Puszi

Era és Dani írta...

Karácsony ünnepén
az a kívánságom.
Legyen boldog mindenki
ezen a világon.
Itt is, ott is mindenütt
legyen olyan béke,
mint amilyen bent lakik
az emberek szívébe.

Áldott Ünnepet kívánunk.

(Ui: hogy mit kell tudniuk ennyi idősen!!kiakadtam!!!
Remélem már jobban vagytok!)

csupella írta...

Ez ám a csodálatos házikó!:)Nagyon ügyesek vagytok!Hogy telt a karácsony?

Kristóf és Maja írta...

Sziasztok!
Ismét itt vagyok és lenne egy kérésem, kérdésem..

http://mohakonyha.blogspot.com/2010/12/hopehely-kiszurok-es-kicsilany-mezesei.html#comments

Csodás hulló hópehely kiszórókkal dolgozik Moha és úgy megirigyeltem. Remélem meg tudod nyitni a linket. Ha esetleg, vásárlásaid közben rábukkannál, bármilyenre, nem brutál áron és bevállalod hogy veszel nekem.. úúúúgy örülnék neki.. És valamikor a nyár, ha itthon lesztek, ha máshogy nem akkor postán el tudnád juttatni nekem. Bár örülnék ha tudnánk újra találkozni. :) Gödi strand vagy medvepark.. :)

Bocsi hogy a hülyeségemmel zavartalak!
Kellemes évvégét nektek!
Szilvi

Névtelen írta...

Szia Debcsi!
Nagyon ügyesek voltatok és remélem szép volt a karácsonyotok is.Tiszta lököttek ezek az angolok, ez már egyre biztosabb.
Én is itthon vagyok, minden rendben(a többit már tudod). Sok puszit és Áldott Új Évet kívánunk nektek!
Szeretettel:T.E.K.P.Á

Bea írta...

Még mindig zajlik az élet nálatok.NAgyon jól néz ki a házikó,puszi:Bencikusék