2012. július 5., csütörtök

Elso sport napom - Ruben (juni 25 - juli 1)

Hetfoi napunk total apa nelkul telt. Az egyetlen izgalmat az okozta, hogy anya megint nekiallt pillangokat kesziteni folyekony (tojasfeherje + porcukor + etelszinezo) cukormazbol, amiben en is segedkezhettem, mig iskolaba nem kellett mennem.
Kedd delelott baba-mama klubban jartunk, amirol csak 1 hettel kesobb derult ki, hogy az utolso alkalom volt, mert bezartak. Innen gyorsba hazarohantunk, majd anya fel ora mulva ugyanazt az utat megteve, vedonohoz szaladt (egy epuletben rendel a klubbal). En apara maradtam, akivel mar szinten mennunk is kellett suliba.
Ertunk mindket szulonk jott, majd az esoben nagy sietve elvagtattunk az usziba, ahol most eloszor mi is megcsodalhattuk noverkem tudasat. Haton nagyon jol ment neki, de hason nem igazan, mert meg mindig fogja az orrat, mikor alamerul... A vegere jol el is faradt es sirva kozolte -mint minden alkalommal- hogy tobbet nem akar menni, mert nem megy neki. Aztan persze mar masnaptol szamolja, hogy mennyit kell meg aludni kovetkezo keddig.
Innen -mar szakado esoben- a kozeli Tesco-ig futottunk, ahol bevasaroltunk, majd taxival hazajottunk. Gyors vacsi utan furodes, majd fel pillanat alatt torteno bealvas kovetkezett.
Szerda delelott azon izgultunk, hogy ne essen, mert akkor az en sport napom is elmarad. Szerencsere csak kopkodott az eso, igy megtartottuk. Tesoek osztalya kijott nekunk szurkolni, ami az elso futam utan mar nagyon nem is ment nekik. Altalaban 4-6 gyerek indult egy-egy futamban. Az elso az 'egg and spoon race' volt, amit nem en nyertem es kicsit le is gorbult a szam.
Ez itt Mrs. Neil, akinek nagy kedvence vagyok a szamolasom, olvasasom miatt.
A masodik futas volt, ahol en ertem elsokent celba, hatalmas mosollyal az arcomon. Aztan volt meg babzsakkal szaladas, hullahopp karikan valo atugras, amik utan mindig kaptunk egy matricat a polonkra. Vegezetul odaszaladhattunk hozzatartozonkhoz, mire en az osszes matrim anya pocakjara ragasztottam, majd visszasetaltunk a sulihoz, kaptunk tejet, kekszet, banant es egy mini csokit, s johettunk is haza.
Csutortokon 6-kor keltem, igy mire Lori is kiugrott az agybol es elkeszult az iskolaba, mar en is kesz voltam kimenni. Elkisertem a csajokat, onnan anyaval beugrottunk a boltba, majd 1 orat a konyvtarba. Epp ugy ertunk haza, hogy utanunk rogton zivatar tort ki, villamlassal, egdorgessel. Az eso alig akart abbamaradni, igy meg akkor is zuhogott, amikor apa vitt okosodni.
Ertunk anya jott, mig szabadnapos apank szakacskodott. Mig fott a kaja, elkapott es megnyirt!
Ugy sirtam, de uuuugy, ahogy minden egyes hajvagasnal. Raadasul a vihar ellenere nagyon fulledt, meleg volt, igy rendesen tapadt is a fejemre a haj... Miutan kesz lett, anya felvitt lefurdeni, amit kovetoen meg mindig huppogtem egy darabig. A kesoi ebed es a suti keszites aztan vegkepp elfeledtette velem a rossz emlekeket. Este meg szamitogepezhettunk is, mivel anyank beigert 50 muffint a suli masnapi bulijara, igy magaban akart alkotni.
Ilyen lett a serom.
Pentek delelott mar Lee baratom tortajan dolgoztunk. Egy ideig figyeltem, hisz lattam a 'tervet', ami szerint Thomas-t keszit anya, de olyan lassu volt, hogy meguntam es kertem apa regi laptopjat, hogy azon jatszhassak anya mellett a konyhaban.
Suliba taxival, a zsak sutivel es fel ora kesessel mentunk. A szuloi egyesulet tagjai ugyanis akkorra voltak hivatalosak bejonni es elkezdeni a keszulodest az iskola udvaran rendezendo nyari bucsura. Apank is beesett egy ido utan, mivel iden is vallalta a BBQ-zast. Eloszor ugy volt, hogy anyank -hatalmas pocakja miatt- nem segit a bulin, de harman is beteget jelentettek, igy vegul beallt penzt szedni apank melle, mig mi a napkozis gyerekekhez lettunk paterolva. Aztan mikor anya el tudott szabadulni, akkor elkert minket es korbejartuk a kinalatot.
En azert hoztam a formam, mert sikerult eltunnom! Nem szoltam, csak mentem dolgomra, es anya mar hajat tepkedve rohangalt fel s ala, mig vegul Lori meg nem talalt az egyik nagyobb osztaly wc-jebol kezet torolgetve kijonni. Anya hirtelen szohoz sem tudott jutni a megkonnyebbulestol, igy en kozoltem vele gyorsan, hogy 'Ruben volt budos kaka'!
5-ig tartott a party, majd elpakolasztunk es hazamasztunk. Mindenki jol elfaradt, igy a vacsi se nagyon kellett, csak kicsi tevezes, pancsolas es alvas.
Szombat delelott anya befejezte a Thomas-os tortat, amiert delben jottek is.
A szulinapi buliba mi is hivatalosak voltunk, igy 2 elott nem sokkal ossze is szedtuk magunk es elsetaltunk hozzajuk. Lee most toltotte a 3. szuletesnapjat es hetfotol mar o is jon felnapos iskolaba.
A banzaj maga nagyon jo volt, csak egy kicsit tul sok gyerekkel.
Az ugralovar es a trampolin kozott szaladgaltunk, majd mikor kesz lett a kaja (grill), akkor mindenki nyomott valamit. A torta csak fel 5-kor jott, majd a tobbi suti, edesseg, de mi utana mar leptunk is, mert oregedo anyank dereka nem birta tovabb a 2 napos strapat.
A jatszoteren megalltunk fel orara, aztan itthon talaltunk egy kokuszt a penteki bulirol, igy annak feltorese nyoman kimentunk, majd kint is maradtunk es nagyon szepen eljatszottunk egymassal egeszen fel 8-ig! Utana mar csak mosakodni kellett es agyba dolni.
Vasarnap templomban, majd boltban jartunk. A jatszoter ezalkalommal kimaradt, mert anyanknak sirt a szaja, hogy fazik... Itthon aztan gyors ebed fozbe fogott, aminek a vegeredmenye nekem nagyon nem jott be, mig apank elo nem kerult es palacsinta sutesbe nem fogott. Na az mar tetszett, bar egesz delutan/este wc-re jartam es fajlaltam a pocakom.
A delutant anyaek szobaja toltottuk, hol egymast olve, hol a szamitogepen. Addig osunk kivasalta a maradek baba ruhat, atnezte az ossze cuccot es bepakolta a korhazi taskajat.
6-kor en mar feltunoen csondesen, alig pislogva ultem a gep elott, ezert anya levitt, hogy egyek egy kis piritost. Kettot haraptam is belole, majd forgolodni kezdtem a szeken, mig vegul lecsusztam es egy szempillantas alatt bealudtam!

Nincsenek megjegyzések: