2012. június 30., szombat

5 eves lettem!!! (Apa pedig 30!!!) - Lori (jun 18-24)

Hetfoi nappal elerkezett vegre az igazi szulinapom! Na nem mintha nem unnepeltem volna mar magam 2 napja... Kicsit korabban indultunk a suliba, mert beugrottunk az egyik boltba szulinapos kituzot venni. (Tavaly vett nekem anya, majd kettot kaptam a szulinapi kepeslapjaimmal, de iden egyet sem.) Jott velunk Ruben is, aki ilyenkor mindig apaval marad itthon. A suliba erve aztan nem is nagyon ertette, hogy miert nem maradhat, de szerencsere az o tanito nenije (akinek amugy vannak delelottos gyerekei is) epp nem volt ott, igy anya azzal gyozte meg, hogy Mrs Bratly sincs meg bent, majd kesobb kell jonni.
Iskola vegen nagy mosollyal es a maradek edesseggel vartam anyat. Epp 2 maradt a zacsiban, igy egy nekem, egy ocsemnek ment a hazautra. Nagy boldogan meseltem anyanak, hogy az osztalyom felkoszontott a 'Happy Birthday'-el es meg egy szulinapos matricat is kaptam. (Az nagyon faraszto volt, hogy ezalatt szinte egeszen hazaig -mivel egy iranyba lakunk- Annabelle es Joseph folyamataban rinyalt, mert nem johettek hozzank, mikor az en gyerekeim meg olyan jo kedvukben voltak es olyan szepen setaltak:) - szerk.)
Apa -szinten szulinapos- szabadnapos volt es epp az ebed fozessel volt foglalatos, mikor hazertunk. Mivel a csirke meg sult, kinyithattam az ajandekaim rogton, ahogy beestem. Az elore elkeszitett listamrol (ami osszesen 3 dologbol allt: torta, roller, babakocsi) mindent megkaptam, meg meg par aprosagot. Viszont egy ido utan elkezdtem dobalni a dolgokat, kijelentven, hogy ez vagy az 'nem kell'! Erre anya osszeszedte a tobbit es elrakta, hogy jatszak azokkal, amik elol vannak, mert a tobbit nem is erdemlem meg. Kis hiszti utan lenyugodtam, szepen atneztem mindent, elraktam, amivel kesobb akartam jatszani, majd megprobaltam gorkorcsolyazni a hazban, mert eppenseggel az jott be a leginkabb, majd a roller, babakocsi.
Ja, ocsi is kapott 2 ajandekot, mert nehezen viselte, hogy se szombaton, se vasarnap nem esett rola szo es senki sem koszontotte ot fel vagy adott neki ajandekot.
Apa 30 uveg sort kapott a 30. szulinapjara
Kedd szabadnapos apam vitt, mivel anyaek baba-mama klubba mentek. Onnan anya hazadobta ocsit, akit szinten apa hozott okosodni, mig anya elszaladt az utolso vedonos idopontjara. Ertunk viszont mar mindket osunk jott, majd onnan en a rolleromon apaval tekertem az usziba, mig anya Rubennel a parkba ment 'pancsolni'.
5-re ertunk haza, az utkozben vett vacsinkkal egyutt, ami hal es sultkrumpli volt. Kicsit teveztunk, aztan jott furdes, hajmosas, majd egy nagyon gyors bealvas.
Szerda reggel is elkisert ocsi suliba, amiert utana anya elvitte jatszoterezni. Az osok nem csak minket, hanem Annabelle-t is osszeszetek suli utan, de most sem jott hozzank, csak hazavittuk. Engem nem is erdekelt nagyon, mert a rolleromon szaguldoztam, ami egyelore a legtutibb szulinapi ajandeknak tunik, mert meg mindig nem untam ra.
Csutortokon vegul eljott hozzam Annabelle, mig Ruben maradt naluk, Joseph-fel jatszani. 6-kor volt visszacsere, amit kovetoen ocsemmel meg 1 orat aldott jo gyerekekkent toltottunk, majd mehettunk is pancsolni, ahol mar akadtak nezetelteresek.
Pentek reggel olyan, de olyan hisztit rendeztem, hogy nem csak taknyom-nyalom folyt ossze, de szinte fuldokolva kohogtem is! (Kohogok mar 1 hete, de leginkabb csak ejszaka.) Szuleim dobbenten neztek az esetet, ami utan anya kozolte, hogy akkor faradjak be a nappaliba, fekudjek le a teve ele es pihenjem ki az (agy)betegsegem. Nem kellett sok ido, fel ora mulva szepen elokerultem, udvariasan megkerdeztem, hogy atoltozhetek-e az iskolai egyeruhambol, majd ocsemmel karoltve elfoglaltuk magunk olyannyira, hogy anya tudott haladni a takaitassal.
Idokozben anya Sheffield-i baratosneja is bejelentkezett, igy Ruben sem ment suliba. Nem maradtak tovabb 1 oranal, de visszahoztak Ruben regi mozeskosarat (kisse szakadtabb allapotban), hoztak egy bebi autos ulest (hogy az miiiiiiiiilyen mocsok volt), kengurut es etetoszeket. Mikor mentek, elvittek egy zsak leany ruhat es a babahazam, amivel karacsony ota kb 2x jatszottam, de persze ahogy eltunt, sirasba fogtam, mire anyam megkert, hogy ne farasszam...
Fel 4-re apank is beesett melobol, benyomtuk a kesoi ebedunk, anya elment (egyedul) boltolni, majd miutan hazajott es elmosogatott, segitettunk neki felmosni.
Szombaton mar reggel sutesbe fogott joanyank. Azaz eloszor a tesztat gyurta ki, amihez mind a ketten asszisztaltunk. 11-kor aztan elkezdett panikolni, mert meg sehol sem volt, pedig a babavaro bulija 12-kor kezdodott! Vegul apank is elokerult, ill. a buli foszervezoje, Kizzy is betoppant, aki 20 perc alatt kidobott minket (jatszohazba 'kellett' mennunk), majd kidekoralta a hazat, atszervezte a konyhat es kozolte anyaval, hogy uljon le es csinaljon 'semmit'. (A bulirol majd kulon beszamolok - szerk.)
A buli vegere mar itthon is voltunk, mert apanak fel oraja volt meloba menni. Meg az osszes neni itt volt, akik kozul kettonek pici (2 es 4 hetes) babajuk is volt. En ettol ugy megihletodtem, hogy egy ideig be sem akartam menni a nappaliba. Vegul a sutik es Kizzy altal hozott torta latvanya meggyozott es ocsivel egyutt szaladtunk megtomni magunk. Innentol kezdve szep lassan szallingoztak a vendegek, utoljara Kizzy, aki egeszen addig maradt, mig az utolzo kanalt is el nem mosogatta. Ezutan a teve ele vonultunk, ahol mi eljatszottunk meg pocaklako ocsenk uj ajandekaival,
Ezeket az egyensulyozo bambusz szitakotoket anya volt kollegajatol mi kaptuk ajandekba.



Ez a ruci 18-24 honaposokra van:)
mig anyank uveges szemekkel -probalva nem elaludni- pihizett egy oracskat. Vegul inkabb felvitt minket a padlasterbe, ahol az en partim ota nem takaritottunk ossze es egyutt mindent visszaramoltunk a helyere, majd kiporszivoztunk es egesz furdesig ott jatszottunk.
Vasarnap reggel meg mindig kettot lato anyank kozolte, hogy nem megyunk templomba. Szabadnapos apank is szolt, hogy csinal nekunk reggelit,
igy szepen itthon maradtunk es pizsamas, lusta reggelt/delelottot tartottunk. Ugy volt, hogy elsetalunk a tohoz, megreptetjuk a sarkanyrepulonk, de szel nem leven, annal nagyobb lustasag, vegul csak a varosba mentunk be megvenni az ebedunk egy reszet. Rovidet jatszotereztunk, majd jottunk is haza, mert a sutoben mar majdnem kesz volt a kacsa.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Lori te aztan nem semmi ajandekokat kaptal,nagyon szep a roller de az a babakocsi alomszep,nalunk irtora orulnenek neki a lanyok az biztos.Apanak is boldog szulinapot kivanunk.Apanak lesz mit igyek 30 sor,nem semmi.Jo sok babacucot kaptok biztosan semmit nem kell vegyetek majd a picinek.Lori olyan nagy lany lettel es gyonyoru.Ruben te meg okos kis ovis gyerek.Nagyon jok a kepek,nem semi hogy Lorira folment a kis bady.Jo kis segitsegek ezek a gyerekek a konyhaba.Annabelle de jo baratnoje meg mindig.puszika

Era és Dani írta...

Nagyon boldog szülinapot Lorinak...és apának is!!
Nagyon klasszak az ajándékok...
Ruben is nagyot nőtt és milyen ügyes...szép kis család!
Pusz.

Olivia ℇ Alexandra írta...

Boldog szülinapot a fél csaladnak!
Gyönyöru a babakocsi, a roller meg nalunk is örök kedvenc!!
Jopofa dolog ez a babavaro party, ilyen itt nem létezik, itt szülés utan rohamozzak meg az embert mindenféle ajandékokkal.
Puszi