2012. június 9., szombat

Anyank, apank egybekel - Ruben (maj 28- jun 3)

Hetfon is igazi nyar volt. Apa vitte Lorit reggel, mire en is szaladtam a cipomert -meg pizsamaban-, de gonosz anyam visszatartott. A kiuteseim voroslottek rendesen, anya kenegetett parszor, majd delben atoltoztem es mar mehettem is okosodni. Ertunk anya jott, 2 pici doboz afonyaval, ami eleg volt arra, hogy gond (es park) nelkul hazacsalogasson minket. Delutan probalt minket benttartani, ami miatt noverkem meglehetosen nehezen volt kezelheto.
Kedden apa szabad volt, de azert o vitte Lorit, mert mi baba klubba keszultunk. Mig anyam az emeleten oltozott, gondoltam meglatogatom az egyik kezemben a laptopommal, masikban a konyvemmel. Sajnos igy nem maradt szabad kezem a lepcson a kapaszkodasra es kb most eletemben eloszor sikeresen leborultam!!! Volt is nagy siras-rivas, mivel szepen osszetortem a kobakom.
A kep 2 oraval az eses utan keszult.
Nem is tudta anya, hogy hirtelen mit csinaljon, de egy fel oras sirast kovetoen eldontotte, hogy igy is elmegyunk klubolni. Az egesz uton cipelnie kellett, mert sehogy sem sikerult abbahagyni az onsajnalatot. Aztan ahogy odaertunk, minden gondom elszallt. Szepen jatszottam, szepen ettem es szepen viselkedtem. Itthon viszont a nappaliba rohanasom alkalmaval eszrevettem a bibimet es ott folytattam a sirast, ahol reggel abbahagytam... Az iskolaba menes gondolata mar felviditott es mentem is boldogan. Amig en es tesom az sikolapadot koptattuk, szuleink elmenetek bevasarolni ruhabol a nagy napjukra...
Szerdara jol megdagadt a szemem korul, igy egyre jobban ugy neztem ki, mint akit agyba-fobevertek.
Mig elsetaltunk, majd haza a sulibol, anyam rendesen kapta a nezeseket az emberektol az utcan.
Csutortokre visszatert az igazi angol nyar. Esett egesz nap, de legalabb felfrissult a levego. Anya baratosneja, Barbi jott mar reggel fel 9-re. Lori addigra fel is oltozott koszoruslany ruhajaba, majd jottem en es vegul 9 korul anya is belebujt feher rucijaba. Fel 10-kor indultunk el a register office-hoz (regisztracios iroda?), kozben meg felszedtuk nagyit es Kris nagybatyank is. A 'buli' 10-kor kezdodott, amikor kijott a hazassagkoto neni es behivott minket egy kisterembe. Ott kb fel ora alatt lezajlott az egesz ceremonia, ami utan szuleink hazastarsakka lettek nyilvanitva!!!
Innen az eso elol beszaladtunk az egyik kozeli pubba egy italra. A csajok teaztak, mig apa sorozott az occsevel. Del elott egy kicsivel pedig atmentunk egy masik helyre ebedelni.
Onnan mar egyenesen hazajottunk, pezsgovel koccintottunk az ifju par egeszsegere, majd benyomtuk a tortat.
Anya es Barbi ennyitol mar el is faradt, igy en itthon maradtam veluk pletyizni, mig a tobbiek atugrottak az utca vegen allo pubba. 5-re kerulek csak elo, mikor mar Barbi elment, de nagyieknak is szaladni kellett a buszhoz. Mivel apanknak feltunoen jo kedve volt, elvitt midannyiunkat meg egy korre a parkba. Hazaerve ledoltunk a teve ele, mig anya elokeszitette a padlasteret az ejszaka erkezo baratainak. Lori es apa nem vesztegettek az idejet, szinte rogton kidoltek, igy en anyaval beultem a kadba egy hosszu pancsira.
Pentek reggel nagy volt az izgalom, mert vendegek aludtak nalunk. Igaz nem ismertuk oket (tavaly jart itt egyikuk, de meg noverkem sem emlekezett ra), megis alig vartuk, hogy felkeljenek. Tomi, anya volt gimis osztalytarsa es Betti, az unokatestvere csak 10 korul jottek le. En elsore tavolsagtarto voltam, de tesonak nem kellett tobb 10 percnel, rogton korulugralta oket. Apankat nehez volt felkelteni, de muszaj volt boltba menni. 1-kor kezdett neki az ebednek, de sajnos a vendegeink mar mentek is Barbihoz, Nottingham-be 2 ejszakara.
Keso delutan anya kozolte velunk, hogy alig lat, megy aludni! Apa sem volt jobb formaban, de mivel ramaradtunk, nem leven mas valasztasi lehetosege, elvitt minket setalni. Elmentunk a munkahelyere a fizujaert, majd visszafele beugorttunk az egyik boltba, ahol kaptunk jo kremes sutiket!
Szombat delelott megint volt baba borze a tolunk 2 percre levo Arenaban, de ezalkalommal sokkal kisebb volt. Talaltunk ugyan egy babakocsit, amit anya nezegetett egy darabig, de sajna nem volt egeszen olyan, amilyet szeretne. (Lefixelt kerekei voltak, amit nem hinnem, hogy Lori tud tolni... - szerk.) Innen varosba ruccantunk, majd a konyvtarba, ahol Lori meglepoen rossz volt! Anya feje mar szinte gozolt, mikor azt latta, hogy egy ures kartondobozt tesz az egyik kisfiu fejere, majd mikor raszolt az apuka, akkor az apukaera tette.... Igy jottunk is haza hamar. Apa 3 utan esett be, nekiallt fozni, amit kovetoen anya elment aludni, majd este -utoljara- melozni. Apaval jo nagyot hancuroztunk, ami megint azzal vegzodott, hogy nem furdetett meg minket...
Vasarnap 11:30-ra voltunk hivatalosak a templomba. Leven boven idonk, anya beult a kadba, ahova par perc mulva mi is kovettuk. Utana szendvicseket csinaltunk, osszepakoltunk egy pikniket, feloltoztunk es mentunk is. A kisteremben angol zaszlos mintaju sarkanyrepultot keszitettunk, majd koronat. (Ezek a kepek hetfo reggel keszultek.)
A mise vegen elorementunk, ahol mar allt egy mini ugralovar, benne rengetek pici, szines labda. Anyank ugyan leult, hogy akkor egyunk, de nekunk jobban bejott az ugralas, mint az eves. Mikor aztan elokerult egy fini torta, mar alltunk is sorba. Egeszen fel 3-ig tartott a buli, majd a szakado esoben elszaladtunk egy par dologert a boltba, majd haza. Tomiek mar itthon is voltak, epp aludtak, mert az ejszakat atmulattak Barbieknal. Azert a keso delutanunk, estenk nem telt unalmasan, mert szinte vegig veluk voltunk es jol eljatszottunk.
.
Es az elmult honap ota elhagytam textil pelenkam, mint alvos tarsam es az ejszakai pelus is neha napjan szaraz marad!!!

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon szeek vagytok,anya gyonyoru nagy pocakod van,szep vagy feher menyaszonynak oltozve,Lori edes koszoruslany volt.Gratulalunk nektek a hazassag koteshez.De jo napjaitok voltak,buli buli hatan.Sosem unatkoztok,es anya a nagy pocakjaval jo sokat jonn megy,nem pihen egy percet se,na azert neha elmegy aludni ahogy olvastam.Ruben ugyes szobatisztasag teren, hu milyen sebek vannak rajta biztosan nagyon megutte magat.pusizka