2012. június 3., vasárnap

Nyar van - Lori (maj 21 - 27)

Hetfon jo gyerek voltam az iskolaban, de utana Annabelle-hez akartam menni jatszani, aki eppenseggel nem is ment egyenesen haza. Ez engem akkor sem erdekelt, egesz uton sirtam, veszekedtem szuleimmel, anyam jol kiakasztva... Kesobb -mar itthon- sikerult lenyugodnom, meg anyanak is segitettem behozni a palantakat.
Kedden hirtelen lett nagy meleg! Suli utan egyenesen a parkba mentunk, ahol egy szal bugyiban, csurom vizesen rohangaltunk. Meg jegkremet is kaptunk, de ocsit inkabb a viz erdekelte, igy mikor fel ora elteltevel ment volna elfogyasztani a fagyijat, anya mar reg benyomta.
Miutan hazajottunk, apa osszedobta az ebedet, kaptunk kintre vizet es be se jottunk egeszen takarodoig.
Szerdan is ezer fok volt. Anyank vegzett a szuloi tanfolyamaval 2-kor, igy kikert minket 1 oraval hamarabb. Nagy boldogsagban szaladtunk a parkba, ahol most atoltoztunk furdoruciba, majd mentunk csobbanni. Mire apa is odaert melobol, mar jol lefaradtunk, igy egyutt hazaballagtunk.
A strandolast folytattuk a kertben, kis idore hagyvan csak abba, mig megettuk a grillezett vacsinkat. Este -mar a kadban- nagyot furodtunk, majd hamar el is aludtunk, jol lebarnulva, izzadtan.
Csutortokre meeeg melegebb lett! Reggel anyaval egyutt csodalhattam meg Oliver osztalytarsam 4 napos hugicajat. Az elso pillantas utan hatrabb huzodtam es onnantol kezdve meg is tartottam a tisztes tavolsagot.
Iskola utan Annabelle-hez voltam hivatalos. Sajna a buli nem tarott sokaig, mert az anyukaja elfelejtette, hogy eligerte a gyerkoket a nagynenjuknek, igy fel ora elteltevel mar uton is voltam haza. Annyira nem bantam a dolgot, nagyon szepen eljatszottam Rubennel a vizben, majd 6-kor anya kitessekelt minket onnan, meglocsoltuk a vizunkkel a novenyeket, par perc alatt lefurodtunk, majd a szuloi agyon birkoztunk. Egy kis ido utan eldurvultak a dolgok, ezert lementunk harapni valamit, majd aludni a forro szobankba.
Penteken kicsit szelesebb volt a kelletenel, de igy is meleg. Apa szabadnapos volt, de ertunk anya magaban jott azzal, hogy otthon lesz meglepi! Kaptunk egy uj medencet, ami joval nagyobb a mar 3 eve hasznalt bebi medencenel.
Egeszen estig benne nyomultunk, meg apa is bejott. Vegul gonosz anyank vetett veget a bulinak es kuldott ki minket szaradni 7 korul. Aztan jott apa bomba otlete es fel 8-kor nekiindultunk a parknak!
Jo moka volt, kicsit meg kiszaladgaltuk magunk, de aludni mar hulla faradtan mentunk 9-kor.
Szombaton 8-ig aludtunk! Utana becsomagoltuk kisbaratunk, Riley szulinapi ajandekat, atoltoztunk es mentunk is a jatszohazba 10-re. Riley 3 eves lett, es ocsivel fog egy csoportba jarni kov. honaptol. Nekem nagyon bejott a parti,

A szulinapossal
de teso nem volt epp a legjobb hangulataban. Reggelre ugyanis tele lett az egesz hasa/hata voros pottyok, amit valoszinu a sok napsutes okozott. A baj csak az, hogy nem egyszeru a fiut a hazon belul tartani...
Miutan vege lett a szulinapnak es hazajottunk, en anyaval bementem a varosba ruhat nezni. Szinte ures kezzel es epp idoben jottunk haza, apa mar indult is dolgozni. Nekem sem kellett tobb es mar kertem is a vizet a medencebe. Ruben is velem volt, eredetileg trikoban, de folyton levetette velem. Vegul masfel orat voltunk csak kint, majd teve ele ultetett minket anya egeszen estig, amikor meg egy korre elugrottunk a parkba.
Vasarnap jol viselkedtunk a templomban. Onnan boltba mentunk, majd a parkba, de tul meleg volt a szep ruhankba, es Rubent se akarta anya nagyon napoztatni, igy jottunk is haza. Mig anyank elokeszult az ebedhez, tevet neztunk, majd eszrevettuk, hogy panirozas lesz, ugyhogy gyorsan felsorakoztunk a konyhaba segitsegnek. Ocsi a lisztet, anya a tojast, mig en a zsemlemorzsat kezeltem. Nalam nem potyogott sok minden melle, mig Ruben nem kicsit liszt pakolasban uszott.
Ebed utan teveztunk, jatszottunk, de hamar meguntam a dolgot. Anya viszont faradt volt, mig apa meg panaszkodott, hogy faj a feje... vegul anya elegelte meg a szenvedesem es elvitt minket a parkba. Ruben odafele borult egy hatalmasat, mind a negy vegtagjat lezuzva. Azert a kapott jegkrem sokat segitett, mig en osszetaliztam az egyik osztalytarsammal, Alexxal, igy el sem akartam jonni. Vegul fel 8-ra ertunk haza, gyorsan pancsiztunk es mar mentunk is aludni.

Nincsenek megjegyzések: