2012. május 26., szombat

Uj tudomanyok, regi hiszti - Ruben (maj 14 - 20)

Mar egy honapja kisiskolaskent tengetem napjaim. A hetveget nagyon nehezen birtam, folyamatosan kerdeztem a tobbiektol, hogy mikor megyunk mar suliba?
Hetfo reggel orommel valtam meg egyenruhas noveremtol, tudvan, hogy par ora mulva en is mehetek. Es hogy mentem! Szinte szaladtam az iskolaig, majd a tanito nenihez.
Kedd delelott baba-mama klubban jartunk. Most jo sok gyerek volt, es csak az egyikkel voltak osszezorduleseim (2 eves Oscar, aki sokszor utanoz es nem nagyon tudok vele mit kezdeni meg). Egy ujabb zacsi baba ruhaval gazdagabban jottunk haza, benyomtam egy szenyat es mar vehettem is egyenruham.
Ertem jott anya, majd mentunk inteni Lorinak, aki art klubba volt hivatalos, de ahogy meglatott minket, sirni kezdett, majd kerlelni anyat, hogy vigye haza. A tanito nenije, Mrs Bacon elmeselte, hogy volt egy kis nezetelteres aznap noverkem es Annabelle kozott, amiert Lorinak buntiben kellett ulnie es azert akar annyira elszabadulni onnan, igy vegul hazahoztuk.
Szerda delelott szuleimmel varosban jartunk, piacoltunk, aztan egy ido utan anya elkoszont es elment dolgozni, igy mi, sracok magunkban jatszotereztunk egyet, majd jottunk haza. Az iskola vegen mar anya jott, s mentunk vele a sport klubba, ahol most teniszezni tanultunk.
Csutortokon anya nekiallt kiszelektalni a bebi rucikat meret szerint, igy en gondoltam egyet es megkertem, hogy jatszhassak a szamitogepen. Kerestunk is par konnyebbet, de en leven bal kezes, eddig mindig feladtam az eger kezeleset. Ebben remenykedett anya ezalkalommal is, de par perc alatt elsajatitottam a dolgot jobb kezzel es onnantol kezdve nem volt megallas... Siman feltalaltam magam es mindent ugy csinaltam, ahogy a jatek mondta, igy anyanak nem is kellett segiteni.
Azert a kikapcsolasnal volt nemi uvoltes, de az iskolas ruhamat meglatva hamar lenyugodtam.
Penteki napunk ugyanigy, szamitogepezve - ruhat szortirozva telt, majd suli, ahonnan nagyon boldogan jottem haza, mert kaptam egy uj konyvet a hetvegere olvasni.
Szombaton visszamentunk abba a cipo boltba, ahol 2 honapja vettuk teso sulis cipojet. A talpa maris elkezdett levalni es mivel anya megtalalta a blokkot, megprobaltuk kicsereltetni. A csere olyan jol ment, hogy nem csak Lori, de en is kaptam uj cipot. Ez az elmult kb fel evben nem volt lehetseges, mert amint egy uj surrano erintette labam, visitani kezdtem! Most viszont siman belemenetem a probaba es az elso hordasnal sem ellenkeztem.
Innen a konyvtarba mentunk, mert anyanak kellett par konyv. A viselkedesunk viszont nem odavalo volt, igy csak 1 orat maradtunk es jottunk is haza.
A kesoi ebedunkre mar apa is hazaert, majd anya eltunt aludni (ment este meloba), igy onnantol kezdve az ovei voltunk es nagyon jol osszebandaztunk.
Vasarnap tempolomban jartunk, de nekem nem akarodzott szot fogani. Anya merges is volt, ezert nem mentunk a parkba utana, hanem egyenesen haza. Koran ebedeltunk, majd kiprobaltunk egy uj muffin receptet, amiben mi is nagyban segedkeztunk. Lusta apank ekkortajt kelt fel, majd -folytatvan a szombat estet- jatszott velunk egy orat, total szetszedve a szuloi szobat. Utana elovette nekunk a gyurmat, mert anya szolt, hogy jo lenne, ha lenyugtatna minket, mielott elmegy dolgozni. A dolog csak felig jott ossze, mert onnantol kezdve, ha osszevesztunk vagy rank szolt vagy kiabalt anya, akkor rogton mindketten nagy 'apa keresesbe' kezdtunk... (Lori sirva 'hol van apa'-zott, mig Ruben szinten sirva azt ismetelgette, hogy 'apa elveszett, apa elveszett, apa elveszett' :) - szerk.)

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu ha de sok rogramotok van,annak meg nagyon orulunk hogy Rubennek ennyire tetszik az ovi.Lori es Anabbelle osszevesztek,ez igazan furcsa hisz nagy baratnok,remelem azota kibekultek.De sok baby cucotok van ,azt gondolom egyet sem kell vennetek,annyit kaptatok.puszika