2012. május 13., vasárnap

26 - 29 hetesen - anya irja

26 hetesen sikerult vegre eloszor eljutnom egy szulesz-nogyogyaszhoz is (eddig csak a vedono es ultrahangos nover latott). O se csinalt sokat, inkabb csak kerdezett. Atragtuk magunk a -nem igazan rozsas- szuleseimen, majd kerek perec kijelentette, hogy nincs valasztasi lehetosegem, ezuttal programozott csaszar lesz. Az indok Ruben koruli komplikaciok volt, amire rogton haraptam, hogy hat az az o hibajukbol indult ki, de nem hatotta meg. Nehezen ugyan, de lenyeltem, hogy akkor julius 17-en lesz harmaska szuletesnapja!!! En a szokasos 2 hetes tulhordas miatt augusztus elejere vartam a bebit, igy szamomra majd' 3 hettel hamarabb fog jonni...
Vizsgalat is volt, ami abbol allt, hogy felfekudtem az agyra, megtapizta a pocakom, utana Ruben segitsegevel meghallgatta a baba szivvereset, majd elbocsatott azzal, hogy talizunk 2 hettel a szules elott.
29 hetesen pedig ujra a vedononel jartam. Ezalkalommal nem Dave, hanem Ruben kisert el, aki a jatekok helyett rogton a vernyomasmerot ill. sztetoszkopot kerte, hogy megvizsgaljon:) A vedono vert vett, egyik karombol nem sikerult neki, ezert atvaltott a masikba, ahol nemi huzogatas utan csak kiserdult valami, de mar rogton utana elkezdtett beverezni... Ezutan felfektetett az agyra es megnezte a pocakom. A bebi 1 hete a jobb oldalam, a bordak alatt tervezi a kijovetelt, de neha olyan fajdalmasan, hogy fel is szisszenek. Mondta, hogy ott van a feje, a popsija meg a balul, alul. Megmerte a hasam, ami itt felvezetnek egy gorbere, ami az en adataim es a mar meglevo gyerekeim szuletesi meretei alapjan van erre a babara tervezve. Az alapjan a gyerkoc nem kicsi, a felso hataron van, pedig itt mindenki csak amul-bamul azon, hogy mennyire mini a pocakom.
Felul Ruben 28 hetesen, alul bebi no. 3 28 hetesen:)

Ez pedig Ruben 28 hetes beszamoloja. Csak azert masoltam be, mert veletlen eszmbe jutott, hogy hatha rola is van bejegyzes ezekbol az idokbol. http://www.babaszoba.hu/services/naplok/post/lori/28_het_anya_irja?id=142240

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon szep pocakod van, mindjart itt lesz a babytek,nevetek van mar?
puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

Tényleg milyen pici a pocakod! En ekkor mar egy balnara hasonlitottam Alexandraval! :)))
Szerintem jobb, hogy csaszarral szülsz, foleg hogy farfekvéses! En mar elore izgultam miattad, nehogy valami baj legyen most is. Meg igy legalabb fel lehet készülni elore, nincs hirtelenjében kapkodas, hogy mi legyen a gyerekekkel, ki megy értük a suliba, ki fekteti le oket, stb.
Puszi
Kata