2012. május 22., kedd

Apazos het, csavargos hetvege - Lori (maj 7-13)

Hetfon volt az itteni majusi munkaszuneti nap; egyben apa 1 hetes szabadsaganak elso napja. Delelott itthon tettunk-vettunk, majd sutit dekoraltunk jo sok edesseggel,
majd 1-kor besetaltunk a varosba. A par honapja megnyitott mozi elotti teren volt a buli, ugralovarral, arcfestessel, szinpaddal...
Elso alkalom, hogy Ruben is feljott velem!
Mivel kisse logott az eso laba, nem is voltak sokat. 1 oran at csak jatszottunk, ugraltunk, majd eleredt az eso, apa megehezett, igy beultunk az egyik kozeli kavezoba. Mikor onnan kijottunk, mar vege lett a bulinak, jottunk is haza. Kozben Monika irt uzit anyanak, hogy akkor menjunk hozzajuk, ahogy azt elore megbeszeltek, csak epp az osok elfelejtettek. Igy itthon egy kicsit pihentunk, majd pattantunk a biciklikre es tekertunk fel hozzajuk. (Ez volt az elso alkalom, hogy ocsi kimereszkedett a bicojan!). Egesz jol eljatszottunk a fiukkal, de hamar el is faradtunk. En 8-kor sirni kezdtem, hogy haza akarok jonni, de a fiuk meg jol mulattak, igy mi anyaval gyorsban le is leptunk. (Lori nagyon hamar bealudt, mig Dave csak 9-re hozta Rubent haza, aki mar a szemet is alig birta nyitva tartani - szerk.)
Kedd reggel arra keltem, hogy occsem folyamatosan kohog... Anya mondta, hogy az ejszakaja is nagyon ramaty volt, igy suliba sem jott. Inkabb itthon maradt es segitett apanak festeni,
majd elvitte anyat a vedonoi talalkajara. Ertem mar apaval kiegeszulve jottek, alvo tesoval! Tortent ugyanis, hogy Ruben fel pillanat alatt bealudt anya oleben, mig setaltak ertem a sulihoz. Babakocsi nem leven, felvaltva cipeltek szuleim nehezsullyu ocsem a parkig, ahol egy padon kinyulva alukalt, mig en a szokokutas medencenel ugrandoztam, ill. mig apa bevasarolt. Mikor apa visszajott, felkeltettuk es nem is morgott nagyon, szepen hazasetalt. Itthon aztan nagyon meglepodtem, hogy a megszokott fehet mosogep helyett es csunya szurke all a konyhaban! Tortent ugyanis, hogy a regi megadta magat es ujat kellett venni, amit apa rendelt a neten, kb 2 perc nezegetes utan... Kozoltem is vele, hogy nagyon nem tetszik, mire anya is csak bologatott.
Szerdan sem jott ocsi suliba, helyette elment anyaekkal korulnezni a varosban, hogy van-e olyan festek/tapeta/fal matrica, amit a szobankba szeretnenk, de sajnos ures kezzel jottek haza. Ertem apa jott egyedul, majd itthon nagy olelkezve szaladtam Rubenhez, es nem gyoztem mondogatni neki, hogy mennyire hianyzott!!!
Csutortokon mar jott teso suliba. Pont akkor vegeztem az ebeddel es meglatva, szaladtam is megolelni. Ertunk anya jott, es Annabelle-kkel egyutt indultunk haza. Ennek az lett az eredmenye, hogy gyereket csereltunk, Annabelle jott hozzank, mig Ruben ment hozzajuk! Apa cserelte oket vissza 6 utan, ami meg akkor sem volt eleg keson ocsinek, mert egeszen hazaig uvoltott...
Penteken mindket szulonk jott ertunk, majd robogtunk a parkba, ahol jol eljatszottunk mar vagy fel oraja, mikor rank szakadt az eg, es nagy szaladasba fogtunk.
Szombaton reggel mi csajok leleptunk. A templomos gyerekekkel mentunk Egmanton-ba, ami egy pici falu, de mar par eve rendeznek itt egy mini ifjusagi talalkozot a kb 3 evesektol a 12-13 evesekig. Nem voltunk sokan, kb 40 gyerek es csak parunkkal jott szulo, igy felnottbol nem volt annyi se. Delelott folyaman kezmuveskedtunk; szivet dekoraltam, nyaklancot fuztem, pici dobozkat keszitettem...
Delben tettunk egy nagy setat, majd leheveredtunk piknikezni.
2 utan pedig a szemben levo nagyon regi templomban, gyerekmisere ultunk be. Ezt nem csak en, de majd elalvo anyam is nehezen birta. Nalam az energiatultenges okozott gondokat, ami folytatodott a kocsiban is hazafele, de ott mar atragasztva a masik 2 gyerekre is, igy nem kisse volt hangos tolunk az auto.
Itthon apa kesz ebeddel vart minket. Mar nem tombolt bennem az energia, inkabb csak nyugoskodtem, sirdogaltam furdesig, majd ugy bedoltem az agyba, hogy masnap csak 9 elott sikerult kimasznom.
Igy vasarnap nem is mentunk templomba. Lusta reggelunk egy ujabb piknik osszepakolasaban ert veget, majd 11 korul elindultunk a helyi tohoz. Apa morgott egy sort, mert nagy szeles idonk volt, de vittunk magunkkal a papirsarkanyunk, amihez meg ugye az olyan ido dukal.
A toig be nem allt a szam, leginkabb panaszaradat gyanant, hogy en mennyire nem akarok menni es kulonben is hideg van, meg nincs semmi jo a toban... Odaerve apa egy kis osvenyen vitt minket korbe, amin meg egyenesen kiakadtam, mert mar a legelejen egy meredek, csuszos reszen kellett lemennem, majd megcsipett a csalan!
Ocsi legalabb elvezte, futkarozott ossze-vissza. Vegul a to mellett levo rugby palyan satraztunk le, ahol aztan apa eloszedte a sarkanyt es ezzel egy csapasra elmult minden banatom! Mig Ruben focizott, anya pihegett a piknik takaron, addig en apaval probaltam meg rajonni a sarkanyeregetes fortelyaira. Mikor elfaradtunk, leultunk enni, majd a tobbiek is becsatlakoztak, aminek az lett a vege, hogy nekunk, gyerekenek jobban ment az eregetes, mint szuleinknek!
Vegul 3 korul, jo faradtan, koszosan, elindultunk haza. Apa kesobb osszedobott egy estebedet, amit egy hatalmas birkozas kovetett (szinten apaval), majd pedig pancsolas.

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hu micsoda napjaitok voltak,szobat festettek,elromlott a mosogep nem semmi.Ruben nagyon hamar rendbe jott aminek orulunk.Anyanak nem lehet kellemes azert Ruben kiloit cipelni.De klasz buli volt ahol jartatok az ugralovaras.Jo kis sarkany eregetes lett a vegen,a fiukkal is mindig olyan jol elvagytok ,Annabellekkel a gyerek csere erdekes lehet,de jo hogy Ruben mar elmarad.Kar hogy nincs kep a padon alvasrol.A kis bebiteknek tallatatok mar nevet,nagyon kivancsi vagyok ra.puszika