2012. július 14., szombat

Mar csak 3 nap a csaszarig - anya

Tegnap, azaz penteken ismet be kellett mennem a korhazba. Az utolso eligazitas volt, ill. alairattak velem a papirokat, hogy ugye semmi sem lesz az o hibajuk, ha... majd vert vettek, kaptam 2 bogyeszt, ami a gyomorsav minimalizalasara van a mutet elott, plusz meg egy papirkat is, hogy mikor, mit s hogyan ehetek utoljara. Szerencsere a vedono hulyeseget mondott es nem kell mar hetfo deltol eheznem, hanem meg kedd reggel is ehetek piritost 8-ig, majd ihatok (nem tejet) 10-ig, de utana mar semmi.
Az egeszben csak azt furcsalom, hogy az egesz terhesseg alatt szinte hozzam sem nyultak! Meg jo, ha a gyerek fekveset megneztek parszor, de az volt a max. Bar az nem hianyzik, ami otthon van, hogy egyfolytaban csekkolgassanak, de azt hittem, hogy most utolso alkalommal legalabb egyet bekukkantanak, hogy minden rendben van-e?
Szoval kedden 12-re kell bemennem, attol fuggoen, hogy mennyire lesz bolondok haza kb fel 2-tol kezdik a csaszarokat. Elvileg ketten vagyunk aznapra es azt nem is tudjak megmondani (nem tudom mitol fugg), hogy melyikunk lesz az elso, de a ket mutetnek egymas utan kene lezajlani. Persze szeretnek en lenni az elso, mert ugy Dave el tudna meg szaladni az uszodaba 4-re, ahova nagyi viszi Lorit, hogy segitsen neki a ket lurkoval. Utana meg jonnenek be hozzam; remelem, hogy addigra a mosdatasom, bebi rendbetetele is meglesz mar es majd kitolnak a szuloszobarol.
Nevrol annyit, hogy en total kiabrandultam sajat magambol, mert eddig azt hittem kreativ emberke vagyok es hogy 9 honap tobb mint eleg egy nev kivalasztasara, de ugy nez ki, hogy nekem ez mar nem megy harmadjara:( Igy tobb mint valoszinu, hogy Dave altal valasztott neveket fogja kapni a kisember, ami miatt ugyan van nemi ellenerzetem, de leginkabb csak azert, mert az o fejebol pattant ki.
39 hetesen Rubennel (fent), ill most (lent)

1 megjegyzés:

admin írta...

Szerintem legyen a neve Ruben 2., mert borzasztóan hasonlít most a pocid az akkorira! :-DD
Puszi nektek!