2012. április 28., szombat

Elso hetem az iskolaban - Ruben (apr 16-22)

Hetfon vegre eljott az a nap, amire szuleim mar honapok ota nagyon vartak. Delutan ellatogattam Lori iskolajaba, magam is mint leendo iskolas!!! Csak 1 orat voltam, de azalatt is sikerult osszevesznem az egyik kisfiuval es kifejeznem a tanarok iranti nem levo tiszteletem... (Ugy dontottunk -anno Lori kezdesetol elteroen-, hogy Ruben delutanos lesz, ami mindennap 12:30-15:15-ig tart - szerk.)
Kedden aztan mar nem volt visszaut, anyam elvitt, majd otthagyott!!! Se puszi, se pa, csak szaladt, mielott elsirta volna magat. En eloszor csak lestem, reszt nagyon semmiben nem vettem, kiveve mikor elokerultek a betus konyvek. Suli vegevel repultem is anyamhoz, majd nagy kotoraszasba kezdtem a taskamban az ahetre kapott betus konyvem utan. (Az elso konyvem az 'o' betu volt, kepekkel, azoknak neveivel, mint pl 'orange', 'octopus'...) Ezt egesz uton hazafele szorongattam, majd az agyba is magammal vittem.
Mig delelott itthon voltam a heten, megtanultam 'lehamozni' a matricat es felragasztani a helyere.
Szerdan is minden szepen, gordulekenyen ment. Anya meg is dicsert, mikor jott ertem, hogy ugyesen beilleszkedtem, mivel anno Lori az elso 3 hetet vegiguvoltotte....
Csutortok delelott az osokkel elballagtam a korhazba, hisz anyamnak esedekes volt az elso (!) orvosos idopontja. Nagyon jo fej dokihoz kerultunk, aki mindenbe probalt bevonni, ami eloszor egyaltalan nem ment neki es a szuleim is mondtak, hogy idegenekkel szemben nagyon szegyellos vagyok, de aztan ok lepodtek meg a legjobban, mikor a vegere igazi asszisztens kerekedett belolem!
Innen rogton haza, fel ora mulva pedig mar az iskolaba mentunk. Vegig panaszkodtam, hogy 'I don't like iskolaba' ill. 'I wanna go home, mummy', ezzel rendesen konnyeket csalva anyam szemeibe. A tanito nenit meglatva szaladtam volna kifele, de megfogott es nem engedett, mig anya gyorsba lelecelt.
Mikor ertem jottek a szuleim, teljesen mas szerkoban talaltak, mint korabban. Tunteteskeppen osszepisiltem magam, kb epp az 1 eves, nappalra pelenkamentessegem evfordulojan. Anya feje gozolt, a tanito neni pedig szinte atnezett rajtam... A labamra egy surf cipot kaptam (azaz ciponek alcazott szivacs), ami akkor meg fel sem tunt anyamnak, de mikor hazaertunk, szoltam neki, hogy valami nem okes. Ugyanis nalunk kb 1 honapja minden aldott nap esik, igy aznap is szakado esoben, pocsolyakon atgazolva jottunk haza, aminek koszonhetoen csurom vizes, jeg hideg volt a tappancsom.
Penteken meg szivfacsarobban panaszkodtam suliba menet. Most sem akartam maradni, igy a gonosz felnottek az elozo napi cselhez folyamodtak. A vegeredmeny ugyanaz lett delutanra...
Mire hazajottunk, mar apa is itthon volt. Gyorsan ruhat valtottunk, estebedeltunk, majd 6 elott par perccel elindultunk bulizni (majalis). Epp nem esett, de a helyszin felig vizben allt, igy szegeny Lori jo parszor elsullyedt, mert hat nekem volt gumicsizmam, de o nem akarta felvenni.
Szombaton delelott lustultunk, majd elindultunk a varosba. Persze alig 5 perc mulva mar pisilnem kellett, es meg sem vartam, mig a gatya/bugyi teljesen lekeruljon rolam, maris csurogtam. Anyat majd' szetvetette a duh, rogton berobogott a kozeli charity boltba, de persze nem volt nadragjuk a meretemben. Elsetaltunk a kovetkezobe, ami mar bent volt a varosban, de nekem addig is nagyon rossz volt ugy nedvesen...
Mar szarazon piacoltunk egyet, majd a konyvtarban -a szokasos modon- bevartunk munkabol hazatero apank.
Este ismet anyatlanok voltuk, de apa most jo kedveben egeszen fel 9-ig hagyott minket, mert szepen jatszottunk es kivetelesen nem oltuk egymast.
Vasarnap jo keson keltunk, 40 percunk volt ekeszulni a templomba. Onnan egyenesen hazajottunk, majd harmasban tortat keszitettunk, vegul -a kivetelesen napos idoben- kerteszkedtunk. Apa 3 utan jott haza, mi epp akkorra eheztunk meg, igy benyomtuk a maradekot. Hozott egy uj mese dvd-t (Monsters Vs. Aliens), ezzel eldontve a delutani programot.

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Ruben de ugyesen beszokott az oviba nem smemi ugyeske.A bepisiles biztos a nem akaras jele,nem akar ott maradni de majd csak beszokik.Jok a keek nagyon.puszika

Kristóf és Maja írta...

Még ilyen esős napokat! Itt meg lassan beköszönt a nyár... bár ma megjött az ígért hidegfront és állítólag a jövő héten nem lesz 30 fok.. Ez se jó, meg az se.. Nagy váltás ez Rubennek, meg az egész családnak. Mind a két csemete most már iskolás. :) Reméljük a mosolygós kedve meg a lelkesedése most már kitart és nem lesz több sírós-bepisilős nap.. Anya meg reméljük jól van a pocaklakóval együtt! Tudni már hogy kisfiú vagy kislány lesz?
Puszi
Maja, Kristóf és Szilvi