2012. április 13., péntek

3 eves lettem en - Ruben (apri 2-8)

Hetfoi napunk a megszokottol elteroen, csendesen, lustan es leginkabb a hazban telt, ugyanis megint hideg lett. A varosba beugortunk, de csak rovid idore es mar szaladtunk is haza.
Kedden 10-re mentunk a templomba, vittuk magunkkal Monikat es a 3 fiut is. Husvetra alkottunk lapokat, diszitettunk tojasokat, vagtunk, ragasztottunk, szineztunk...
Mindannyian elveztuk, kiveve anyat, mert nekem sikerult megkaparintanom egy ragasztot, ami ugy folyt, ahogy kell es minden egyes koromnyi darabra kb 1 decit nyomtam belole, hogy ragadjon... na meg minden masra is. Azert alkottunk jo sok mindent, majd hatra mentunk, ahol volt egy kis kaja, pia. Itt az egyik neni elmeselte husvet tortenetet, de olyan csavart modon, hogy meg a nagyok is csak neztek. Utana egy bacsi korbevitte a nagyokat a templom oldalan allo kepeknel es vegigmentek a keresztrefeszites torteneten. En harmad magammal visszamentem a kisterembe, es fekete filctollal festeni kezdtem egy tojast, amitol tok fekete lett a kezem, majd azon sirtam, hogy fekete, majd nekikezdtem egy masiknak...
Miutan kialkottuk magunk, bucsut vettunk lengyel baratainktol es hazajottunk. Apa mar felkelt, epp keszulodott elenk jonni, de mi fel oraval hamarabb vegeztunk. A rossz ido miatt ugy dontottunk, hogy elugrunk a jatszohazba. Ahogy elindultunk, rank szakadt az eg es jol elaztunk (kb 5 percre van a hely). 2 orat kusztunk, masztunk, majd mikor mar csak csepegett, besetaltunk a varosba es beultunk enni az egyik ujonnan megnyitott pubba. Ezutan meg el kellett menni vasarolni ezt-azt, de mar megint eleredt, igy nagy rohanva tettuk meg a hazavezeto utat.
Szerda reggel nem akartunk hinni a szemunknek, mikor kint azt lattuk, hogy szakad a ho!!! Olyan suru es nagy pelyhekben esett. A foldre erve viszont rogton elolvadt, es par orara ra at is valtott esobe. A napunk ezzel meg is lett pecsetelve, amit anyank nem bant nagyon, mert ugyis az en tortam elkeszitesere szanta a napot. Es hogy mennyi ideig csinalta! Ebedre legalabb abbahagyta es fozott, majd jatszott velunk 2 orat, de aztan megint folytatta... Nekunk nagyon uncsi napunk volt, nagyreszt csak egymast oltuk.
Csutortok reggel aztan ugy tortem be szuleim szobajaba, hogy 'Ruben's birthday', 'Ruben's birthday', 'Ruben's birthday'... Lori is kovetett hamar, aki jobban tudta a menetet es szolt, hogy menjunk gyorsan le, mert ott lesznek az ajandekok. Eloszor ugyan megdobbentem, de testveri segitseggel hamar a csomagolopapirok tepesen faradoztam.
Ugy, mint karacsonykor, nekialltam megcsodalni mindent egyenkent, de Lori hajtott, hogy bontsak ki mindent egyszerre, es vegulis beadtam neki a derekam. Apank lusta mod az agyban maradt, igy anya orulhetett az osszeszerelos pozicionak. Legjobban a rollerert atkozta magat, mert anno Loriet csak ki kellett venni a dobozbol es szetnyitni, mig az enyem apro darabokban volt... Mire apa lemaszott, mi megreggeliztunk, atoltoztunk, kiveve felig megoszult anyank, mire apa kozolte, hogy 20 perc mulva indulunk! Vegul elertuk a vonatot, ami 10 percet kesett...
Sheffield-be mentunk. A vonaton aldott jo gyerekek voltunk, majd ugyesen setaltunk a tuzolto muzeumig. En ugyan az ut felet vegigbogtem/szenvedtem, mert az ujonnan kapott tuzoltoautomat nem hoztuk el es 5 percenkent kozoltem, hogy akkor mar mehetunk is haza. A muzeumban toltott elso fel ora is hasonloan telt, apa mar anyat hibaztatta, hogy nem nekem valo meg ez a hely, mire egy olyan terembe ertunk, ahol mindent ki lehetett probalni.
Attol kezdve feleledtem en is es eszembe se jutott a banatom, egeszen addig, mig ki nem leptunk a muzeumbol. Ezutan beugrottunk egy 1 fontos jellegu boltba, ahol mindenki kapott valamit. Innen egyenesen enni mentunk a KFC-be, mert mar mindenki ehezett. Ott taliztunk Sheffield-i baratainkkal, Bettivel es Bogussal, akiktol kaptam egy masik tuzoltoautot, igy nagyon boldog kisfiuva teve a nap hatralevo reszere. Bettiek hamar elmentek, majd mikor vegeztunk, megneztuk a setalo utcat. Kaptunk fagyit, majd eszrevettuk, hogy van ott egy ugralos resz nagyobbaknak es kisautos-korbemenos-beulos is kicsiknek, ami pont lerobbant, ahogy en kovetkeztem volna... Azert Lori bevallata az ugralast, ami anya szerint nagyon buli volt, mig apa ott aggodalmaskodott, hogy meg csak 4 eves es meg fog ijedni.
Hat nem lett igaza, Lori annyira elvezte, hogy mikor le kellett szallnia, megkerdezte anyatol, hogy jovunk-e erre holnap is.
Ezutan mentunk is a vonathoz. Mivel meg 40 percunk volt, leultunk kavezni-narancsozni.
Anya nagyon meg volt elegedve a viselkedesunkkel, mert egesz nap szepen viselkedtunk, es meg az allomason ulve is ugyesen eljatszottunk. (Jajj, es majd megint kezdodik minden elolrol hamarosan:) - szerk.) A vonat idoben jott, de rengeteg emberrel. Azert sikerult leulnunk, Lori apaval, en anyaval. Egy ideig csendben, majd egyre hangosabban rotyogott noverkem, mivel apa csikizte, ami nekem is megtetszett es betarsultam hozzajuk. Vegul tuleltuk az utat, bar nehany neni, bacsi csunyan nezett rank.
Miutan leszalltunk, elszaladtunk az egyik kozeli elemiszerboltba, ahol jo nagybevasaroltunk, majd taxival hazahozattunk magunk. Monikaek 10 perc mulva meg is erkeztek, igy meg par orat jatszottunk a fiukkal, meg persze elfujtuk a gyertyaim es benyomtuk a tortam felet.
Este nem nagyon kellett senkit elaltatni a csaladban.
Penteken ismet ugy keltem, hogy 'Ruben's birthday', de hamar el is keseredtem, mert az este folyaman anya eltavolitotta az engem elteto dekoraciot. 11 utan besetaltunk a varosba, mert anya elfelejtette feladni az Anglia-i husvetos lapokat. De sajna apanak igaza volt es a posta mar bezart a hosszu hetvegere. A piacon at, ahol 4 doboz eperrel lettunk gazdagabbak, elballagtunk Wendy-ek hazahoz, aki meghivott minket ebedre. 3-ig maradtunk naluk, mert akkor nagyon beborult es anya haza akart szaladni, leszedni a ruhakat.
Ezutan nem is mentunk semerre, hanem egesz delutan mesefilmeket neztunk a teven, ami meg minket is erdekelt.
Szombaton is esore keltunk. Delelott a csajok kidekoraltak par tojast husvetra, majd ebed utan bementunk a varosba apaval. Vettunk par dolgot, leven a boltok zarva husvetra, majd apat elengedtuk dolgozni. Kozben talaltunk egy helyet, ahol volt arcfestes. Ilyen szep lett a kiralylany.
Mi meg kicsit nezelodtunk, vettunk egy-ket kelleket noverem alkotasaihoz (ragaszto, papir...), majd hazajottunk.
Vasarnap vittunk egy talca sutit a templomba. Meg jo, hogy anya sokat rakott ra, mert husvet leven rengeteg gyerek jott. Utana hazajottunk 2 orara, apa kozben elokeszult a kesoi ebedre, majd a csajok elmentek Lori osztalytarsanak a szulinapi bulijaba,
mi pedig pubba, meccset nenzi.
Miutan vege lett a bulinak, mar kesz ebeddel vartuk haza a lanyokat. Kesobb meg apa visszament egy masik meccset nezni, ahova Lori rovidesen kovette, igy csak en maradtam anyanak. Kicsit jatszottunk, teveztunk, majd mentunk furodni, epp mikor beestek a csavargok.
.
Mostanaban vannak rossz almaim es a tevet is igy nezem, ha ijesztos:

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nalatok milyen esos ido van,igaz nalunk is 3 napig esett a husvet 3 napjan.Jo kis napjaitok voltak, Ruben szulinapja klasz lehetett,es mennyi sok ajandekot kapott.Ti rengeteg szulinapra jartok, es ti nem hivtok vissza senkit?Vagy majd a Lori szulinapjara?
Jok a kepek,es milyen bator a Lori hogy olyan magasba ugralt.puszi

admin írta...

Isten éltesse a kis tűzoltót!
Klassz szülinapi napotok volt! :-)

Olivia ℇ Alexandra írta...

Nagyon boldog szülinapot! Nagyon szép volt a torta!
Edes vagy a félös képeken. De ugye Loritol nem ijedtél meg, mikor kiralylanynak lett festve? (Inkabb gonosz mostohas lett :)))
Puszi