2012. április 4., szerda

Nyari ruhak - Lori (marc 26-apri 1)

Hetfon suli utan alig vartam, hogy levehessem az egyenruham, mert majd' megsultem. Anya erre elokotorta a tavaly elrakott nyari ruhas zsakot, amibol aztan kedvemre valogattam, kb 3x atoltozve, mig megtalaltam a megfelelo darabokat.
Kedden reggal anya eldobott Amy-hez, mert ment baba klubozni ocsivel. Delutan viszont egyenesen hazamentem, mert apa szabadnapos volt es nagy kertrendezesbe kezdett. Mire hazaertunk, mar fott az ebed is, amit aztan kint ettunk meg.
Szerda delutan is oltozkodessel telt, miutan elokerult par ujabb polo, majd kimentem fuvet vagni olloval oda, ahol keddig a trampolin volt (apa kidobta). A lenyirt fuvet vodorbe gyujtottuk Rubennel, hogy a katicabogaraknak legyen hol aludniuk.
Csutortokon iskola utan nem volt kedvem szobaallni az osokkel, inkabb Amy-vel tartottam. Igy csaladom nelkulem ment boltba, majd hazafele beneztek, hogy jovok-e veluk, de a valaszom nem volt, es meg Rubent is ott fogtuk. Egeszen 6-ig kaptak szuleink kimenot.
Penteken volt az utolso sulis nap a husveti szunet elott. Aznap megint tartottunk 'cake stall' napot, amikor a szulok hoznak sutiket (szinte minidig csak muffint), majd az veszi meg, aki akarja, igy gyarapitva az iskolai kasszat. Mi is beszereztunk vagy 10-et, azzal a parkba setaltunk, majd ott mindet(!) benyomtuk! Persze utana csak anya nyavogott, hogy faj a hasa...
Szombatra lehult a levego annyira, hogy csak a 2 percre levo torta boltba mentunk el cukormazert, de en azalatt is majd' megfagytam (termeszetesen nem voltam hajlando harisnyat felvenni). Bent rajzoltunk, piknikeztunk es 'arcfestettunk', festek nelkul.
Delutan apa hazajott melobol, majd fozott nekunk, mig anya elment aludni, este pedig dolgozni.
Vasarnap nagyon igyekeztunk nem elkesni a templombol, leven Palm Sunday (Jezus bevonulasa palmaagakon), amire keszitettunk papir palmaagakat, es azokat lengetve, enekelve vonultunk be a templomba. A kisterembe mentunk ezutan, ahol csacsit kellett kesziteni szurke zoknibol. Ez a gyerekeknek volt feladat, de meg a felnottek se tudtak vele nagyon megbirkozni. A mienk itthon landolt is a kukaban, olyan csunya lett. Templomhoz apa jott ertunk, egyutt elszaladtunk boltba (vettunk nekem papirt MEGINT, mert allanoan rajzolok), majd parkba. Mivel megint szep ido volt, maradhattunk fel orat, amit vegig Jack baratommal toltottem, akit kb 2 honapja a konyvtarban 'szedtem fol' es azota is, ha veletlen osszefutunk, mindig nagy orom ujralatni egymast.
Itthon apa nekiallt fozni, majd kidolt, igy anya fejezte be.
A csacsi egyik szeme egeszen estig velunk maradt, megjarva mindenki homlokat:)
Kacsa volt, amit eloszor mindketten gyanusan nezegettunk, majd ugy megtetszett, hogy a kis cingar kacsarol nagyreszt mi ettuk le a hust! Ezt kovetoen jott apa korabban elkeszitett deszertje, ami naaaaagyon fini, tejszinhabos volt.
Az ebedet lemozogva kimentunk a kertbe par orara, mig apa az agy es a wc kozott szaladgalt. Estere jol el is faradtunk, egy oracskara leultunk tevet bamulni, majd mehettunk is pancsizni, ami utan az osok engedelyeztek egy extra orat (mivel ugy beporogtunk), amit nagyreszt okorkodessel, birkozassal toltottunk.

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon meleg lehetett nalatok gyerekek.Nem semmi hogy mar igy levetkoztok.Nagyon jok a kepek,Lori mindig olyan csinos es csajos.puszika

Olivia ℇ Alexandra írta...

De jó, hogy nálatok már volt ilyen meleg is. Igaz, mi sem panaszkodhatunk, de azért ennyire meleg nem volt. Most meg szó szerint vacogunk.
Remélem, a katicák jól vannak és örültek a sok fűnek :)))
Puszi

Névtelen írta...

Sziasztok!

Boldog születésnapot Ruben. Nagyon nagy vagy már és aranyos. Tiéd lett a Sam a tűzoltós torta? Jó választás, Ákos irigykedve nézte, ő meg egy Tomas-ost szeretne. Debcsi gratulálunk egyre szebbek, a tortáid. Lesz mit csinálnod otthon, a baba mellett.
Áldott Feltámadási Ünnepeket nektek!
Sok-sok puszi mindenkinek: Edináék